План
виховної роботи
у 4 класі
Виховна проблема школи
Виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
Мета виховної роботи
Формування цілісної особистості, патріота з активною позицією та інноватора, здатного змінювати навколишній світ
Основні напрямки виховної роботи:
Формувати в учнів активну громадянську позицію та відповідальність за долю України, а саме:
Виховна проблема
Сформованість ціннісного ставлення до себе, як головна умова формування у дітей активної життєвої позиції.
Цілі та завдання виховної діяльності
Соціальний паспорт 4-Б класу
Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4
Соціальні дані |
Кількість |
Прізвище та ім’я учня |
Діти-сироти |
|
|
Діти-інваліди |
|
|
Багатодітні сім’ї |
|
|
Неповні сім’ї: напівсироти |
|
|
матері-одиначки |
|
|
Сім’ї з посиленою педагогічною увагою |
|
|
Діти-чорнобильці |
|
|
Малозабезпечені сім’ї |
|
|
Учні, схильні до правопорушень, до негатив. Проявів, до пияцтва, паління, бродяжництва |
|
|
Перебувають на обліку у КМСН |
|
|
Перебувають на внутрішкільному обліку |
|
|
Обдаровані діти |
|
|
Діти з багатодітних сімей
№ п/п |
П І Б учня (учениці) |
Рік нар. |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діти – сироти
№ п/п |
П І Б учня (учениці) |
Рік нар. |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада,телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діти з неповних сімей (напівсироти, мати-одиначка)
№ п/п |
П І Б учня (учениці) |
Рік нар. |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діти з малозабезпечених сімей
№ п/п |
П І Б учня (учениці) |
Рік нар. |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діти з сімей з посиленою педагогічною увагою
№ п/п |
П І Б учня (учениці) |
Рік нар. |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада,телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількісний склад учнів за вікном
Рік народження |
Загалом учнів |
Дівчат |
Хлопців |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів у загальноосвітніх навчальних закладів України
|
Ціннісне ставлен-ня особистості до суспільства і дер-жави. |
Ціннісне ставлення до себе. |
Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей. |
Ціннісне ставлення до праці. |
Ціннісне ставлення до природи. |
Ціннісне ставлення до культури і мис-тецтва. |
Місячник щодо попередження дитячого травматизму |
||||||
02 – 06 вересня |
02.09.19 – урок «Я люблю свою країну» |
Первинний інструк-таж з попередження дитячого травмати-зму «Здоров’я – скарб для людини».
|
02.09.19 - Родинне свято «День знань» |
|
Акція «Наш клас» (озеленення класної кімнати) |
02.09.19 - Свято «День знань»
Подорож «Країною Барвінковою» |
09 – 13 вересня |
|
Перегляд відеофільму «Вихований учень – уважний пішохід»
12.09 – змагання «Веселі старти»
10.09 бесіда-вікторина «Я все знаю про своє здоров’я»
13.09 - Ситуаційно-рольова гра "Мій зовнішній вигляд" |
|
Акція «Наш клас»
Залучення дітей до роботи гуртків.
Акція «Шкільне подвір’я» |
|
|
16 – 20 вересня |
Конкурс малюнків «Моя Україна – мирна країна»
До 20.09- акція покладання квітів «Україна шанує своїх героїв» |
Виставка малюнків «Безпечна дорога від дому до школи»
До 20.09 - групова справа «Я завжди на дорозі – вихований пішохід» |
20.09 Батьківські збори |
Бесіда «Моє робоче місце» |
Година милування «Я чисте небо бачу в дзеркалі природи» |
|
23 – 27 вересня |
24.09-25.09 Роковини трагедії Бабиного Яру. |
Екскурсія до пожежної частини «Вогонь у житті людини»
Екскурсія до Пожежно-технічної виставки у м. Харкові
|
|
Акція «Шкільне подвір’я» |
Екологічна година «Фарби осені» |
|
Місячник правових знань |
||||||
30 вересня – 04 жовтня |
|
Годна безпеки «Дорога додому та до школи»
|
Година ввічливості «Дисципліна і культура» |
Акція «Наш клас»
|
|
Свято до дня вчителя |
08 – 11 жовтня |
10.10 – естафета «Ми – юні нащадки козаків»
09.10 – КТС «Мої рідні – захисники Вітчизни»
Виставка малюнків «Лицарі моєї України». |
|
11.10 – свято «День Захисника України» |
Акція «Шкільне подвір’я» |
|
11.10 – свято «День Захисника Вітчизни» |
15 – 18 жовтня |
Акція «Чим живеш, дитино?»
16.10 – гра-бесіда «Кожна дитина в Україні має право…» |
Усний журнал «Хочу бути здоровим» |
Рольова гра «Акаде-мія вихованості»
Екскурсія з родиною «Разом весело подо-рожувати» |
Акція «Наш клас» |
15.10 Виставка творчості «Осінні барви» |
15.10 Виставка творчості «Осінні барви» |
28 жовтня – 01 листопада |
28.10 – година пам’яті «Харків непереможний»
|
Комплексна бесіда з попередження дитячого травматизму на осінніх канікулах |
Виховна година «Як поводитися в школі, вдома, на вулиці» |
|
|
Рольова гра «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, цирку» |
04 - 08 листопада |
07.11 – усний журнал «У країні рідної мови»
|
|
Відверта розмова «Про культуру мови» |
Година спілкування «Книга – твій друг» |
|
|
11 - 15 листопада |
Вікторина «Чи знаєш ти свій край»
|
15.11 – усний журнал «Хочу бути здоровим» |
Година здоров’я «Я дбаю про своє здоров’я»
15.11 Батьківські збори
|
|
Вікторина «У царстві живої природи» |
|
18 - 22 листопада |
|
Тренінг «Твоя пам'ять та увага» |
Година спілкування «Нема друга – шукай, знайшов – бережи» |
Зустріч-обговорення «Усі професії потрібні, усі професії важливі»
|
|
|
25 - 29 листопада |
|
Цикл бесід «Я обираю здоровий спосіб життя» |
29.11 – класна година «Від серця до серця добро хай іде»
|
|
Гра-бесіда «Пори року» |
|
Місячник "Молодь за здоровий спосіб життя" |
||||||
04.12 – 10.12.2019. Тиждень права. |
||||||
02 - 06 грудня |
04.12 клуб цікавих зустрічей «Я – пат-ріот та майбутній захисник України»
04.12 – гра-вікторина «Ми вивчаємо свої права та обов’язки» |
Виставка малюнків «Я хочу бути здоровим»
06.12 – свято «Будьте здорові, діти!» |
|
Акція «Кімнатні рослини» |
|
Гра «Мандрівка казковими стежинами» |
09 - 13 грудня |
|
|
Конкурс «Азбука вічливості» |
Година спілкування «Як я допомагаю мамі» |
|
Музична карусель: розучування пісень до новорічних свят |
16 – 20 грудня |
|
|
Гра – бесіда «Ти і твої старші приятелі»
|
|
Виставка малюнків «Чарівниця-зима» |
Свято «Миколая» |
23 – 24 грудня |
|
Комплексна бесіда з попередження дитячого травматизму під час зимових канікул |
Свято «Новий рік» |
Акція «Наш клас» |
|
Свято «Новий рік»
Сюжетно-рольова гра «Культура поведінки: їдемо до театру, музею, цирку»
|
ІІ семестр |
||||||
13 – 17 січня |
|
Рольова гра «Твій зовнішній вигляд»
Бесіди з попереджен-ня дитячого травма-тизму (Згідно плану) |
|
Акція «Наш клас» |
|
Знайомство з традиціями українського народу: свято Маланки та Василя(13.01-14.01), свято Водохреща (19.01) |
20 – 24 січня |
24.01-27.01- конкурс малюнків «Я бачу мирною Україну»
|
Бесіда «Електричний струм: друг і ворог» |
|
|
Спостереження за природою взимку |
|
27 - 31 січня
|
|
|
Виховна година «Ти і твої друзі» |
Виставка дитячої творчості «Мої успіхи та досягнення»
Обговорення «Праця годує. А лінь – марнує» |
|
|
03 – 07 лютого |
Година спілкування «Наша Вітчизна – Україна»
|
07.02 – свято «Подорож до країни здоров’я» |
Година спілкування «Здорові зуби» |
|
Допомога птахам взимку. Екскурсія у природу |
|
10 – 14 лютого |
|
|
Батьківські збори |
Акція «Моє робоче місце»
Виготовлення валентинок |
|
Знайомство з традиціями українського народу: Стрітення (15.02)
Вітання з днем Св. Валентина |
17 – 21 лютого |
|
Ситуаційно-рольова гра «Що потрібно знати про свій характер?» |
|
Акція «Наш клас» |
|
Конкурс ерудитів «Юні читайлики» |
24 - 28 лютого
|
|
|
Бесіда «Вчимось дружити» |
Виготовлення подарунків для матусь до свята |
|
Підготовка до свята весни |
02.03-06.03.2020. Тиждень сім’ї "Я і моя родина". |
||||||
02 – 06 березня |
04.03-06.03 виставка малюнків «Мої улюблені твори Шевченка в малюнках»
05.03 – конкурс читців «Я чую натхненні слова Тараса…»
|
|
Родинне свято «8 березня»
05.03 – конкурс малюнків «Моя родина – щаслива родина»
Фотогазета «Родовід моєї родини» |
|
|
Свято 8 березня |
09 – 13 березня |
|
Година ввічливості «Чи вихована ти дитина?» |
|
Рейд-огляд стану книжок |
|
Знайомство з традиціями українського народу: свято Явдохи |
16 – 20 березня |
|
Комплексна бесіда з попередження дитячого травматизму на весняних канікулах |
|
Акція «Наш клас» |
|
Сюжетно-рольова гра «Культура поведінки: їдемо до театру, музею, цирку»
|
Двомісячник «Зелена весна». |
||||||
30 березня – 03 квітня |
|
|
|
Акція «Посади дерево»
|
Акція «Посади дерево» |
Свято гуморески
|
06 – 10 квітня |
12.04 – день космонавтики. Бесіда «Планета Земля - блакитна планета» |
|
Година спілкування «Коли буває соромно» |
Групова справа «Допоможи книзі!» |
Виставка малюнків «Намалюй природу рідного краю» |
|
13 – 17 квітня |
|
|
|
Виготовлення сувенірів до Великодніх свят |
Гра-подорож «Екологічна стежка мого краю» |
Знайомство з традиціями українського народу: Великдень (19.04) |
20 – 24 квітня |
Година пам’яті «Чорнобиль – рана України»
|
|
Батьківські збори |
Акція «Посади дерево»
|
Година милування. Природа весною |
|
27 – 30 квітня
|
Акція «Допоможемо нашим ветеранам»
|
Групова справа «Абетка пішохода» |
|
Акція «Наш клас» |
|
|
04 – 08 травня |
08.05 – мітинг «Ви подарували Перемогу – ми збережемо мир на землі» |
|
Покладання квітів до пам’ятника загиблих воїнів |
Трудовий десант «Чистота – запорука здоров’я» |
|
Урок пам’яті |
11 – 15 травня |
14.05 відверта розмова «Сучасна Європа – територія свободи, безпеки та справедливості» |
|
15.05 – родинне свято «День родини» |
|
Екскурсія до джерела |
Сюжетно-рольова гра «Культура поведінки: їдемо до театру, музею, цирку»
|
18 – 22 травня |
Конкурс малюнків «Майбутнє України – з державами Європи» |
|
Зустріч-обговорення «Найцінніше в моєму житті» |
Година спілкування «Цінуймо працю інших» |
Екскурсія до Ботанічного саду м. Харкова |
|
25 – 29 травня |
|
Комплексна бесіда з попередження дитячого травматизму на літніх канікулах. |
29.05 Свято «Останній дзвоник». |
|
|
29.05 Свято «Останній дзвоник». |
Національно – патріотичне виховання
№ п/ч |
Заходи |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка про викон. |
1 |
Урок на тему «Я люблю свою країну» |
02.09.19. |
|
|
2 |
Провести виставку малюнків на тему «Моя рідна Україна». |
Згідно плану |
|
|
3 |
Проводити екскурсії до краєзнавчого музею м. Люботина. |
Згідно плану |
|
|
4 |
Приймати участь у заходах, присвячених Дню козацтва. |
Жовтень |
|
|
5 |
Проводити бесіди та виховну діяльність до:
|
Жовтень Квітень Травень |
|
|
6 |
Проводити цикл бесід «Державна символіка України». |
Протягом року |
|
|
7 |
Відзначення державних свят:
|
Протягом року |
|
|
8 |
Заходи, присвячені відзначенню Міжнародного дня рідної мови. |
Лютий |
|
|
Охорона життя і здоров’я дітей
№ п/ч |
Заходи |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка про викон. |
1 |
Провести бесіду з попередження дитячого травматизму під час навчально – виховного процесу та в побуті. |
02.09.19 |
|
|
2 |
Проводити бесіди по попередженню дитячого травматизму, рекомендовані ХОНМІБО. |
Протягом року |
|
|
3 |
Питання з попередження дитячого травматизму ввести до порядку денного класних батьківських зборів. |
Протягом року |
|
|
4 |
Проводити додаткові бесіди з учнями з різних видів дитячого травматизму. |
У разі необхідності |
|
|
5 |
Провести цикл бесід «Я обираю здоровий спосіб життя». |
Протягом року |
|
|
6 |
Перед проведенням екскурсій, які будуть проведені за межами школи, проводити з учнями цільові інструктажі з безпеки життєдіяльності. |
Протягом року |
|
|
7 |
Організувати з дітьми відпрацювання практичних дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій. |
Квітень |
|
|
8 |
Прийняти участь у місячнику по попередженню дитячого травматизму. |
Вересень |
|
|
9 |
Провести екскурсії до пожежної частини м. Люботина. |
Протягом року |
|
|
10 |
Провести виставки малюнків по темам: «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Безпечна дорога від дому до школи». |
Вересень |
|
|
11 |
Проводити вікторини, бесіди, конкурси на знання правил безпечної поведінки. |
Протягом року |
|
|
12 |
Провести конкурс прислів’їв, приказок, в яких народна мудрість передає із покоління в покоління знання про вогонь, пожежі, мужність людей. |
Листопад |
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ п/ч |
Виховна діяльність |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка про викон. |
1 |
Проводити бесіди з правил поведінки учнів у навчальному закладі. |
Протягом року |
|
|
2 |
Проводити індивідуальні бесіди з попередження дитячого травматизму. |
Протягом року |
|
|
3 |
Проводити бесіди з попередження дитячого травматизму під час канікул, святкових днів, екскурсій, поведінки в громадських місцях. |
Згідно плану |
|
|
4 |
Відвідувати на дому учнів пільгового контингенту. |
Раз на семестр |
|
|
5 |
Проводити індивідуальні бесіди з дівчатками та хлопчиками про культуру спілкування. |
Протягом року |
|
|
6 |
Проводити бесіди про жорстокість, грубість у взаємовідносинах між дітьми. |
Протягом року |
|
|
7 |
Проводити з учнями бесіди про бережне ставлення до книг. |
Протягом року |
|
|
8 |
Проводити бесіди по самообслуговуванню. |
Протягом року |
|
|
Робота з батьками
№ п/ч |
Виховна діяльність |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка про викон. |
1 |
Вивчити загальні умови сімей дітей, які навчаються у класі. |
вересень |
|
|
2 |
Вести постійний зв'язок з батьками через бесіди, під час відвідування та на батьківських зборах. |
протягом року |
|
|
3 |
Запрошувати батьків на виховні заходи класу, залучати їх до організації свят та інших заходів у класі. |
протягом року |
|
|
4 |
Проводити індивідуальні бесіди з батьками дітей, що мають проблеми у навчанні та поведінці. |
протягом року |
|
|
5 |
Проводити роботи з батьківським комітетом. |
протягом року |
|
|
6 |
Інформувати батьків про відвідування занять з дітьми, при необхідності надавати педагогічну допомогу. |
протягом року |
|
|
7 |
Залучати батьків до відвідування театрів, виставок, до участі в походах, екскурсіях, відвідуванні виховних шкільних свят. |
протягом року |
|
|
Тематика батьківських зборів
І |
|
20.09.19 |
ІІІ |
|
|
ІІ |
|
15.11.19 |
ІV |
|
|
Вивчення стану ефективності виховного процесу у класі
№ п/ч |
Заходи |
Дата проведення |
Відповідальний |
Відмітка про викон. |
1 |
Заслухати на батьківських зборах питання про позакласну роботу учнівського колективу. |
Грудень/квітень |
|
|
2 |
Проаналізувати якість та ефективність виховної роботи. |
Травень |
|
|
3 |
Вивчення мікроклімату, взаємовідносин у класному колективі. |
Протягом року |
|
|
4. |
Анкетування учнів на виявлення рівня вихованості. |
Березень |
|
|
5. |
Тестування батьків на виявлення рівня задоволення батьків роботою педагога. |
Квітень |
|
|