Практичне завдання до уроку: Створення програм з використанням графіки

Про матеріал
Даний матеріал "Практичне завдання до уроку: Створення програм з використанням графіки", можна використати для проведення уроку з інформатики в 5 класі при вивченні теми "Алгоритми" ( Створюємо проєкти)
Перегляд файлу

Практичне завдання до уроку:  Створення програм з використанням графіки

 

 

Вправа . Лабіринт.

Завдання. У середовищі Скретч намалюй лабіринт. Склади програму, за якою виконавець знайде їжу. Врахуй, що виконавець може рухатись  тільки зліва-направо, зверху-униз і навпаки

 

 

 

 

 

 

 

План роботи

  1. У середовищі Серетч намалюй сцену — лабіринт. Додай об’єкти — торт, кота.
  2. Визнач початкову позицію кота, наприклад,     

 

  1. «Проведи» кота лабіринтом, щоразу фіксуючи її позицію. Враховуй, куди має повертатись виконавець.
  2. Склади програму. Використай команди:

  1. Запусти проєкт на виконання. Внеси за потреби правки.
  2. Збережи проєкт та продемонструй його у класі.

Створення проєкту:

  1. Намалюй сцену –лабіринт:

  1. Додай персонаж торт з бібліотеки

 

 

 

 

  1. Набери для кота скрипти, для кожної стрілки (вгору, вниз,вліво, вправо)
  2. Збережи проєкт іпродемонструй вчителю.

 

 

docx
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку