Тиждень | Поточна робота | Індивідуальна робота | Робота з безпеки життєдіяльності | Робота учнівського самоврядування | Робота з батьками | Діагностика |
Вересень | ||||||
01 - 10/ 09 | Участь у святі Першого дзвоника - К/г «Я люблю свою країну»; - К/г «Необхідність дотримання внутрішнього розпорядку»; - Щоп'ятницька бесіда з охорони життя і здоров'я. 04.09 – 08.09 Олімпійський тиждень – День фізичної культури і спорту. | -З'ясування інтересів учнів та залучення їх до позашкільної освіти; -Інд.робота з учнями для виявлення психологічної атмосфери в класі. | Місячник «Увага! Діти на дорогах!» - Вступний інструктаж з ППБ, БЖД, ППДР, НВП (інстр. 2,3,7) - Єдиний урок з Правил дорожнього руху. - Наявність у щоденниках маршруту «Мій безпечний шлях за знаннями». - Бесіда з попередження дитячого травматизму (правила поведінки на перервах, на уроках трудового навчання, фізичної культури). | - Підготовка до виборів активу класу; - Вибір кружків, секцій, органів самоврядування, справ на І півріччя ; -Старт проекту «Добра справа мого класу» | -Проведення батьківських зборів: «Цели и задачи на новый учебный год, трудности 5-го класса и помощь в их преодолении» -Обрання батьківського комітету класу. | -Вивчення та складання соціального паспорту класу, освітнього рівня батьків, вікового складу. |
План виховної роботи класу 2018 – 2019 навчальний рік
Тиждень |
Поточна робота |
Індивідуальна робота |
Робота з безпеки життєдіяльності |
Робота учнівського самоврядування |
Робота з батьками |
Діагностика |
||||||
Вересень |
||||||||||||
01 - 10/ 09 |
Участь у святі Першого дзвоника - К/г «Я люблю свою країну»; - К/г «Необхідність дотримання внутрішнього розпорядку»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
04.09 – 08.09 Олімпійський тиждень – День фізичної культури і спорту. |
-З’ясування інтересів учнів та залучення їх до позашкільної освіти; -Інд.робота з учнями для виявлення психологічної атмосфери в класі. |
Місячник «Увага! Діти на дорогах!» - Вступний інструктаж з ППБ, БЖД, ППДР, НВП (інстр. 2,3,7) - Єдиний урок з Правил дорожнього руху. - Наявність у щоденниках маршруту «Мій безпечний шлях за знаннями». - Бесіда з попередження дитячого травматизму (правила поведінки на перервах, на уроках трудового навчання, фізичної культури). |
- Підготовка до виборів активу класу; - Вибір кружків, секцій, органів самоврядування, справ на І півріччя ; -Старт проекту «Добра справа мого класу» |
-Проведення батьківських зборів: «Цели и задачи на новый учебный год, трудности 5-го класса и помощь в их преодолении» -Обрання батьківського комітету класу. |
-Вивчення та складання соціального паспорту класу, освітнього рівня батьків, вікового складу.
|
||||||
11 - 17/ 09 |
- Єдиний інформаційний день до 72-річчя визволення Донбасу, привітання ветеранів. - Бесіда «Про необхідність дотримання внутрішньошкільного розпорядку»; - К/г «Це не викреслити з пам’яті (до Дня міста)»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я; 11.09 – 22.09 декада учнівського самоврядування (організація учнівського самоврядування класу). |
-Визначення учнів, що потребують підвищеної індивідуальної уваги; -індивід. бесіди з учнями проблемної категорії |
-Бесіди з безпеки руху, правил ПДР; -Година спілкування з попередження дитячого травматизму (правила поведінки на перервах); - Бесіда «Бережи зір з дитинства»; -Перевірка наявності «Безпечного шляху додому».
|
-Вибори активу класу; -Оформлення щоденника поведінки класу; -Складання графіку чергування у класі, їдальні. |
- Засідання батьківського комітету. - Відвідування учнів вдома. |
-Проведення соціометрії учнів класу; -Анкетування «Самоврядування мого класу» |
||||||
18 - 24/ 09 |
- Прийняти участь в урочистій лінійці, присвяченій 37 – річчю школи. - Д/б «Вступ. Партизанський подвиг у роки II світової війни. Моя родина у війні»; - Бесіда «Моя маленька батьківщина (до Дня народження школи)»; - Прийняти участь у святкуванні Дня міста, привітання ветеранів; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
Бесіда про необхідність освіти в житті людини з Костиць Д. та Слабко І. |
21.09 – 30.09 Декада знань Правил пожежної безпеки та цивільного захисту. - Повторний інструктаж з ППД, БЖД, ППДР, НВП (інстр. 2,3,7) - Бесіда «Будь обережним на дорозі!»;
|
-Навчання активу класу (розподіл за комісіями, визначення обов’язків); -Рейд «Зовнішній вигляд учнів»; -Трудова вахта «Тепла оселя»; -Удосконалення класного куточка, підготовка до огляду-конкурсу. |
-Відвідування на дому учнів які пропустили більше 10 днів; -Операція «Сім’я». Складання актів обстеження житлово-побут. Умов категорійних дітей
|
- Діагностика рівня навчальних досягнень учнів; -Підготувати інформацію для батьків про відсутність дітей на заняттях та їхню успішність у вересні |
||||||
25/ 09 - 01/ 10 |
- Прийняти участь у 1 етапі конкурсу «Наша школа має таланти». - Зустріч за круглим столом «Разом – дружна родина». - Прийняти участь в святкуванні Дня вчителя. - Бесіда «Наші права і обов’язки»; - Д/б «Традиційна і сучасна культура. Гончарне ремесло. Посуд, прикраси, іграшки»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Складання планів корекційної роботи з учнями, що потребують підвищеної індивідуальної уваги; -Бесіда щодо пропусків занять ; -Робота з психологом з виявлення рівня мотивації учнів до навчання з виявлення агресивності |
25.09 – 30.09 Тиждень з безпеки користування побутовим газом. - Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань»;
|
-Перевірка щоденників; -Аналіз записів щоденника поведінки класу; -Генеральне прибирання класу. - Привітання вчителів – ветеранів. |
-Відвідування на дому учня: Костиць Д. -Індив. консультації батькам (за проханням учителів-предметників) щодо навчального процесу та поведінки на уроках. |
-Моніторинг стану здоров’я ; -Аналіз участі дітей у секціях та гуртках
|
||||||
Жовтень |
||||||||||||
02 - 08/ 10 |
- Д/б «Музика в житті людини»; - Бесіда «Культура користування мобільним зв’язком». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Індивідуальні бесіди з усунення недоліків у веденні щоденників; -Бесіда про необхідність освіти в житті людини з Стьопін Т. |
- Бесіда «Правила пожежної безпеки при проведені занять та позакласних заходів»; - Бесіда «Наше місто. Розповідь. Безпечна дорога до школи». |
-Рейд- перевірка учнівським самоврядування дотримання учнями шкільної форми, індивідуальні бесіди з покращення зовнішнього вигляду учнів; -Стан шкільних підручників. |
-Відвідування на дому учнів -Бесіда з батьками, чиї діти часто пропускають заняття «через поважну причину» |
-Діагностика рівня вихованості учнів; -Аналіз «Про що розповів твій портфель» |
||||||
09 - 15/ 10 |
09.10 – 20.10 Декада мужності і патріотизму. - Бесіда «Декада мужності і патріотизму»; - К/г «День захисника України» (Становлення української армії); - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я під час тривалих вихідних. 14.10 День захисника України. |
-Проведення індивідуальних консультацій з учнями з метою покращення рівня вихованості; -Залучення дітей до підготовки заходів. |
Тиждень протипожежної безпеки. - Бесіда «Стеж за поставою – відверни виникнення сколіозу»;
|
Конкурс «Моє робоче місце» |
-Співбесіди з батьками (чиї діти показали низький рівень вихованості) -Співбесіда з батьками учнів, що не мають у щоденниках «Безпечний шлях за знаннями» |
Аналіз результатів діагностики рівня вихованості учнів |
||||||
16 - 22/ 10 |
-К/г «На те ми люди, щоб добро робити»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Індивідуальні бесіди з учнями, які порушують дисципліну, санітарно-гігієнічні вимоги ; -Індивід. робота з психологом. |
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7);
|
-Навчання активу класу, заповнення екрану активності учнів; -Рейд – перевірка «Дотримання учнями санітарно- гігієнічних норм та правил» |
-Проведення батьківського всеобучу; -Засідання батьківського комітету.
|
-Анкетування «Рівень конфліктності» -Визначення рівня втомлюваності. |
||||||
23 - 29/ 10 |
- Бесіда «Насилля та як його уникнути»; - Бесіда про дотримання правил безпеки під час канікул». |
-Індивідуальна робота з учнями, які мають підвищений рівень конфліктності; -Індивідуальна робота з учнями за діагностикою «Визначення рівня втомлюваності» |
- Бесіда «Правила використання побутових газових приладів»; - Інструктаж перед виходом на канікули (інструктаж №25); - Бесіда перед виходом на канікулах: з виконання правил пожежної безпеки; з мінної безпеки та діям під час загрози артобстрілу; за правилами безпеки користування газом, ліфтом, електроприладами; безпечна поведінка у місцях перебування поблизу водойм; за правилами дорожнього руху. |
-Засідання комісії самоврядування з навчання (складання рейтингу навчання учнів класу); -Рейд з перевірки підготовки учнів до уроків. |
- Проведення батьківських зборів: «Итоги первого полусеместра»; - Проведення анкетування для батьків. |
-Аналіз рейтингу навчання учнів за вересень-жовтень , аналіз відвідування учнями навчальних занять; -Анкетування «Щоб канікули були цікавими»
|
||||||
План проведення осінніх канікул |
||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Час проведення |
Назва заходу |
Зміст роботи |
Місце проведення |
|||||||
1. |
30.10.2017 |
9.00 – 12.00 |
«Трудовий десант!» |
Генеральне прибирання класу. |
Кабінет №17 |
|||||||
2. |
31.10.2017 |
8.00 – 12.00 |
«Юний біолог» |
Біологічний турнір |
Кабінет №17 |
|||||||
3. |
01.11.2017 |
8.00 – 12.00 |
«Емоції нашого життя» |
Перегляд мультфільму «Головоломка» |
Кабінет №17 |
|||||||
4. |
02.11.2017 |
9.00 – 12.00 |
«Вулицями нашого міста» |
Екскурсія історичними пам’ятками нашого міста |
|
|||||||
5. |
03.11.2017 |
8.00 – 12.00 |
«Нуж бо, дівчата!» |
Засідання дівчат класного колективу |
Кабінет №17 |
|||||||
|
||||||||||||
06 - 12/ 11 |
-Участь у предметних олімпіадах; -Участь у заходах, присвячених Дню української писемності; - К/г «Мій домашній звір: ми відповідаємо за тих, кого приручили»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Бесіда про необхідність освіти в житті людини з Дягілєвою В. |
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); -Бесіда «Як уберегтися від застудних хвороб?».
|
-Рейд – перевірка дотримання учнями санітарно- гігієнічних норм та правил; -Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами |
Зустріч з батьками |
Аналіз охоплення гарячим харчуванням учнів класу |
||||||
13 - 19/ 11 |
- К/г «Символи моєї держави»; - Г/сп « Що сховано в імені твоєму»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Індивідуальні бесіди з учнями щодо спізнення до школи ; -Бесіда про успішність окремих учнів |
-Бесіда «Поведінка на водоймах» (попередження нещасних випадків на водоймах). |
-Навчання активу класу. Школа лідера «Як долати труднощі і випробування». |
Зустріч з батьками |
Анкетування «Я і мій клас» |
||||||
20 - 26/ 11 |
-К/г „Немає прав без обов’язків” (Заходи щодо Міжнародного Дня прав дитини ); -Бесіда «Конституція України-основний закон нашої держави»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Індивідуальна робота за результатами анкетування «Я і мій клас»; -Бесіда з порушниками дисципліни |
-Бесіда «Опалювальній сезон – небезпека виникнення пожеж». |
Підбиття успішності учнів за листопад |
-Консультації для батьків щодо результатів адаптації у 5 класі
|
Анкетування «Що мене турбує» |
||||||
27/11 - 03/ 12 |
Тиждень «За здоровий спосіб життя» - Прийняти участь у конкурсі малюнків «Якщо хочеш бути здоровим – будь!» -Бесіда «Чи варто палити?» (до Міжнародного Дня відмови від паління); Міжнародний день інвалідів: -К/г «Мораль і цінність-основні цінності етики громадянськості»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Бесіда про необхідність освіти в житті людини з |
- Бесіда «Що таке здоровий спосіб життя». |
Прийняти участь у благодійному концерті «Творити добро на радість людям» до Дня інвалідів. |
Зустріч з батьками |
Анкетування «Який Я: що я знаю про себе?» |
||||||
Грудень |
||||||||||||
04 - 10/ 12 |
06.12 Урок мужності, присвячений Дню Збройних Сил України; -К/г «Дружно люди візьмуться – гори здадуться»;
- Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Індивідуальні консультації для учнів, що мають низький рівень знань з предметів |
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); -Бесіда «Небезпечні місця у школі. Як уникнути травм».
|
«Зовнішній вигляд учнів класу» - конкурс дівчачих зачісок. |
Співбесіда з батьками учнів, що не відвідують гуртків, щодо організації вільного часу та позашкільної освіти. |
Анкетування «Рівень самооцінки» |
||||||
11 - 17/ 12 |
Правовий тиждень. - К/г «На паралельних дорогах прав та обов’язків»; -Диспут «Діти України захищені від усіх проявів зневаги, жорстокості та експлуатації»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
- Аналіз ведення щоденників учнів за І семестр .
|
-Бесіда «Обережно, ожеледиця!».
|
-Оформлення творчого проекту «Зірочки успіху» |
-Проведення батьківських зборів; -Тренінгові заняття «Чи затишно дитині у вашій родині?» |
-Аналіз відвідування учнями занять; -Анкетування батьків та дітей «У школі треба змінити….» |
|
|
|
|||
18 - 24/ 12 |
- К/г «Підведення підсумків роботи учнів класу за I семестр» - «Умійте дарувати радість іншим» (акція милосердя до дня Святого Миколая) - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Підбиття підсумків «Рейтинг успішності учнів»; -Індивідуальні консультації для учнів, що мають низький рівень знань з предметів |
- Дні безпеки учнів (перед канікулами); - Бесіди з попередження правопорушень перед канікулами. |
-Конкурс «Замість ялинки святковий букет» |
Святковий концерт для батьків «З Новим роком!» |
|
||||||
План роботи на зимових канікулах
№ |
Дата проведення |
Час проведення |
Назва заходу |
Зміст роботи |
Місце проведення |
1. |
26.12.2017 |
10.00 – 13.00 |
«Ялинка, гори!» |
Відвідування міської ялинки |
Сквер біля Драмтеатру |
2. |
27.12.2017 |
8.00 – 12.00 |
«Трудовий десант» |
Генеральне прибирання кабінету |
Кабінет №17 |
3. |
28.12.2017 |
10.00 – 14.00 |
«Новорічна вистава» |
Відвідування новорічного спектаклю театру ляльок |
Театр Ляльок |
4. |
29.12.2017 |
09.00 – 13.00 |
Наш кінозал |
Перегляд та обговорення мультфільму «Зберігачі снів» |
Кабінет №17 |
5. |
02.01.2018 |
09.00 – 12.00 |
Розумники та розумнички |
Змагання між хлопцями та дівчатами |
Кабінет №17 |
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
Тиждень |
Поточна робота |
Індивідуальна робота |
Робота з безпеки життєдіяльності |
Робота учнівського самоврядування |
Робота з батьками |
Діагностика |
Січень |
||||||
15 - 21/ 01 |
-К/ г «Найвищі цінності людини: сенс життя і щастя»; - «Класні учнівські збори з порядком дня: а)план роботи на ІІ семестр; б)бережливе ставлення до шкільного майна та підручників»; - Оформлення документації класу на ІІ семестр. - Бесіда: «Про дотримання правил особистої гігієни» |
- Індивідуальна робота з учнями, які допускають пропуски уроків без поважної причини, запізнюються на заняття. |
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); - Бесіда «Безпека в школі та вдома» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
- Засідання учнів самоврядування; - Підготовка анкетування, з’ясування вимог до самоврядування з боку учнів класу; -Засідання активу класу щодо підготовки конкурсу «Учень року»
|
Індивідуальні робота з батьками «Необхідність організації повноцінного гарячого харчування для учнів».
|
- «Лист у майбутнє» (Яким я хочу бути); ----аналіз зайнятості у гуртках, секціях ; - Спостереження за учнями, які мали дезадаптацію у І семестрі.
|
22 - 28/ 01 |
- К/г «Є у нас одна країна – то прекрасна Україна» (до дня Соборності України); - К/г «До дня пам’яті жертв Голокосту» - Виставка-конкурс «Макет прапору України», «Макет мапи України». - Прийняти участь у загальношкільному виховному заході «День Соборності України», «Єднання заради Незалежності!»
|
|
- Бесіда «Шкідливі звички та їх вплив на організм людини» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
- Аналіз результатів анкетування, з’ясування вимог до самоврядування з боку учнів класу та корекція планування роботи учнівського самоврядування; - Обов’язкове дотримання вимог школи. Шкільна форма. |
Консультація – практикум для батьків «Культура поведінки дитини. Як її виховувати?» |
-Анкетування «Самоврядування мого класу»; -Аналіз «листів» учнів |
Лютий |
||||||
29/ 01 - 04/ 02 |
- К/г « Відповідальність батьків за правопорушення дітей» - Місячник правового виховання.
|
-Аналіз результатів рейду батьків, індивід. робота з учнями за результатами рейду; -Індивід. консультації «Запізнення на уроки». |
-Бесіда «Перебігання дороги - ворог. Особливо взимку!»; - Бесіда «Яку допомогу слід надати при обмороженні?»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
Рейд – перевірка домашніх завдань. |
-Підготування інформації для батьків про відсутність дітей на заняттях та їхню успішність у січні; -Засідання батьків. комітету «Попередження правопорушень». |
-Психологічний тренінг «Навчися керувати собою»; -Анкетування «Якими є твої моральні переконання?».
|
05 - 11/ 02 |
-К/г «Ми – одна сім’я »; - Місячник профорієнтації.
|
-Бесіда з дівчатами «Психологічний клімат в колективі»
|
-Бесіда «Поведінка при ДТП»; - Бесіда «Як зберегти здоров'я підлітка?» (Ознайомлення з вправами попередження скаліозу) - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
Засідання активу класу – вирішення актуальних питань: «Щоденник – головний документ учня» |
-Рейд-перевірка батьками відвідування учнями навчальних занять, виконання дітьми домашніх завдань. |
-Анкетування «Рівень вихованості класу» (порівняльний аналіз з І семестром); |
12 - 18/ 02 |
- Прийняти участь у загальношкільному заході До дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав. - К/г «Афганістан – чужа війна» - Святковий концерт до Дня Святого Валентина.
|
- Індивід. бесіди з хлопцями щодо поведінки на перервах -Бесіда «Підготовка до уроків»
|
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); -Бесіда «Як поводитися на льоду»; -Бесіда «Безпечна поведінка у громадському транспорті». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
-Випуск стінгазети до дня закоханих; -Аналіз ведення щоденників |
-Індивід. зустрічі з батьками за результатами рейду. -Індивід. консультації «Моральні пріоритети родини» |
Тест на дослідження міжособового спілкування в учнівському колективі «Товарискість у спілкуванні» |
19 - 25/ 02 |
- Прийняти участь у загальношкільному заході до Дня Героїв Небесної Сотні. - В/г «Акції громадського протесту, що відбувалися у 2013-2014р. в Україні». -К/ г «Культура – повага до людей і до самого себе».
|
-Бесіда з хлопцями «Не ображай дівчинку»; -Бесіда «Відвідування школи»; -Бесіда з дітьми пільгової категорії. |
- Бесіда «Попередження вірусних захворювань»; -Складання пам’ятки «Як зберегти зір?» (корекція зору) -Бесіда«Увага! Вибухонебезпечні предмети!» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
-Навчання активу класу; -Засідання за темою «Шкільна форма. Вплив шкільної форми на дисциплінованість унів» |
-Індивідуальні зустрічі за результатами аналізу ведення щоденників учнів; -Індивідуальні консультації «Нелегка розмова про вимогливість» |
Діагностика «Згуртованість класного колективу»
|
Березень |
||||||
26/ 02 - 04/ 03 |
- Шевченківські дні. -К/г «Вам захищати Батьківщину»; -Підготовка до проведення Шевченківського тижня;
|
-Бесіда «Не соромно не знати, а соромно не вчитись»
|
-Бесіда «Дороги у мікрорайоні школи, громадський транспорт, зупинки»; -Бесіда «Обережно, ожеледиця!» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
Підготовка літературної вітальні «Земля народжує людину» до міжнародного Дня рідної мови. |
Відвідування на дому: _____________________________________________ Обмін досвідом виховання дітей у сім’ї |
Рейтинг успішності (січень – лютий), аналіз відвідування учнями занять |
05 - 11/ 03 |
-К/г «Нумо, дівчата, нумо, мами!»; -участь у Шевченківському тижні; - участь у загальношкільному заході до Дня народження Т.Г. Шевченка; -Святковий концерт «Жіночі серця» - В/г "Поезія Шевченка – то музики народної душа"
|
-Обговорення фільму «Зручний та охайний одяг»; -Бесіда «Подивись на себе очима товаришів» |
-Бесіда «Весняні повені та їх небезпека». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
-Естафета «Ці корисні й гарні справи в класі робимо самі»; -Конкурс на кращу вітальну листівку; -Операція «Живи, книго!» |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів. |
Анкетування «Що я люблю читати?» |
12 - 18/ 03 |
- Прийняти участь у святковій програмі «Наша школа має талант». - К/г «Захист дітей від фізичного та психологічного насильства».
|
-Індивідуальна робота за результатами анкетування «Що я люблю читати?»;
|
-Бесіда «Що будується навколо нас?». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Засідання активу класу – вирішення актуальних питань. Поведінка учнів під час перерв. |
Інформування батьків «Як читають наші діти»
|
Дослідження соц. статусу дитини в колективі (спільно з психологом)
|
19 - 25/ 03 |
- Прийняти участь у конкурсі малюнків «Безпека на воді» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Бесіда «Відношення до батьків»; -Бесіда «Вимоги до лідера класу»
|
Місячник здорового способу життя «Твоє здоров’я в твоїх руках». - К/г «Правила дорожнього руху – збереження життя і здоров’я». - К/г « До дня боротьби з туберкульозом». -Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); - Інструктаж у зв’язку із виходом на канікули № 25; - Бесіда у зв’язку з виходом на канікули «Попередження правопорушень серед неповнолітніх»
|
-Засідання активу класу – підсумки III четверті. |
Батьківські збори «Типові помилки у сімейному вихованні. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час.» |
Рейтинг успішності учнів класу , аналіз відвідування занять учнями |
Квітень |
||||||
02 - 08/ 04 |
- Участь у спортивному святі «Шкільний олімп». - К/г «Гумор продовжує життя» - Відвідування театру;
|
-Бесіда «Вчимося робити добро»; -Індивідуальні консультації «Відношення до шкільного майна» |
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); - Бесіда «Правильне харчування та міцний сон – запорука здоров'я ». - В/г «День Здоров’я. Правила здорового способу життя». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
Круглий стіл самоврядування «Права підлітків на охорону здоров’я» |
Відвідування учнів на дому: _____________________________________________ |
Діагностика з виявлення рівня екологічної культури |
09 - 15/ 04 |
- В/г « День визволення жертв концтаборів». - К/г «День космонавтики. Герої космосу». - Прийняти участь у конкурсі оповідань «Легенди старого міста».
|
-Бесіда «Мої оцінки та їх покращення» з: __________________________________________
|
- Конкурс плакатів «Попередження гельмінтозу»; - Бесіда «Обережно, отруйні рослини». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
Засідання активу класу «Відверта розмова» |
-Підготовка до проведення пед. всеобучу (аналіз захворюваності учнів протягом року) |
Аналіз дослідження екологічної культури учнів. |
16 - 22/ 04 |
- К/г «Чиста планета»; - «Що? Де? Коли ?» – вікторина знавців екології. - Участь у конкурсі екологічних малюнків.
|
-Бесіда з дітьми що не встигають у навчанні: _________________________________________ -Бесіда «Режим та здоров΄я»
|
-Бесіда «Запобігання отруєнь хімічними речовинами»; -Бесіда «Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
Засідання активу класу. Година запитань і відповідей |
Бесіди про режим дня школяра, поведінку дітей вдома |
Тестування «Стиль вирішення конфліктів» |
23 - 29/ 04 |
- Участь у загальношкільному заході День пам’яті жертв Чорнобиля «Чорнобильський дзвін». - К/г «Чорнобильські дзвони». - В /г «Майбутнє планети - в наших руках!»
|
-Бесіда «Як стримати себе?»
|
-Повторний інструктаж з ППБ, БЖД, ПДР (інструкція № 2,3,7); -Бесіда «Попередження травмування під час спортивних змагань»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я.
|
-Прибирання території згідно її розподілу
|
-Робота з батьками, які можуть надати допомогу школі чи класу
|
Рейтинг успішності учнів класу, аналіз відвідування учнями школи |
Травень |
||||||
30/ 04 - 06/ 05 |
- Прийняти участь у конкурсі читців до річниці Перемоги над фашизмом у Європі. - К/г «Моя сім’я шанує ветеранів»; -Акція «Ветеран живе поруч»; -Перегляд кінофільмів, присвячених подіям 1941-1945рр
|
-Перевірка ведення щоденників ; -Бесіда «Мій зовнішній вигляд»
|
-Бесіда «Правила безпечного поводження з комахами». - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Підготовка та проведення класної години до Дня Перемоги. |
-Педагогічний всеобуч «Шкідливі звички дітей і запобігання їх в сім'ї »; -Індивід. консультації «Охайність учня» |
Анкетування «Ти і твій клас» |
07 - 13/ 05 |
- Святковий концерт до Дня матері. - В/г до дня вшанування жертв ІІ світової війни «Ніколи знову!»
|
Індивідуальні консультації щодо закінчення навчального року
|
-Профілактична бесіда “У дорожніх правил немає канікул”. -Бесіда «Як поводити себе під час блискавки» - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
-Результати анкетування «Ти і твій клас»; - Планування роботи на наступний навчальний рік |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Рейтинг успішності учнів за травень та навчальний рік |
14 - 20/ 05 |
-Класна година «Школа-наш дім, ми господарі в ньому» - В/г до Дня Європи.
|
-Бесіда «Особливості відповідальності неповнолітніх»№; -Диспут «Компютерні клуби: користь чи небезпека»
|
-Бесіда «Загальні правила при організації купання дітей»; - Щоп’ятницька бесіда з охорони життя і здоров’я. |
|
Підготовка до проведення батьківських зборів |
Психологічна діагностика сімей, що опинилися у скрутних життєвих обставинах (психолог) |
21 - 25/ 05 |
-Класна година «Я-майбутній семикласник»; -Свято останнього дзвоника |
Планування навчальної практики |
- Інструктаж перед виходом на канікули (цільовий інструктаж №25) -Проведення бесід та інструктажів перед літніми канікулами |
-Підбиття підсумків конкурсу «Учень року»; -Творча вітальня «Ними пишається наш клас»
|
Батьківські збори „Обговорення досягнень та результатів за рік”: -звіт про підсумки навчальної діяльності, -підготовка подяк батькам учнів, -планування роботи на наступний навчальний рік |
Підсумки року |
План роботи на весняних канікулах
№ |
Дата проведення |
Час проведення |
Назва заходу |
Зміст роботи |
Місце проведення |
1. |
26.03.2018 |
09.00 – 12.00 |
«Трудовий десант» |
Генеральне прибирання кабінету |
Кабінет №17 |
2. |
27.03.2018 |
09..00 – 12.00 |
«Класний кінозал» |
Перегляд мультфільму «Думками навиворіт» |
Кабінет №17 |
3. |
28.03.2018 |
10.00 – 14.00 |
«Клочки по закоулочкам» |
Відвідування спектаклю театру ляльок |
Театр Ляльок |
4. |
29.03.2018 |
09.00 – 13.00 |
«Природа Приазов’я» |
Відвідування Маріупольського краєзнавчого музею. |
Краєзнавчий музей |
5. |
30.03.2018 |
09.00 – 12.00 |
Розумники та розумнички |
Змагання між хлопцями та дівчатами |
Кабінет №17 |