Тема: Правила безпечного користування Інтернетом
Мета:
Обладнання: презентація, роздатковий матеріал (зображення смартфону)
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І.Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Тести
|
|||
А стала |
Б змінна |
В велика |
Г аргументована |
|
|||
А відняти |
Б присвоїти |
В додати |
Г порівняти |
|
|||
А відняти |
Б присвоїти |
В додати |
Г порівняти |
|
|||
А стала |
Б константа |
В змінна |
Г аргументована |
|
|||
А число |
Б символ |
В спеціальні значення |
Г музичний файл |
|
|||
А ім’я та значення |
Б ширину і довжину |
В масу і площу |
Г об’єм і площу |
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
IV. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Віртуальні екскурсії, музеї, світові галереї, бібліотеки – це все стає доступним із появою Інтернету. Тому сучасна людина не уявляє собі життя без Інтернету.
V. Повідомлення теми та мети уроку.
Саме тому сьогоднішнє наше заняття ми присвятимо темі «Правила безпечного користування Інтернетом». Спробуємо дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.
VI. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації.
Як висновок із презентації учні занотовують правила у вигляді асоціативного куща:
Правила безпечного користування Інтернетом:
VII. Робота за комп’ютером
Виконайте проект у Скретч, коли спрайт доторкається до іншого об’єкта (числа) і з’являється правило безпечного користування Інтернетом.
VII. Узагальнення і систематизація знань.
Учні заповнюють смартфон, на якому вказують Правила безпечного користування Інтернетом.
VIІI. Домашнє завдання.