Презентація "Цифрові технології для дистанційного навчання"

Про матеріал
Презентація містить огляд сучасних цифрових технологій для дистанційного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифрові технології для дистанційного навчання. Підготувалавчитель початкових класів. Зіньківського ліцею імені М. К Зерова. Падалка В. О.

Номер слайду 2

Епідемія коронавірусу стала випробуванням для освіти. Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.

Номер слайду 3

Дистанційний формат передбачає наявність всіх притаманних очному навчанню атрибутів, таких як :групові дискусіїколективне обговорення пройденого матеріалуживе спілку-вання

Номер слайду 4

Кожен вчитель, отримавши педагогічну свободу у виборі методів, використовував найзручніші для себе онлайн-інструменти, попередньо переконавшись, що більшість учнів також має до них доступ.

Номер слайду 5

Важливим моментом є необхідність реєстрації учнів на веб-ресурсі, адже слід пам’ятати про інформаційну безпеку та мінімізувати кількість платформ, на яких рекомендую реєструватись учням та педагогам. Потрібно уважно ознайомлюватись із правилами використання платформ і, наскільки можливо, мінімізувати обсяг персональних даних, які фіксуються на них.

Номер слайду 6

Zoom.us. Hangouts.google.com. Skype.com/uk/Google meet. Webex. ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ

Номер слайду 7

Zoom— сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Для цього потрібно створити обліковий запис. Безкоштовна версія програми дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин,однак на період пандемії сервіс зняв це обмеження. Zoom підходить для індивідуальних та групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп’ютері, так і на планшеті чи смартфоні. До відеоконференції може підключитися будь-який користувач за посиланням або ідентифікатором конференції. Заняття можна запланувати заздалегідь, а також зробити посилання для постійних зустрічей у певний час. У платформу вбудована інтерактивна дошка, яку можна демонструвати учням. Крім того, є можливість легко й швидко перемикатися з демонстрації екрана на інтерактивну дошку. Завантажити програму можна на офіційному сайті Zoom.

Номер слайду 8

Hangout - Це один з "найлегших" додатків для зв’язку, який займає найменше місця на телефоні. Всі відео, які запише вчитель в результаті дзвінка він може легко транспортувати в You. Tube, що для учнів близький, немов абетка. Дуже зручним інструментом цього ресурсу є те, що учнів можна поділити за допомогою уявних кабінетів, тобто організувати роботу в певних групах. Реєстрація для учнів не є обов’язковою, що є досить важливим, аби не перезавантажувати їх ще цим. Кількість учасників обмежена – 30 осіб, 10 з них одночасно можуть увімкнути камеру. Тривалість зустрічі не обмежена у часі. Діти можуть створювати галас під час обговорень. Вчитель має доступ до чарівної клавіші – вимкнення звуку в окремих осіб або ж у всіх одночасно. Якщо є необхідність поділитися матеріалами, їх можна транслювати онлайн або ж підвантажити в ресурс і надати доступ. Є можливість створювати опитування та збирати відповіді. Google+Hangouts – чи не найпростіший інструмент для колективної роботи.

Номер слайду 9

Платформа для відео- та аудіо-дзвінків. Skype працює і на ПК, і на гаджетах, реєстрація швидка та безпроблемна. Є можливість ставити питання віч-на-віч, надсилати файли, переписуватися у чаті, показувати презентації, відтворювати аудіо і відео у режимі демонстрації екрану, доступне проведення опитувань. Skype. Але у сервісу є кілька досить серйозних недоліків:-відсутня вбудована віртуальна дошка – а без неї навчання онлайн не буде достатньо ефективним. - технічні параметри, обмежують і кількість користувачів. Якщо ще 5-ть учнів можуть активно взаємодіяти в підключенні, то робота вже 10-ти буде ускладнена, програма висне, голос відстає від зображення, а саме зображення часто втрачає чіткість.

Номер слайду 10

Classdojo (особливо рекомендовано для початкової школи)Classroom google. Moodle. PadletІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ

Номер слайду 11

- простий інструмент для оцінювання роботи класу в режимі ре-ального часу. Тут створена комфортна система заохочення з різними ролями та рівнями доступу

Номер слайду 12

Крім поведінкових бейджів, журнал також має функцію швидкої позначки про відвідування уроку. Цікава опція - можливість викликати випадкового учня, для чого достатньо натиснути на кнопку Random.

Номер слайду 13

Журнал Class Dojo автоматично генерує статистику прогресу кожного учня і всього класу для обраного періоду часу - день, тиждень, місяць, весь час, або можна задати свій період часу. Всі зібрані сервісом дані візуалізуються у вигляді симпатичного графіка або вивантажуються в таблицю.

Номер слайду 14

У вкладці Messages можна миттєво відправити повідомлення цілій групі адресатів: наприклад, нагадати учням про домашнє завдання або сповістити батьків про батьківських зборах.

Номер слайду 15

Classroom googleбезкоштовний сервіс для навчальних закладів. Мета – спростити створення, поширення і класифікацію завдань, прискорити обмін файлами між учителями і учнями. Реєструватись окремо не потрібно, достатньо мати пошту на Gmail.

Номер слайду 16

Google Classroom об’єднує в собі: Google Drive для створення і обміну завданнями, Google Docs, Sheets and Slides для написання текстів і створення презентацій, Gmail для спілкування і Google Calendar для розкладу. Тож для роботи “у класі” потрібно знати, як користуватися гуглівськими сервісами.

Номер слайду 17

Кожен клас створює окрему папку на Google-диску для відповідного користувача Google Drive, куди учень може подати роботу, яку оцінює вчитель. Є загальна папка класу і окрема для кожного учня.

Номер слайду 18

Google classroom

Номер слайду 19

Що можна робити: робити фото та прикріплювати їх до завдань, редагувати їх і робити окремі копії;ділитися файлами з інших додатків;мати оффлайн-доступ до інформації;вчитель може онлайн слідкувати за роботою учнів (тобто в режимі реально часу бачити документи, в яких учні виконують завдання чи виправляють помилки);можна коментувати роботи і виставляти оцінки;відправляти на повторну перевірку (після виправлення помилок) та отримати іншу оцінку;публікувати і коментувати оголошення;вчитель може надсилати електронні листи до одного чи багатьох учнів в інтерфейсі Google Classroom.

Номер слайду 20

Дозволяє використовувати широкий набір інструментів для освітньої взаємодії вчителя, учнів та адміністрації закладу освіти. Безкоштовна відкрита система управління дистанційним навчанням.

Номер слайду 21

надає можливість подавати навчальний матеріал у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, веб-сторінка); урок як сукупність веб-сторінок з можливим проміжним виконанням тестових завдань); - здійснювати тестування та опитування школярівз використанням питань закритого (множинний вибір правильної відповіді та зіставлення) і відкритого типів; - учні можуть виконувати завдання з можливістю пересилати відповідні файли.

Номер слайду 22

форми здавання завдань;дискусійні форуми;завантаження файлів;журнал оцінювання;обмін повідомленнями;календар подій;новини та анонси;онлайн-тестування;Вікі-ресурси Moodle має у своєму інструментарії:

Номер слайду 23

— це віртуальна дошка, на якій можна розміщувати окремі плитки-дописи з текстовою інформацією, гіперпосиланнями, зображеннями, прикріплювати файли, аудіо-, відеозаписи. Можна ввімкнути режим коментування, у якому учні зможуть навіть додавати виконані роботи.

Номер слайду 24

Варто зазначити, що така організація взаємодії може бути доцільною в межах уроків одного класу або кількох класів на нетривалий період, оскільки доступний простір швидко використовується. Крім того, у безкоштовному обліковому записі доступні лише три віртуальні дошки.

Номер слайду 25

Padlet

Номер слайду 26

РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИhttps://www.classtime.com/uk/https://kahoot.comhttps://quizlet.comhttps://learningapps.org (платформа готових завдань з різних предметів)https://study-smile.comhttps://naurok.com.uahttps://miyklas.com.ua

Номер слайду 27

Classtimeплатформа для створення інтерактивних навчальних додатків, яка дозволяє вести аналітику навчального процесу і реалізовувати стратегії індивідуального підходу. Є бібліотека ресурсів,а також можливість створювати запитання.

Номер слайду 28

Kahoot. Цей сайт допоможе провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі. На Kahoot! вчитель може створити опитування з будь-якої теми, однак попередньо йому потрібно зареєструватися.

Номер слайду 29

Learning. Apps — онлайн-сервіс, якийдозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою або як індивідуальні вправи для учнів. Дозволяє створювати вправи різних типів на різні теми інтерактивних завдань з різних предметів. Тут можна створювати вправи для використання з інтерактивною дошкою.

Номер слайду 30

Сайт для молодших школярів, на якому можна вчитися рахувати і читати. Безкоштовною є лише частина матеріалів. Study-smile

Номер слайду 31

Ефективні вправи на розвиток концентрації уваги маленьких учнів. Цікаві ігри на мислення. Захоплюючі і в той же час результативні завдання на відпрацювання навичок читання (від слова до речення) і рахунку (додавання і віднімання в межах першого десятка, порівняння чисел, склад числа, задачі). Навчання звуковому аналізу слова та складання схеми речення. Вивчення місяців і днів тижня. Послідовний комплекс вправ. Вам не потрібно буде думати, з чого почати і скільки зробити. За один раз ви будете виконувати збалансований по навантаженню урок. Поради до кожного завдання для найкращого засвоєння дитиною інформації.40 домашніх завдань у форматі pdf для закріплення отриманих знань на уроці.

Номер слайду 32

Допоміжні ресурси для створення різноманітного контенту для занять: Zentation – сервіс, що дозволяє додавати до презентацій відео (з You. Tube або власні, завантажені на You. Tube ), які демонструються одразу поруч зі слайдами презентації (створеної в Power Рoint). Можна використовувати його не лише для проєктної діяльності, а й для створення вебінарів. Містить багато шаблонів для створення анімацій, а також можливість додавати музику чи записувати власний голосовий супровід до зображень.

Номер слайду 33

РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ МАПhttps://www.mindomo.comhttps://www.mindmeister.comhttps://coggle.it

Номер слайду 34

МАТЕМАТИКАhttps://www.matific.com/ua/uk/home/https://disted.edu.vn.uahttps://uk.khanacademy.orghttp://uklasi.com.uahttp://formula.co.ua/ukhttps://vchy.com.ua

Номер слайду 35

РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙhttps://www.canva.comhttps://prezi.comhttps://www.beautiful.ai

Номер слайду 36

РЕКОМЕНДАЦІЇЄ зустріч онлайн, але потрібно виходити із можливостей дітей кожного класу. Учні початкової школи можуть завантажувати програми, але в моментах саморегуляції вони програють середній і старшій. Тому розклад із нагадуванням буде дуже доречним. У початковій школі так само пропонується мати контрольний список на день, так звані чек-листи. Учні можуть планувати день і відмічати, що зробили.

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Сесія може тривати 30 хвилин. Проте вона може бути скорочена, залежно від очікуваного результату. Вчителі впродовж певного зазначеного часу залишаються на зв’язку з батьками учнів. Баланс.

Номер слайду 39

pptx
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
3554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку