Поняття моделі та моделювання

Про матеріал
У веб-середовищі програмування Scratch, термін "модель" вказує на графічний об'єкт або спрайт, який представляє об'єкт або героя у проекті. Кожна модель має унікальні властивості, такі як розмір, колір та координати, і може бути програмована для виконання різних дій. "Моделювання" в Scratch означає створення сценаріїв та симуляцію взаємодії між цими моделями. Використовуючи блоки програмування, користувачі можуть моделювати рух, взаємодію та події, що роблять їх проекти інтерактивними та захопливими. Наприклад, це може включати анімацію руху персонажів у грі або реакцію на введення користувача. Створення та програмування моделей в Scratch дозволяє не тільки візуалізувати об'єкти на сцені, але й створювати віртуальне середовище з взаємодією між ними. Це сприяє розвитку навичок програмування та стимулює творчість, дозволяючи користувачам створювати унікальні та цікаві проекти за допомогою візуального інтерфейсу Scratch.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття моделі та моделювання(Scratch)5 клас нуш

Номер слайду 2

Поняття моделі та моделювання. МОДЕЛЬ це…Аналог об'єкта (предмета, явища або процесу), який зберігає його суттєві риси і здатний заміщувати його під час вивчення, дослідження або відтворення. Процес створення моделі об'єкта називається моделюванням. Об'єкт, що моделюється, називається прототипом, або оригіналом.

Номер слайду 3

Поняття моделі та моделювання. Оригіналу не існує (історичні події,динозаври)Дослідження дороге або небезпечне (випробування літака, ліків)Дослідження складне (Сонячна система, атоми, молекули, рух материків)Цікавлять окремі параметри (фарба обшивки літака)Потреба у моделі

Номер слайду 4

Поняття моделі та моделювання. У Scratch, терміни "модель" та "моделювання" зазвичай пов'язані з розробкою ігор, анімацій та інших інтерактивних проектів за допомогою Scratch. Загалом, в Scratch ці терміни використовуються для опису об'єктів та їх взаємодії в рамках створення інтерактивних проектів.

Номер слайду 5

Поняття моделі та моделювання. Модель - це представлення об'єкта або героя на сцені, з визначеними характеристиками, такими як розмір, колір та інші параметри. В Scratch термін "модель" зазвичай вказує на об'єкт або героя, який створюється або представляється на сцені. Наприклад, якщо ви створюєте ігру, персонаж або об'єкт, який взаємодіє з іншими елементами, може вважатися моделлю. Модель може мати властивості, такі як розмір, колір, координати, анімації та інші параметри.

Номер слайду 6

Поняття моделі та моделювання. Створення моделей в Scratch зазвичай включає в себе вибір або створення спрайтів (графічних зображень), які відображають об'єкти чи героїв вашого проекту. Потім ви може додавати програмний код, який керує поведінкою цих моделей на сцені.

Номер слайду 7

Поняття моделі та моделювання. Моделювання - це процес створення взаємодії або симуляції подій на сцені, включаючи рух об'єктів, взаємодію між ними та реакції на події, за допомогою блоків програмування в Scratch. Моделювання: В термінології Scratch, "моделювання" зазвичай вказує на процес створення взаємодії або симуляції подій на сцені. Це може охоплювати рух об'єктів, взаємодію між персонажами, реакції на події в грі тощо. Моделювання дозволяє користувачам створювати живі та інтерактивні сцени, використовуючи блоки програмування.

Номер слайду 8

Поняття моделі та моделювання. Наприклад, якщо ви створюєте гру з персонажем, ви можете моделювати рух цього персонажа за допомогою блоків програмування Scratch. Ви також можете використовувати моделювання для створення сценаріїв взаємодії між різними моделями, такими як зіткнення, обмін інформацією та інші дії, що роблять ваш проект цікавішим та взаємодійним.

Номер слайду 9

Поняття моделі та моделювання. Графічні елементи: Модель у Scratch відображається за допомогою спрайтів - графічних об'єктів, які можуть включати персонажів, об'єкти або інші важливі елементи вашого проекту. Властивості та поведінка: Кожна модель може мати унікальні властивості, які визначають її вигляд, розмір, кольори тощо. Також можна програмувати блоками для надання моделі конкретної поведінки, наприклад, рух вгору, вниз, вліво чи вправо.Інтерактивність: Модель може реагувати на події, такі як натискання клавіші чи клік мишею. Наприклад, модель може змінюват. Модель в Scratch:

Номер слайду 10

Поняття моделі та моделювання. Рух та анімація: За допомогою блоків програмування у Scratch можна створити різні сценарії руху та анімації для моделей. Наприклад, використовуючи блок "рухати на X кроків", можна моделювати рух об'єктів. Колізії та взаємодія: Можна програмувати моделі так, щоб вони реагували на зіткнення або взаємодію з іншими моделями. Це може включати зміну напрямку руху, відтворення звуку чи зміну властивостей. Симуляція подій: Моделювання також дозволяє створювати сценарії, в яких моделі реагують на певні події, наприклад, включення світла або зміна погодних умов. Псевдофізика: За допомогою програмування можна створити ефекти псевдофізики, такі як гравітація, що впливає на рух об'єктів на сцені. Моделювання в Scratch:

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Додано
5 лютого
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку