Складовою технології НУШ “Навчання, орієнтоване на дітей” є схеми - опоризоровасхема -опора. Розвиває: Логічне мислення. Самостійність. Вміння працювати з книгою. Навички аналізу і синтезу. На етапі засвоєння. На етапі закріплення. Забезпечуєкомплексний розвиток інтелектуальноїособистості учня
Складовою технології критичного мислення є вміння створювати порівняльні таблиці,схеми Мета використання: аналізувати власні судження,узагальнювати,порівнювати об’єкти. При вивченні теми з математики можна порівняти такі геометричні фігури ,як квадрат і прямокутник за таблицею{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Лінії порівняння Квадрат Прямокутниксторонивсі сторони рівніпротилежні сторони рівнікутивсі кути прямівсі кути пряміпериметр. Р = 4 ∙ а. Р = 2 ∙ ( а + в)площа. S = а ∙ а. S = а ∙ в або S= в ∙ а