Позакласний захід з англійської мови. “ Подорож до Великобританії “ 4 клас

Про матеріал
Повторити й узагальнити лінгвокраїновідческий матеріал з теми “Англія . Лондон “. Поглибити і розширити знання учнів із зазначеної теми. Підвищити інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Позакласний захід з англійської мови.

“ Подорож до Великобританії “

4 клас

Мета:

  1. Повторити й узагальнити лінгвокраїновідческий  матеріал з теми “Англія . Лондон “.
  2. Поглибити і розширити знання учнів із зазначеної теми.
  3. Підвищити інтерес до вивчення іноземної мови.

 

 

Обладнання:

1.Картки-завдання

2.Мультемедійний пристрій

3.Презентація “ Welcome to London Seightseeing Tour

   Презентація “London’s  Zoo”

  1. Музичний супровід:

-“If you are happy”

-“1,2,3,4,5-once I caught…”

5. Малюнки тварин

6. Роздатковий матеріал 


Дорогі діти, я пропоную Вам здійснити захоплюючу подорож по Великобританії. Я вручаю вам квитки і карту мандрівника. У ній Ви зможете зробити позначки, виконувати завдання.

Отже, ми з вами в аеропорту в очікуванні літака.  Перед відправленням нам потрібно заповнити декларацію  тобто написати про себе і цілі нашого візиту. У нас все було готове, але в останній момент стався збій у комп'ютері і всі слова перемішались.

Давайте разом виправимо ситуацію : (На дошці перемішані слова - мета скласти правильне пропозицію).

  1. Ми повинні вказати: Хто ми такі?

Are              Children                 We

  1. Де ми живемо ?

Ukraine         we          in           live       

  1. Яке наше рідне місто?

Svetlodarsk        we       from       are

  1. Коротко сказати про клас

boys     brave     and    are    strong    nice    king    and   are   girls

  1. Що ми можемо робити:

can      and      we        run     jump

  1. Мета нашого приїзду:

in     we     sights     want   to   see    Britain

 

Ми летимо в країну, повна назва якої Сполучене Королівство Великобританії і Північної Ірландії.-The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland.

Зробимо позначку в  нашій карті мандрівника, що декларацію ми заповнили.

Ну а тепер пора підніматися на борт літака, де нас вітають прекрасні стюардеси. Вони нас познайомлять з країною, в яку ми летимо.

-Well, we’ll fly to London .It ‘so  nice.  Are you agree with me? If  yes  , sing a song : “If you are happy clap your hands”.

( діти співають пісню, супроводжуючи її  жестами)


Welcome to London Seightseeing  Tour

 

Слайд 1Welcome to London Seightseeing  Tour.

                   - Ласкаво просимо в подорож по визначних пам'ятках Лондона.

Слайд 2 London stands on the river Thames.

                   -Лондон розташований на річці Темза.

Слайд 3 The Tower of London was a palace , a fortress and a prison.  Today the Tower of London is a wonderful museum.

                   -Лондонський Тауер був раніше і палацом, і фортецею і в'язницею .Сьогодні Лондонський Тауер-це чудовий музей.

Слайд 4 Saint Paul’s Cathedral is one of the greatest English church . It took the architect Sir Christoper Wren 35 years to fuild  it.

                    -Собор Святого Павла -одна з великих англійських церков. Архітектору серу Крістоферу Ренупонадобілось 35 років, щоб побудувати її.

Слайд 5  - The National Gallery has a beautiful collection of art works.

                  - У Національній галереї зібрана прекрасна галерея шедеврів мистецтва.

Слайд 6Big Ben is a symbol of England and it is one of the most famous clocks in the  world.

                   - Біг Бен є символом Англії, і це є одним з найвідоміших годинників у світі.

Слайд 7- The Houses of Parliament is the seat of the British Parliament.

                - Будівля Парламенту є резиденцією британського парламенту.

Слайд 8 - Westminster Abbey is a royal church.

                 - Вестмінстерське абатство це королівська церква.

Слайд 9Buckingham Palace is the official residence of the queen .

                   - Букінгемський палац є офіційною резиденцією королеви.

Слайд 10Hyde Park – is the place where speakers can say their opinion , there meet a lot of people .

                     - Гайд-парк - це місце, де оратори можу сказати свою думку, то зустріти багато людей.

Слайд 11The Monument to Sherlock Holmes is in the Baker Street.

                      - Пам'ятник Шерлоку Холмсу знаходиться на вулиці Бейкер-стріт.

 

- Непомітно пролетів час, ось вже і Лондон. Трохи засиділися? У нас велика програма. Але спочатку трохи розімнемося.

- Are you ready ? Let’s start singing a song  .

 (1,2,3,4,5-once I caught a fish alive )

(діти співають , супроводжуючи її жестами)

1-2-3-4-5

Once I caught a fish alive

6-7-8-9-10

Then  I let it go again

Why did I let it go?

Because it bit my finger so.

Which finger did it bite?

This little   finger on my right .

 

- Отже, спочатку відвідаємо Лондонський зоопарк.

(презентація London Zoo)

Слайд 1Welcome to London Zoo .

                  -Ласкаво просимо в Лондонський зоопарк

Слайд  2- London has a very fine old Zoo , which many children with their parents and friends visit every day .

                 - Лондон має дуже  старий зоопарк, який багато дітей зі своїми батьками та друзями відвідують кожен день.

Слайд 3Many kinds of animals live there : elephants, giraffes , sea-lions, polar and brown bears , foxes , and big and little monkeys .

                - Багато видів тварин живуть там: слони, жирафи, морські леви, полярні і коричневих ведмедів, лисиць і великі і маленькі мавпи.

Слайд  4Elephants

                   - Слони

Слайд  5Giraffes

                  - Жирафи

Слайд 6Sea-lions

                  - Морські леви

Слайд 7-Polar bears

                - Полярні ведмеді

Слайд 8-Brown bears

                 - Бурі ведмеді

Слайд 9-Foxes

              - Лисиці

 

-Діти, в зоопарку переполох! Із клітки втік звір і сховався за деревом.

Вгадайте, що це за тварина.

It can live in the forest .  It is not small  .  It is brown. It can run and jump . It can’t fly .  It has many friends .   It  can swim , but it doesn’t like to swim in the river .  It is funny.  What is it  ?

(It is a monkey)

Діти, мавпочка, бігаючи по зоопарку, зірвала написи на клітинах і кинула їх на дорозі. Давайте допоможемо навести порядок у зоопарку. А для цього давайте розгадаємо  загадки: Хто знаходиться в цих клітинах

-A lot of spots

 A long , long neck

 A funny scarf

 It’s …                                    ( a giraffe )

-Green and long

  With many teeth

  Beautiful smile-

  It’s …                                    (  a crocodile)

-As red as fire,

 With a fuzzy tale .

 He likes long walks.

  It is …                                        (  a fox)

-A very long  nose ,

 It grows and grows

 He is huge and likes fun

 It is                                    (an elephant)

 

- Ну тепер все в зоопарку добре і ми можемо продовжити свою подорож.

Слайд 10- Monkeys

                    - Мавпи

Слайд 11-Birds

                   - Птахи

Слайд 12-In the large monkey house you can see different kinds of monkeys.

                    - У великому будинку мавпи ви можете побачити різні види мавп.

Слайд 13-They jump , run and play with each other.

                     - Вони стрибають, бігають і грають один з одним.

Слайд 14-In the park there are camels.

                    - У парку є верблюди.

Слайд 15- Children like to watch elephants .

                    - Діти люблять дивитися за тваринами .

Слайд 16-In the Children’s Zoo children can watch and talk to and touch young animals.

                   - У дитячому зоопарку діти можуть дивитися і говорити і торкнутися молодих тварин.

Слайд 17- The fishes are in a great glass box.

                   - Риби знаходяться в великому скляному ящику.

 

- Але найбільше дітям подобається спостерігати за однією веселою пташкою.

-So colourful and bright ,

Is fond of talking much ,

Likes eating carrot

It is …                                     ( a parrot )

 

Давайте поговоримо папугу. А для цього дізнаємося хто краще вміє переговорювати скоромовки.

  • Three grey rabbits in the grass grow roses for us .

(малюнок, відповідний скоромовці)

 

 

Ми з Вами опинилися близько Макдональдсу. Давайте зайдемо! Але як правильно звернутися в Макдональдсі.

(сценка)

-Good morning!

- Good morning!

-Can I help you ?

- Yes , please.

-I would like a cup of tea and pizza .

-Here you are.

-Thank  you.

-You are welcome .

(учні проговорюють  кілька діалогів: -ice-cream; banana; yoghurt; cakes; orange juice)

 

Підкріпилися! А адже головне забули! Ми з вами відпочиваємо, а адже вдома не знають як у нас справи. Нам потрібно обов'язково послати їм   e-mail. Ну що за біда! Знову всі слова переплуталися .Давайте разом відправимо звісточку додому.

(початок )              mummy !                Dear

(враження )           OK        I’m        I        Time      a good          here

(співчуття )          East               or  west         Home      is       best  

(закінчення )          Good        lack        See           you      seen

 

 

- Ну що ж, ось і підійшло до кінця наша подорож але ми ще не раз відправимося в цю прекрасну країну, не страшно що заочно.

-Great Britain,

I like it very much,

We don’t say to you : ‘’Goodbye!”

But we tell you ‘’See you later!’’

 Ми сподіваємося, що в цій країні у нас залишилися друзі. Тому для наших друзів в англии ми посилаємо музичний привіт.

(Виконується пісня)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Євлова Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
18 липня 2020
Переглядів
1408
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку