Практична робота "Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єктів в програмі Скретч"

Про матеріал
Матеріал містить конспект уроку та Scratch-проект в одному архіві. Проект ілюструє модель рівномірного прямолінійного руху об'єктів.
Перегляд файлу

7 клас    Інформатика

 

Тема уроку: Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єктів. Практична робота.

Мета: формувати вміння учнів створювати, редагувати об’єкти в програмі Скретч, складати скрипти, які моделюють рівномірний прямолінійний рух; розвивати логічне мислення, уяву; виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: практична робота.

     ХІД УРОКУ:

І. Орг. момент.

ІІ. Фронтальне опитування.

ІІІ. Повторення правил з ТБ.

ІV. Практична робота.

Завдання

1. Відкрити програму Scratch, знищити об’єкт «кіт».

2. Намалювати фон: сіре шосе з білою пунктирною «розміткою» та блакитне небо.

3. Намалювати об’єкт «хмаринка».

4. Скрипт для «хмаринки»:

 

7. Створити об’єкт «качка на машині» таким чином:

 а). вибрати папку Animals – об’єкт duck1

 б). виконати команду Образи – Редагувати, за потребою зменшити об’єкт значком          , 

                 вибрати команду Імпортувати

 в). вибрати папку Transportation - об’єкт car1

 г). за необхідністю зменшити об’єкт «машина» та «посадити» качку в машину, натиснути

                 кнопку «Гаразд».

 

8. Скрипт для об’єкту «качка на машині»:

 

V. Оцінювання учнів.

zip
Додано
19 березня 2019
Переглядів
10180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку