Презентація до уроку "Розгалуження в Скретч"

Про матеріал
У презентації розглянуто задачі роботи зі змінними: пошук більшого з двох різних чисел та пошук більшого з трьох різних чисел. Представлено алгоритм, блок-схему і скрипт для кожної задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

7 клас. Алгоритми з розгалуженняму Скретч1 Вивчаємо Скретч

Номер слайду 2

З математики ви знаєте. Що величина, яка може змінювати своє значення, називається змінною. Кожна змінна має ім’я, наприклад, a, b, x, y. Кожній змінній можна надати якесь значення, наприклад: a=3, x=4.2, v=12 У програмуванні цю дію називають присвоєння змінній значення2 Вивчаємо Скретч

Номер слайду 3

Розгалуження в Скретч (повне)3 Умовакоманди, які виконуються у випадку Ні (false)команди, які виконуються у випадку Так (true)Вивчаємо Скретч

Номер слайду 4

Неповне розгалуження4 Умовакоманди, які виконуються у випадку Так (true)Вивчаємо Скретч

Номер слайду 5

1. Розглянемо просту задачу. Дано два довільних різних числа a i b. Вияснити, яке з них більше?Змінні a i b можуть набувати довільних значень. Якщо істинним буде, що a>b, то відповіддю задачі буде – більшим є число aІнакше (тобто, якщо умова a>b є хибна) відповіддю задачі буде – більшим є число b5

Номер слайду 6

2. Алгоритм цієї задачі: Ввести значення a та b. Якщо a>b, то вивести (повідомити) значення a, інакше вивести (повідомити) значення b. Це алгоритм з розгалуженням!!6

Номер слайду 7

3. Блок-схема цього алгоритмупочаток. Ввести значення a, b a>b?Повідомити значення b. Повідомити значення aкінецьtrue (істинно)false (хибно)7

Номер слайду 8

4. Скрипт у Скретч8

Номер слайду 9

5. Пояснення до скрипта9

Номер слайду 10

Отже, етапи розв’язування цієї задачі:10 Вивчаємо Скретч2. Блок-схема3. Скрипт у Скретч1.

Номер слайду 11

Задача 2. Дано три довільних різних числа a, b і с. Вияснити, яке з них більше?Алгоритм:1) Введемо значення змінних a, b і с. 2) Спочатку знайдемо більше серед двох чисел. Порівняємо, наприклад a і b, тобто перевіримо умову, чи a>b. Запам’ятаємо наш результат у змінній m.3) Порівняємо значення m з третім числом – с. Якщо c>m, то значення m треба замінити на с (m = c)Інакше (тобто, якщо с не є більшим за m) значення m буде незмінним.4) Виведемо (повідомимо) значення m, воно і буде відповіддю задачі.11 Вивчаємо Скретч

Номер слайду 12

Блок-схема цього алгоритмупочаток. Ввести значення a, b, c a>b?false (-)m=bm=a c>m?m=cкінецьtrue (+)true (+)false (-)повідомити значення m12 Вивчаємо Скретч

Номер слайду 13

Перевіримо, чи алгоритм працює правильно (див. блок-схему на попередньому слайді)1) Введемо числа a=2, b=3, с=5a>b? (тобто чи 2>3?). Умова хибна (-), тому m=b, тобто m=3c>m? (5>3?). Умова істинна (+), тому m=c, тобто m=5. Повідомляємо 5 (відповідь правильна).2) Введемо числа a=5, b=3, с=2a>b? (тобто чи 5>3?). Умова істинна (+), тому m=a, тобто m=5c>m? (2>5?). Умова хибна (-), тому не виконуємо ніяких дій, тобто значення m залишається незмінним, m=5. Повідомляємо 5 (відповідь правильна).1) Введемо числа a=2, b=5, с=3a>b? (тобто чи 2>5?). Умова хибна (-), тому m=b, тобто m=5c>m? (3>5?). Умова хибна (-), тому не виконуємо ніяких дій, тобто значення m залишається незмінним, m=5. Повідомляємо 5 (відповідь правильна).13 Вивчаємо Скретч

Номер слайду 14

Скрипт у Скретч14ввести а, b, c. Знайти більше серед а, b і запам’ятати результат у змінній m. Якщо с є більшим за m, то змінити значення m на сповідомити результат - m. Вивчаємо Скретч

Номер слайду 15

Домашнє завдання15 Створити блок-схему і скрипт для задачі: Задано три довільних різних числа x, y, z. Вияснити, яке з них менше?Вивчаємо Скретч

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савчук Петро
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 січня 2022
Переглядів
1123
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку