Логіка
№ |
Зміст заняття |
Компетентності |
Дата |
Примітки |
|
Повторення вивченого за 3 клас. Предмети навколо нас |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
|
Просте судження та його структура |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі |
|
|
|
Просте судження та його види |
|
|
|
|
Судження зі словами необхідно і достатньо. |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
|
Судження. Розв’язування задач методом вилучення |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
|
Складне судження зі словами якщо…, то |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
|
Судження. Розв’язування задач методом заміни |
|
|
|
|
Судження. Задачі на припущення |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
|
Судження. Задачі на припущення |
|
|
|
|
Планування дій. Алгоритм |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
|
Планування дій. Алгоритм |
|
|
|
|
Задачі на планування найгіршого варіанта (про предмети, які не мають пару). |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі |
|
|
|
Задачі на планування найгіршого варіанта (про предмети, які мають пару). |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого. Завдання на повторення |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
|
Операція. Обернені операції |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
|
Задачі, які розв’язуються з кінця (за графічною схемою). |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
|
Задачі, які розв’язуються з кінця (за таблицею). |
|
|
|
|
Розв’язування логічних задач. Завдання на повторення. |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
|
У світі цифр і чисел |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі |
|
|
|
У світі цифр і чисел |
|
|
|
|
Числові ребуси |
Визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення |
|
|
|
Дробові числа |
|
|
|
|
Умовивід. Перетворення |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Умовивід. Обернення |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого. Завдання на повторення |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
|
Задачі на обчислення віку |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
|
Задачі на обчислення віку |
|
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі |
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
|
|
|
|
Задачі на справедливий розподіл предметів |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
|
Задачі на справедливий розподіл предметів |
|
|
|
|
Задачі на рух |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
|
Задачі з числовими послідовностями |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі |
|
|
|
Задачі з числовими послідовностями |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого за рік. Завдання для повторення |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|