Побудова графічних об'єктів.

Про матеріал
Формувати навички практичної роботи з підготовки графічних зображень засобами MS Paint. Розвивати образно-геометричне мислення. Продовжити формувати валеологічну культуру користувача ПК.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Тема: Побудова графічних об'єктів.

Мета: Формувати навички практичної роботи з підготовки графічних зображень засобами MS Paint. Розвивати образно-геометричне мислення. Продовжити формувати валеологічну культуру користувача ПК.

Обладнання: Навчальний клас персональних ЕОМ класу Pentium, операційна система Windows 98, графічний редактор MS Paint, система тестування TestW. Програма NetSchool. Презентації.

Тип уроку: Урок узагальнення і систематизації знань.

 

 

 

  1.                    Вступне слово

Добрий день. Сьогодні в нас відкритий урок з інформатики. До нас прибули вчителі інформатики нашого району і методист районного відділу освіти. Урок наш буде на тему “Узагальнення і систематизація знань з теми “Графічний редактор Рaint”

На попередніх уроках ми вивчали графічний  редактор Paint. Сьогодні на уроці ви повинні показати всі свої знання по даній темі.

  1.                    Правила техніки безпеки

ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ

  1. Забороняється вмикати комп’ютери або вимикати їх самостійно, без дозволу вчителя.
  2. Забороняється самостійно, без дозволу вчителя, підключати до комп’ютера або відключати від нього будь-які додаткові пристрої.
  3. За вимкненням напруги в мережі класу, появи запаху диму або сторонніх шумів з монітора, системного блоку або розетки підключення комп’ютера негайно вимкнути комп’ютер і покликати вчителя.
  4. Щоб уникнути враження електричним струмом, забороняється одночасно доторкатися до металевих частин комп’ютера і будь-яких заземлених металевих предметів (водопровідні труби і крани, батареї опалення тощо).
  5. Забороняється ставити на комп’ютери будь-які предмети, що містять воду, чай, каву, будь-які напої або інші рідини.
  6. Штатне вмикання або вимикання комп’ютера робити в строго встановленому порядку.
  1.                    Актуалізація опорних понять, знань, умінь, навичок.

* Запитанння

  1. Який інструмент вибрати, щоб малювати довільну лінію? (олівець)
  2. Який інструмент вибрати, щоб малювати відрізки прямих ліній? (лінія)
  3. Скільки найбільше останніх команд можна відмінити? (три)
  4. Які швидкі клавіші натиснути, щоб відмінити помилкову дію? (Ctrl+Z)
  5. Як називається комбінація двох клавіш, натискання яких приводить до виконання певної команди? (Швидкі клавіші)
  6. Що містить вікно графічного редактора Paint? (Заголовок, меню, панель інструментів, палітра кольорів)
  7. Коли використовується клавіша Shift? (наприклад при побудові квадрата, кола і т. д.)
  8. Який чином очистити ВЕСЬ малюнок? (Рисунок\Очистить)
  9. Який чином очистити область малюнка? (Виділити і натиснути Delete)
  10. Для заливки фігури вибрали інструмент "Заливка" і клацнули всередині контура фігури - фарба розлилася на весь екран. Чому? (Фігура не замкнена)
  11. Яким чином в малюнок ввести текст? (Вибрати інструмент НАДПИСЬ *А*)
  12. При введенні тексту як вивести на екран панель атрибутів тексту? (Вид\Панель атрибутов текста)
  13. Чим відрізняється копіювання фрагмента малюнка від його переміщення? (Малюнок залишається в попередньому місці)

* Кросворд


 

 

  1.                    Тестовий контроль знань
Комп'ютерна графіка
  1. Для виходу з редактора Paint треба:
  2. Чи правильне твердження, що для вибору основного кольору (кольору малюнка) треба клацнути ЛКМ на одній із кнопок палітри, а для вибору кольору на - ПКМ?
  3. Чи всі інструменти панелі інструментів Paint зазначені нижче? *карандаш * кисть * распылитель * ластик/цветной ластик * заливка * выбор цветов * линия * кривая * прямоугольник * скругленный прямоугольник * эллипс * многоугольник * надпись * выделение * выделение произвольной области * масштаб
  4. Для створення нового файла з малюнком у Paint треба виконати команду:
  5. Графічний редактор Paint входить до складу додатів Windows:
  6. Що таке dots per inch (dpi)?
  7. Які існують формати графічних файлів, обумовлені відповідними системами обробки графічної інформації?
  8. У сучасних ПК для кодування інтенсивності кожного з 3 основних (у системі RGB) використовується один байт (8 біт), а кількість можливих кольорів досягає:
  9. Для виведення на екран зображення будь-якого кольору (у системі RGB) треба задати:
  10. Які з перелічених нижче програм належать до систем обробки графічної інформації?
  11. У чому переваги графічної подачі інформації?
  12. Що таке роздільна здатність відеомонітора?
  13. З яких основних кольорів формуються інші кольори на екрані?
  14. З якою частотою оновлюється зображення на екрані сучасних ПК?
  15. Що таке піксел?
  16. Мультимедіа - це:
  17. У чому суть побудови зображення у векторній графіці?
  18. У чому суть побудови зображень в растровій графіці?
  19. В основі побудови графічних зображень лежать принципи:
  20. Що таке комп'ютерна графіка?

 

  1.                    Практична робота на комп'ютері.

А тепер діти ви виконаєте практичну роботу, при виконанні якої, покажете мені свої знання, вміння і навички користування графічним редактором Paint.

Завдання практичної роботи носять диференційований характер. Виходячи із своїх можливостей ви вибираєте малюнки відповідної складності.

 

До 9 балів

 

 

 

 

 

 

10 балів

 

11 балів

 

 

12 балів

  1.                    Підбиття підсумків. Домашнє завдання.

Сьогодні на уроці ми закінчили вивчення графічного редактора Paint. Крім цього редактора є ще дуже поширені такі графічні редактори як CorelDRAW, який використовують для побудови векторних зображень і PHOTOSHOP для професійної обробки фотографій і фотомонтажу.

Повторити: п. 3.4 (стр.92,93)

 

 

 

 

1

 

doc
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку