Платформи та сервіси для організації дистанційного навчання. Підготувала вчитель початковихкласів Балаклеївської філії №2 ОЗО “ Балаклеївський ліцей імені Євгенії ГугліШелудько Тетяна Іванівна
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
У своїй педагогічній практиці використовую платформи та сервіси для організації дистанційного навчання для:• пояснення нового матеріалу;• контролю знань учнів;• організації самостійної роботи учнів на уроці та вдома;• організації пізнавального дозвілля учнів;• розвитку творчої активності учнів, їх навичок роботи з програмним забезпеченням та публічного представлення результатів своєї діяльності. Це такі сервіси навчання:
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Інтерфейс сервісу настільки інтуїтивно зрозумілий і зручний, що перед початком роботи навіть не потрібно вчитися. Дошка Jamboard містить повний набір функцій малювання, а також можливості для управління різними пензлями, розпізнавання рукописного введення тощо. Є мобільний додаток для платформ Android, який без проблем запускається на смартфонах та планшетах. На дошку можна завантажувати файли з Google Диску. Із мобільного додатка Google Jamboard ви можете створити нову Jam-сесію і потім дозволити підключитися до неї з будь-яких інших пристроїв необмеженій кількості учасників, де б вони не знаходилися (при наявності у всіх учасників доступу до Інтернету). У браузерному та мобільному додатках Google Jamboard є віртуальна лазерна указка, яку ви можете включити під час презентації. Усі переміщення вашої указки по поточній сторінці Jam-сесії відображатимуться в реальному часі у вигляді віртуальної світлової плями. Сервіс має необмежені можливості для роботи з ескізами, таблицями та діаграмами. Редагувати та змінювати їх можна в реальному часі.