Інтегрований урок з груповими формами роботи (додаток-презентація) для учнів 6 класу за Програмою "Художня культура. 5-9. 10-12 кл" Л.Масол, Н.Миропольської - 2008 р.
Архітектура давньої греції. Реалізм скульптурних образів. Художня культура. 6 клас. Тема “ Античність – колиска європейської цивілізації ”Урок 20вч. Бузанова І. М. https://buzanova.blogspot.com/2019/04/6.html
Номер слайду 2
“ Людина – міра всіх речей ”Протагордавньогрецький філософ
Номер слайду 3
Історики
Номер слайду 4
Літератори. Міф про Геракла. Міф про Прометея. Міф про аргонавтів. Міф про Орфея та Евридіку. Міф про Ахілла. Міф про Одіссея
Номер слайду 5
Географи
Номер слайду 6
Художники
Номер слайду 7
Хореографи
Номер слайду 8
Архітектура Давньої Греції. Реалізм скульптурних образів.
Номер слайду 9
Афінський Акрополь –ансамбль архітектурних споруд, побудований на високому пагорбі.
Номер слайду 10
Афінський Акрополь(комп`ютерна реставрація)
Номер слайду 11
Периптер – класичний тип грецького храму прямокутної форми, оточений з усіх сторін колонами.
Ордер – художня система оформлення конструкції, зокрема верхівки колони. ДоричнийІонічний. Коринфський
Номер слайду 14
Пропорції доричної колони нижній діаметр колони стопа людини 1 ------------------------------------ = ------------------------- = -------- висота колони висота від стопи 5 до шиї
Номер слайду 15
Співставлення ордерних систем
Номер слайду 16
Практичне завдання. Архітектори: Вирахувати діаметр (ширину) колони, виходячи з її висоти. “Вбудувати” чотири колони у поданий проект.
Номер слайду 17
Правила безпеки при роботіз ножицями і клеєм
Номер слайду 18
Д. Греція. Д. Єгипет
Номер слайду 19
Видатні скульптори Д. ГреціїФідій афіна парфенос(копія)Мірон Дискобол(копія)
Номер слайду 20
Практичне завдання. Скульптори: Визначити за описом, до якого виду скульптури відносяться витвори Мірона “Дискобол” та Фідія “Афіна Парфенос”.
Номер слайду 21
“ Людина – міра всіх речей ”Протагордавньогрецький філософ
Номер слайду 22
ПРОПОНУЮ ПРОДОВЖИТИ РЕЧЕННЯ: Мені було цікаво …У мене вийшло …Мені захотілось …