Правила безпечного користування Інтернетом.

Про матеріал
Конспект уроку до Дня безпечного користування Інтернетом. Зручно використовувати матеріал оскільки містить поєднання тем "Інтернет безпека" та "Складання алгоритмів у Скретч". На початку уроку діти повторюють правила безпечного користування Інтернетом, а потім складають проект у Скретч.
Перегляд файлу

Тема: Правила безпечного користування Інтернетом

Мета:

  •              сприяти залученню дітей до безпечного користування мережею Інтернет;
  •              розширити знання  учнів про правила безпечного користування Інтернетом;
  •              навчити учнів розробляти проекти у середовищі Скретч;
  •              розвивати уважність, формувати навички узагальнювати матеріал;
  •              виховувати інформаційну культуру учнів.

Обладнання: презентація, роздатковий матеріал (зображення смартфону)

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І.Організаційний етап.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Тести

  1. Як називається величина значення якої не змінюється?

А стала

Б змінна

В велика

Г аргументована

  1. Яку команду використовують для надання величині певного значення?

А відняти

Б присвоїти

В додати

Г порівняти

  1. Яку команду утворюють символи =:

А відняти

Б присвоїти

В додати

Г порівняти

  1. Як називається величина значення якої змінюється?

А стала

Б константа

В змінна

Г аргументована

  1. Що не може бути значенням величини у Скретч?

А число

Б символ

В спеціальні значення

Г музичний файл

  1. Кожна величина має:

А ім’я та значення

Б ширину і довжину

В масу і площу

Г об’єм і площу

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1.               Що таке Інтернет?
  2.               Для чого потрібен Інтернет?
  3.               Назвіть плюси спілкування в мережі Інтернет.
  4.               Чи існують загрози користування Інтернетом? Які?
  5.               Що таке антивірус?
  6.               Що ти знаєш про «сайт», «соціальні мережі», «комп’ютерні віруси»?

IV. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Віртуальні екскурсії, музеї, світові галереї, бібліотеки – це все стає доступним із появою Інтернету. Тому сучасна людина не уявляє собі життя без  Інтернету.

V. Повідомлення теми та мети уроку.

Саме тому сьогоднішнє наше заняття ми присвятимо темі «Правила безпечного користування Інтернетом». Спробуємо дослідити  позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.

VI. Вивчення нового матеріалу.

Перегляд презентації.

Як висновок із презентації учні занотовують правила у вигляді асоціативного куща:

Результат пошуку зображень за запитом конспект до дня безпечного інтернету

 

Правила безпечного користування Інтернетом:

  1.               НЕ змінюй налаштування комп’ютера самостійно: у ньому встановлено захист від зловмисних шкідливих програм – комп’ютерних вірусів, які можуть знищити інформацію, або передати її комусь.
  2.               НЕ заходь на підозрілий сайт, якщо про це попереджує захист комп’ютера.
  3.               НЕ повідомляй логіни та паролі до поштової скриньки .
  4.               НЕ повідомляй і не оприлюднюй без дозволу близьких інформацію про тебе та твою родину (адреси, телефони, номери батьківських карток тощо). Ця інформація є особистою й недоторканою
  5.               НЕ зустрічайся ніколи із «Інтернет - знайомими» наодинці, без попередження дорослих у безлюдних місцях.
  6.               Про випадки надходження на твою адресу неприємної інформації повідомляй дорослих без вагань.
  7.               Будь коректним вихованими, доброзичливими та відповідальними в Інтернеті.
  8.               Користуйся антивірусними програмами та ліцензійним програмним забезпеченням.
  9.               Погодити з батьками час користування Інтернетом та сайти які будете переглядати.

VII. Робота за комп’ютером

Виконайте проект у Скретч, коли спрайт доторкається до іншого об’єкта (числа) і з’являється правило безпечного користування Інтернетом.

VII. Узагальнення і систематизація знань.

 Учні заповнюють смартфон, на якому вказують Правила безпечного користування Інтернетом.

VIІI. Домашнє завдання.

  1. Підготувати доповідь про історію виникнення й розвитку Інтернету
  2. Написати проект у Скретч «Позитивні та негативні сторони Інтернету», подібний до розглянутого на уроці.


Результат пошуку зображень за запитом смартфон пустой

Результат пошуку зображень за запитом смартфон пустой

docx
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку