Практичне завдання до уроку: Створення програм з використанням графіки
Вправа . Лабіринт.
Завдання. У середовищі Скретч намалюй лабіринт. Склади програму, за якою виконавець знайде їжу. Врахуй, що виконавець може рухатись тільки зліва-направо, зверху-униз і навпаки
План роботи
-
У середовищі Серетч намалюй сцену — лабіринт. Додай об’єкти — торт, кота.
-
Визнач початкову позицію кота, наприклад,
-
«Проведи» кота лабіринтом, щоразу фіксуючи її позицію. Враховуй, куди має повертатись виконавець.
-
Склади програму. Використай команди:
-
Запусти проєкт на виконання. Внеси за потреби правки.
-
Збережи проєкт та продемонструй його у класі.
Створення проєкту:
-
Намалюй сцену –лабіринт:
-
Додай персонаж торт з бібліотеки
-
Набери для кота скрипти, для кожної стрілки (вгору, вниз,вліво, вправо)
-
Збережи проєкт іпродемонструй вчителю.