Графічне відображення даних мовами програмування. Пригадайте: Ви дізнаєтеся:як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах;як у середовищі Lazarus на форму додають графічні фігури;як у середовищі Lazarus малюють лінію, сектор та ламану;які інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора;як створюють та змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора;чим відрізняються малюнки, створені у графічному редакторі та текстовому процесорі;засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.
Як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах?У програмах часто використовують малюнки: Деякі середовища програмування мають засоби, які забезпечують додавання готових зображень до програмного коду або створення й форматування малюнків у самій програмі.
Як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах?Середовище програмування Lazarus містить засоби для роботи з графічними зображеннями. На формах можна розміщувати малюнки, які збережені в зовнішніх файлах. Компоненти екранної форми, які використовують для розміщення графічних об'єктів, містяться на панелі компонентів Additional (Додаткова).
Як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах?Компонент Image має такі основні властивості: Графічне зображення, яке відображається в полі компонента. Picture. Розмір компонента. Якщо розмір компонента менший, ніж розмір зображення, і значення властивостей Auto. Size, Strech і Proportional дорівнює False, то відображається частина зображення. Width, Height. Автоматичне масштабування картинки зі збереженням пропорцій, без спотворення (значення True)Proportional
Як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах?Продовження (основні властивості компонент Image) Автоматичне масштабування (стиснення чи розтягнення) зображення відповідно до реального розміру компонента. Якщо розмір компонента не пропорційний розміру зображення, то зображення буде спотворене. Strech. Автоматична зміна розміру компонента до реального розміру зображення. Auto. Size. Відображення зображення на форміVisible. Поверхня, на яку можна вивести зображення. Canvas
Як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах?Для того щоб змінити значення властивості Picture, використовують алгоритм додавання зображення на форму: Викликати вікно завантаження графічного зображення в рядку цієї властивості в Інспекторі об'єктів.
Завантаження зображення під час виконання програми. Щоб вивести зображення в полі компонента Image під час роботи програми, потрібно до властивості Picture застосувати метод Load. From. File, вказавши як параметр шлях до файла з малюнком.Інструкція. Form1. Image1. Picture. Load. From. File('c:\temp\bart.bmp')Завантажує малюнок із файла bart.bmp і виводить його в полі компонента Image1.
Піктографічна кнопка. Компонент Bit. Btn— це піктографічна кнопка; значок розташований на вкладці Additional палітри компонентів. На відміну від Button кнопка Bit. Btn може містити на своїй поверхні не тільки напис, але й зображення, яке задають властивістю Glyph. Властивість Kind компонента Bit. Btn визначає один зі стандартних варіантів кнопки Bit. Btn.
Піктографічна кнопка. За виведення малюнка відповідає властивість Glyph. При натисканні на кнопку в рядку Glyph у вікні Інспектор об'єктів відкривається вікно Діалог завантаження зображеня, як і при задаванні властивості Picture для компонента Image. Можливості масштабування малюнка для кнопки Bit. Btn немає, тому потрібно його розміри узгоджувати з розмірами кнопки.