
Погоджено
Заступник директора
з виховної роботи
____________
«___» _____________ 2024 р
«___» _____________ 2025 р.

План виховної роботи
класного керівника 5 -_ класу
______________________
на 2024--2025 навчальний рік
Вересень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення |
Дата |
Примітка |
|
|
Класні справи |
||||||
|
1. |
Перший урок «Нас єднає Україна» |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства держави |
02.09 |
|
|
|
2. |
Бесіда: «Права і обов′язки учнів у школі», |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства |
09.09 |
|
|
|
3. |
Інформаційно – просвітницька година, присвячена Дню народженню Google |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе, до мистецтва |
16.09 |
|
|
|
4. |
Година спілкування «Міжнародний день миру» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства держави |
23.09 |
|
|
|
5. |
Урок мужності «Бабин Яр – життя і смерть. Тільки пам’ять не сивіє», |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, |
30.09 |
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні справи |
||||||
|
1. |
Взяти участь у благодійній акції. |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
І-й тиждень |
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота |
||||||
|
1. |
Поновити банк даних дітей соціально незахищених категорій |
Соціальна та громадська компетентності |
|
І-й тиждень |
|
|
|
2. |
Скласти графік чергування учнів класу( вибір активу,розподіл доручень) |
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення до праці |
ІІ-й тиждень |
|
|
|
3. |
Класні збори. Вибори учнівського самоврядування і розподіл доручень. |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе |
ІІІ-й тиждень |
|
|
|
4. |
Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
02. 09 |
|
|
|
5. |
Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
вересень |
|
|
|
6. |
Розвиток творчих здібностей учнів та їх інтересів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе, до мистецтва |
вересень |
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
||||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті. |
вересень |
|
||
|
2. |
Засідання батьківського комітету
|
1.. Вибори шкільного батьківського комітету на 2024-2025 н.р. 2. Планування роботи на 2024-2025 н. р. |
06.09 |
|
||
|
Батьківські збори
|
|
27.08 |
|
|||
Жовтень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
|
Класні справи |
|||||
|
1. |
Урок мужності «Від козаків до кіборгів» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
07..10 |
|
|
2. |
Година спілкування: «Поговоримо відверто. Булінг. Кібербулінг |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей |
14.10 |
|
|
3. |
Інформаційно – просвітницька година «День ООН» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
21.10 |
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
1. |
Відзначення свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня українського козацтва, Дня молитви за всіх полеглих за волю і державність України, Дня захисника Вітчизни |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
01.10-04.10 |
|
|
2. |
Урочиста лінійка дитячої організації «Молода Січ» ( посвята у берегині і козаки) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
01.10 |
|
|
3. |
Взяти участь у Святковому концерті до Дня працівника освіти |
Соціальна компетентність |
Ціннісне ставлення до людей |
04.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота |
|||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у вересні. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе
|
жовтень |
|
|
2. |
Бесіда про культуру спілкування з ровесниками |
Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
жовтень |
|
|
3.
|
Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
жовтень |
|
|
4. |
Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на осінніх канікулах: - повторення ПДР,
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
25.10 |
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад Бесіди з батьками про відпочинок дітей на осінніх канікулах |
жовтень
|
|
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою бесіди-профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит) та контролю за поведінкою школярів поза школою. |
ІІ-й тиждень
|
|
|
|
3. |
Батьківські збори |
Підсумки навчання учнів за вересень-жовтень |
24.10 |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
Листопад
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
|
|
Класні справи |
||||||
|
1. |
МОВЛЕННЄВИЙ КВЕСТ «Збережемо наш скарб – рідну мову!». (до Дня української писемності та мови) |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
04.11 |
|
|
|
2. |
Година спілкування: «Що таке толерантність?» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення Виховна година: «Що таке толерантність?»інших людей |
11.11 |
|
|
|
3. |
День гідності та свободи Урок мужності на тему «Україна – країна нескорених!» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
18.11 |
|
|
|
4. |
Година спілкування: «Запали свічку пам’яті » (до дня вшанування пам’яті жертв Голодомору ) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
25.11 |
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні справи |
||||||
|
1. |
Акція «Подаруй птахам житло» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до природи
|
листопад |
|
|
|
2. |
Тиждень писемності |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей, до суспільства і держави |
листопад |
|
|
|
3. |
Заходи до Дня Гідності та Свободи (21 листопада) |
Соціальна та громадянська компетентність |
Ціннісне ставлення до себе, до суспільства і держави |
ІІІ-й тиждень |
|
|
|
4. |
Всеукраїнська акція «Засвіти свічку». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
листопад |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота |
||||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе |
постійно |
|
|
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
постійно |
|
|
|
3.
|
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
постійно |
|
|
|
4. |
Індивідуальна робота зі старостою і заступником: - аналіз чергування в класі, - аналіз виконання доручень, |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
ІІ-й тиждень |
|
|
|
Робота з батьками |
||||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань. |
листопад |
|
||
|
2. |
Індивідуальні бесіди |
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
листопад |
|
||
|
3. |
Засідання батьківського комітету
|
Про створення школи усвідомленого батьківства. Профілактика насильства в сім’ї, асоціальних явищ
|
листопад |
|
||
|
4. |
Анкетування батьків |
Вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був директор…» |
листопад |
|
||
Грудень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
|
|
Класні справи |
||||||
|
1. |
Година спілкування «СНІД - як з ним боротися». |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей, до природи |
02.12 |
|
|
|
2. |
«Святий Миколай ти до нас завітай! |
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
06.12 |
|
|
|
3. |
МЕДИТАТИВНА АРТТЕРАПІЯ «Берегиня вроди - українська хустка» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
06.12 |
|
|
|
4. |
Бесіда «Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе |
09.12 |
|
|
|
5 |
Урок мужності «Вони загинули, щоб жила Україна» ( про учнів школи, які загинули на війні)
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, інших людей |
16.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні справи |
||||||
|
1. |
Заходи в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» |
Уміння вчитися протягом життя
|
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе |
Грудень |
|
|
|
2. |
Виставка–конкурс «Замість ялинки – зимовий букет» |
Екологічна грамотність |
Ціннісне ставлення до природи, праці |
Грудень |
|
|
|
3. |
Взяти участь у благодійній акції – допомоги дітям, вихованцям Заліщицького обласного багатопрофільного навчально – реабілітаційного центру |
Соціальна компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе |
Грудень |
|
|
|
4. |
Взяти участь у благодійних акціях з метою допомоги бійцям, які перебувають у зоні АТО |
Соціальна та громадянська компетентність
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе |
Грудень |
|
|
|
Організаційна робота |
||||||
|
1. |
Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе
|
постійно |
|
|
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе
|
постійно |
|
|
|
3.
|
Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час зимових канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей
|
20.12 |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
||||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах |
постійно
грудень |
|
||
|
2. |
Засідання батьківського комітету |
Організація та проведення операції «Турбота» - |
02.12 |
|
||
|
3. |
Батьківські збори: |
|
18.12 |
|
||
|
4. |
|
|
|
|
||