Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
|
Серпень – вересень – місячник «Увага! Діти на дорозі!» |
|||||||
Урочиста зустріч першокласників та 11 класу; святкові уроки в 2 – 9класах: Збори класного колективу. Організація та реформування учнівського врядування в межах програми "Демократична школа". |
. Тематичні уроки до Дня незалежності Україния,до Дня Державного Прапора України. Оновлення куточків державної символіки; учнівських куточків. |
Уроки, присвячені здоровому способу життя та обговоренню з учнями питання захисту від корона вірусу Без здоров’я неможливе і щастя (3-4 класи) Вода як джерело життя і здоров’я” (5-6 класи) Математика і здоровя 8-9 класи |
|
|
|
|
||
З 07.09.2020 по 10.10.2020 місячник з охорони прав та інтересів дітей |
||||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності
Батьківські збори
|
|
|
|
Заходи до Дня міста Миколаєва (12.09) |
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення»( з вересня 2020 року по березень 2021 року здійснюється підготовка до представлення проекту) |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година громадянськості Ознайомлення учнів з нормативно-правовими актами про види насильства, наслідки, відповідальність за його вчинення згідно з чинним законодавством. Вивчення Статуту школи та Правил внутрішкільного розпорядку.
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година спілкування «Немає місця на землі, де б засуджували милосердя» з запрошенням людей похилого віку .( 01.10 – Міжнародний день людей похилого віку:) |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
|
Калейдоскоп вправ за посібниками Ради Європи для реалізації наскрізної тематичної лінії “громадянська відповідальність”. |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу «Наш учнівський колектив і взає мовідносини в ньому» |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності
|
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година громадянськості «Україна від козацьких часів до сьогодення». |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година спілкування |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
. |
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
. Участь у культурно-просвітницького проекті «Наші земляки – видатні флотоводці, дослідники, географи, вчені, мандрівники». (Музей суднобудування і флоту, листопад 2020) |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України»
Година безпеки життєдіяльності
Батьківські збори
|
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України»
|
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
|
Майстер-клас сімейних традиційних страв до свят народного календаря. |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
|
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» |
|||||||
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України»
Батьківські збори
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
ІІІ етап реалізації міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
ІV презентаційний (підсумковий) етап міського освітньо-просвітницького проєкту «Десять цінностей сьогодення» - створення електронної книги з цитат, висловів, слоганів, афоризмів «Цінності нашого життя» (по 2 вислови на кожну цінність та відповідні ілюстративні матеріали до них в електронному вигляді. - узагальнення та оформлення матеріалів Проєкту у формі відео-огляду: соціальна реклама, комікси, відеофільми, відео презентації тощо. Вимоги: відео до 5 хвилин, для розміщення на каналі YouTube |
||||||||
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності
Батьківські збори
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
. |
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
Свято до Дня матері спільно з Будинком культури мікрорайону Кульбакіне, бібліотечною філією № 14, за участю Миколаївського авіаремонтного підприємства «НАРП», Миколаївського тепловозоремонтного заводу, громадської організації « Крила». |
|||||||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Збори класного колективу.
|
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
||
Термін виконання |
Зміст спільної діяльності учнівських колективів, органів учнівського самоврядування та педагогічного колективу з метою створення розвивального середовища |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особисто сті, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію - заходи з безпеки життєдіяльності, Індивідуальна робота)
|
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» |
. |
|
|
|
|
|
||
Інформ хвилини. «Тиждень моєї України» Година безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|