План вивчення історії України_профіль Січень(11 клас)
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Завдання |
Додаткові матеріали |
46 |
23.01 |
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості |
§ 29-30 стр. 154 завдання 4,5 (п) |
Підручник https://lib.imzo.gov.ua/wadata/public/site/books2/pidruchnyky-11-klas2019/04-istoriya-ukrainy-11-klas/litera-history-11profil-Vlasov.pdf
параграф https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukrainehistory-11-class-2019-standard-level/16.php
відео https://www.youtube.com/watch?v=7TkEQvF6vD
|
47 |
24.01 |
Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми |
§ 29-30 Створіть презентацію за темою «Дефіцит – прояв кризи радянської економіки»
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=LEh5Lll5trg
|
48 |
26.01 |
Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення |
§ 29-30 Заповніть таблицю "Рівень життя населення"
|
Параграф https://uahistory.co/pidruchniki/sorochinskaukraine-history-11-class-2019-standardlevel/17.php
|
|
|
|
|
відео https://www.youtube.com/watch?v=G8QdInwyRPI
https://www.youtube.com/watch?v=hXbvZnB_5Ec
|
49 |
30.01 |
Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та селі. |
Cкладіть сінквейн (сенкан), вкладаючи в його зміст ваше розуміння періоду застою. Cформулюйте висновки та на їхній підставі узагальнену характеристику історичного періоду, що вивчається.
Виконайте завдання практичної роботи(презентація)
Випереджальне завдання: скласти історичні портрети Юрія Андропова/Михайла Горбачова. |
Презентація https://docs.google.com/presentation/d/1so0I2_IK DQbOO5bWDNsqITN3XqeIVQQQ/edit?usp=sharing &ouid=102298836600815534836&rtpof=true&sd= true
матеріал підручника https://uahistory.co/pidruchniki/danilenkoukraine-history-11-class-2019-standardlevel/23.php
|
50 |
31.01 |
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. Українське поетичне кіно. |
§ 31-32 Визначте основні риси розвитку освіти, культури та науки в УРСР у 1960-1970-х рр. Охарактеризуйте внесок у відродження України таких осіб: Р. Конквеста, Дж. Мейса, О. Пріцака, П. Яцика, Р. Шпорлюка |
Відео https://www.youtube.com/watch?v=_y7o4JNUY44
https://www.youtube.com/watch?v=LGGKox6t7LY
|