12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Практична робота "Способи виконання програм"

Про матеріал
Завдання до практичної роботи для 7 класу з розділу "Алгоритми та програми"
Зміст архіву
Перегляд файлу

Практична робота. СПОСОБИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМ

ПОСЛІДОВНЕ виконання програм

Завдання1. На шкільному стадіоні три юних спортсмени беруть участь у змаганнях із легкої атлетики, а саме в естафеті 4х2х1 (400 м – 200 м – 100м). Старт і передача естафети здійснюється коло лівої границі стадіону з координатами х=-240, у=0.

Перший спортсмен (Сашко) 4 рази пересікає стадіон завдовжки 100м. Він передає естафету Ігорю, який пересікає стадіон двічі та передає естафету Олегу, який пересікає поле один раз і завершує естафету. Кожен спортсмен після завершення свого етапу зникає зі сцени. Зрозуміло, що чим коротша дистанція, тим більшою є швидкість бігу спортсмена.

Виконання завдання:

  1. Вибрати фон сцени з групи Спорт – playing-field.
  2. Завантажити виконавців з папки D:\7 клас\спорт та змінити їх імена. Розмістити їх біля лівої границі сцени та зменшити розміри.
  3. Скласти для виконавців алгоритм за зразком:

 

 

  1. Запустити програму на виконання та перевірити чи кожен зі спортсменів перетинає поле потрібну кількість разів.
  2. Зберегти проект у власній папці на диску D:\ під назвою Спорт

 

ПАРАЛЕЛЬНЕ виконання програм

Завдання2. Розробити проект, у процесі виконання якого над пустелею безперервно літає літак на висоті, що відповідає координаті у=150. Нижче, на висоті, що відповідає координаті у=70, зі швидкістю удвічі меншою за швидкість літака, теж безперервно літає гелікоптер. Із землі за гелікоптером уважно спостерігає робот.

Виконання завдання:

  1. Оформити сцену за зразком та додати виконавців з бібліотеки Скретч.

1 виконавець – Літак

2 виконавець – Гелікоптер

3 виконавець – Інопланетянин

 

Зменшити розміри виконавців

 

 

 

 

 

 

 

  1. Скласти алгоритми для виконавців за зразком в таблиці.

 

  1. Зберегти проект у власній папці на диску D:\ під назвою Рух

Завдання3. Запустіть проект Рух. Внесіть у програму такі зміни, щоб об’єкт Інопланетянин рухався не від мишки, а постійно слідував за Гелікоптером на деякій відстані від нього. Запустіть проект на виконання і переконайтеся в правильності його виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання4. Розробіть проект, за яким Рудий кіт безперервно бігає по сцені за мишею, але наздогнати її не може. Оформіть проект на власний розсуд.

 

1.png
2.png
3.png
zip
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку