ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Формування ключових предметних компетентностей у процесі реалізації змішаного навчання"

Про матеріал
“Формування ключових предметних компетентностей у процесі реалізації змішаного навчання”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: “Формування ключових предметних компетентностей у процесі реалізації змішаного навчання”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності.

Номер слайду 4

Одним із перспективних напрямків розвитку освіти в сучасному світі вважається комбіноване або змішане навчання (blended learning)

Номер слайду 5

В 2006 році вийшла книга авторів Бонк і Грем “ Довідник змішаного навчання “, які уточнили, що змішане навчання передбачає мікс освіти “обличчям до обличчя” і через комп’ютер.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Змішане навчання – це освітня концепція, в рамках якої студент/школяр отримує знання і самостійно онлайн,і очно з викладачем. Такий підхід дає можливість контролювати час, місце, темп і шлях вивчення матеріалу.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Технологія навчання за допомогою змішаного формату будується за схемою:

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Перевернутий клас

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Змішане

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Отже, технології дарують студентам можливість обрати час і місце для навчання. А викладачу змішане навчання дає змогу контролювати час, темп і шляхи вивчення матеріалу. Темп може регулюватися педагогом за рахунок занять у аудиторії. З іншого боку — вдома студенти будуть засвоювати матеріал у зручному темпі.

Номер слайду 19

pptx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку