Становлення учня як громадянина та патріота: формування національної свідомості та відповідальності за долю України; виховання любові до рідної землі, її історії; виховання громадянського обов’язку перед країною, суспільством; виховання бережливого ставлення до національного багатства країни, мови, культури, традицій.
Традиційні та інноваційні форми і методи роботи: Метод групового дослідження{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Метод групового дослідження. Дітям дається завдання щодо вивчення традицій рідного краю, наприклад, збір предметів народного побуту, Діти, ділячись на групи, збирають матеріал, а потім обмінюються досвідом. Метод відродження звичаїв та обрядів. Обряд свята розучуємо і показуємо, що народні свята вічні. Діти ознайомлюються зі сценарієм свята і вибирають собі роль за бажанням. Головне - провести свято, обряд на практиці, в житті. Метод народження актора. Діти дуже люблять грати якусь роль. Тому я роздаю "зірки театру" - звичайні паперові символи - та слова ролей учням. Ті розбирають їх з великим бажанням, і самостійно вдома проводять репетиції , а потім виконують свою роль. Метод рольової гри У рольовій грі з розподіленими ролями учасники отримують інструкції з виконання своєї ролі або «сценарій» гри. У грі, що не пов'язана з розподілом ролей, учасники грають самі себе та демонструють свої власні реакції на певній ситуації.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Метод групового дослідження. Дітям дається завдання щодо вивчення традицій рідного краю, наприклад, збір предметів народного побуту, Діти, ділячись на групи, збирають матеріал, а потым обмінюються досвідом. Метод відродження звичаїв та обрядів. Обряд свята розучуємо і показуємо, що народні свята вічні. Діти ознайомлюються зі сценарієм свята і вибирають собі роль за бажанням. Головне - провести свято, обряд на практиці, в житті. Метод народження актора. Діти дуже люблять грати якусь роль. Тому я роздаю "зірки театру" - звичайні паперові символи - та слова ролей учням. Ті розбирають їх з великим бажанням, і самостійно вдома проводять репетиції , а потім виконують свою роль. Метод рольової гри У рольовій грі з розподіленими ролями учасники отримують інструкції з виконання своєї ролі або «сценарій» гри. У грі, що не пов'язана з розподілом ролей, учасники грають самі себе та демонструють свої власні реакції на певні ситуації. Виховання патріотизму – це невпинна робота зі створення в учнів почуття гордості за свою Батьківщину і свій народ: Усний журнал «Що для тебе бути патріотом своєї держави?»Виховна година "Світе тихий, краю милий, моя Україно!Круглий стіл« Я і Україна»Бесіда «Твої права і обов’язки»Година спілкування «Можна все на світі вибирати сину, вибрати не можна тільки Батьківщину!»Лекція «Моя земля – земля моїх предків»Анкетування «Що значить бути патріотом?»Віртуальна мандрівка «Я живу в Україні»; Тренінг «Вчимося бути справжніми українцями» та ін.
Виховання патріотизму – це невпинна робота зі створення в учнів почуття гордості за свою Батьківщину і свій народ: Акції: «Разом ми сила, разом нам тепло», «Дзвони пам’яті» , «Запали свічку пам’яті», «Смілива гривня»;Операції: «Милосердя», «Турбота», «Чисте подвір’я», «Збережи ялинку»;Відео-проекти: «Моя школа», «Я-неповторний», «Україна- Європейська держава» та ін. Перегляд художніх фільмів, («Нескорені», «Той, хто пройшов крізь вогонь» , «Україна: становлення нації») та документальних фільмів («Моя країна - Україна», «Сім чудес світу України» та ін.) з наступним обговоренням за круглим столом або в іншій формі обміну думками. Щорічно 1 вересня -Перші уроки, присвячені темі незалежності України: Державний прапор України – святиня нашого народу Україна – єдина країна
Виховання патріотизму – це невпинна робота зі створення в учнів почуття гордості за свою Батьківщину і свій народ. Виховні години: Хоробрі серця. Повернися живим!Герої живуть поряд… Усний журнал «Пам’яті героїв Крут присвячується», урок пам’яті «Герої Крут для нащадків взірець» та просвітницька година “Понад усе вони любили свій коханий край”.