Поняття моделі. Типи моделей

Про матеріал
Поняття моделі. Типи моделей Мета: навчальна: сформувати поняття моделі, предметної галузі, інформаційної моделі, матеріальної моделі; розвивальна: розвивати вміння узагальнювати, міркувати, виділяти головне та систематизувати здобуту інформацію, застосовувати знання на практиці; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, інтерес до вивчення інформатики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

МОДЕЛЮВАННЯЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Ти дізнаєшся:

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Предметна галузь — сукупність всіх об’єктів, властивості якихі відношення між якими розглядаються у відповідній галузіЩо таке предметна галузь. ОБ’ЄКТИ Предметну галузь називають галуззю дослідження, об-ластю вивчення чи колом інтересів. В англійській мові це Fieldof Study. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Чому користуються моделями. Модель — спрощене подання реального об’єкта, явища чи процесу. Слово модель походить від лат. modulus (міра, зразок, норма) й означає копію або образ. На основі даних про властивості можна створити об’єкт, який спрощено відображатиме основні властивості реального.

Номер слайду 7

Причини створення моделей. Оригінал уже не існує або ще не існував. Розміри оригіналу не дають змоги ефективно досліджувати його. Дослідження оригіналу може призвести до значних матеріальних втрат і шкодити здоров’ю людини. Модель — це матеріальний або уявний об’єкт, який у процесі вивчення (навчання) замінює реальний об’єкт-оригінал, зберігаючи важливі для даного дослідження типові властивості оригіналу. Модель

Номер слайду 8

описів формул зображень схем таблиць креслень графіки…Інформаційна модель. Модель об’єкта можна подати за допомогоюІнформаційна модель — це модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачіЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 9

МоделіТипи моделейматеріальніінформаційніЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 10

Типи моделей. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 11

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. МОДЕЛЬ

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Вивчити §17 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Предметна галузь, модель, інформаційна модель, моделювання. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Використання моделей людьми. ЗАВДАННЯЗавдання. За матеріалами файла Розмір Всесвіту знайдіть підтвердження причин використання людьми моделей. Доповніть відповідну інформаційну модель у середовищі текстового процесора, користуючись шаблоном Побудова_моделей, що збережений у папці Моделювання.

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Атлас людини. ЗАВДАННЯЗавдання. Визначте, які засоби онлайнового сервісу Zygote. Body підтверджують те, що це середовище реалізує комп’ютерну модель анатомії людини

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Дроби. ЗАВДАННЯЗавдання. Дослідіть модель, яка демонструє рівність дробів за посиланням: https://cutt.ly/Yrl02 Ma. Знайдіть три підтвердження того, що ця комп’ютерна модель реалізує реальні математичні завдання

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 4. Місто. ЗАВДАННЯЗавдання. Місто. Завдання. Розгляньте модель міста Тернополя, подану за адресою https://cutt.ly/url2qg. Y. Оберіть зручну для вас мову інтерфейсу за допомогою інструмента UK . Дослідіть, які зміни відбуватимуться на екрані при виборі різних моделей за допомогою списку, що з’являється при виборі інструмента Wikimapia супутник у правому верхньому куті екрана: супутник, мапа, вид із супутника Google тощо. Поміркуйте, для чого можуть бути при значені запропоновані моделі

Номер слайду 18

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степенко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
854
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку