Презентація "Італія економіка"

Про матеріал
Характеристика економіки Італії. Особливості економічного розвитку. Проблема півдня Італії. Удосконалення навиків роботи з характеристикою країни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

10 кл Італія економіка 4 11 2024 ВВП 1,85 трлн дол. США 4 місце в Європі, 8 у світі. Пiсля ІІ світової вiйни→ сприятливі чинники: 1)економiчна допомога США→ план Маршалла (з 1948 р.)2)високий попит на промислову продукцію .3)дешева робоча сила, 4)високий рiвень технологiчної оснащеності виробництва

Номер слайду 2

*Чинники розвитку → → ЕГП, → працересурсний, → споживчий, → природно-ресурсний потенціал, → активна роль держави в економіці країни.

Номер слайду 3

*74 % ВВП i 68 % зайнятих →постіндустріальна. Передові технології. Велике значення → малий та середній бізнес. ТРЕТИННИЙ СЕКТОР. Значення секторів економіки Італії, 2021 р.

Номер слайду 4

*державний сектор економіки → до 1/2 італійської промисловості → та 70% банківської системи→ 150 тис. законів. *Соціально-ринкова економічна система на зразок Німеччини. Активна роль держави в економіці країни. 

Номер слайду 5

Фінансова сфера→ Uni. Credit (Юні Кредіт) (Мілан) → Intesa Sanpaolo (1нтеза Санпаоло) (Турин). А) ТРЕТИННИЙ СЕКТОР.

Номер слайду 6

*Освіта → держава + католицька церква. *До топ-200 найкращих вишів Європи → 19 італійських.

Номер слайду 7

→ 10 % ВВП. Об'єкти ЮНЕСКО → 53 → 60% культурних цінностей Європи.. 5 місце в свiтi за кількістю туристів. Туристичні центри → Рим, Мілан, Неаполь, Флоренція, Палермо, Болонья, Турин, Піза, Венеція. 2) Туризм

Номер слайду 8

Природні → морське узбережжя (1талійська Рив’ера, Сардинія та Адріатика,

Номер слайду 9

гірські ландшафти, озе­ра та лижні курорти Альп.

Номер слайду 10

Гастрономiчний туризм → тверді сири, м’ясні трави, вина.

Номер слайду 11

Спортивний, діловий, туризм, шоп-тури,

Номер слайду 12

фестивалі і карнавали.

Номер слайду 13

паломницький (Ватикан)

Номер слайду 14

*У внутрішніх перевезеннях пасажирів (90 %) і вантажів (80 %) → домінує автомобільний транспорт. → тунелі та перевали через Альпи.3) Транспорт

Номер слайду 15

Мал. 58. «Автострада Сонця»

Номер слайду 16

залiзничний → потяг «Червона стріла» → до 355 км/год. «Срібна стріла» → 250 км/год.

Номер слайду 17

Оскільки країна розміщується на півострові й островах, провідна роль у зовнішніх перевезеннях належить морському транспорту. Морський →порти Генуя й Трієст

Номер слайду 18

Повітряний → аеропорти Леонардо да Вінчі у Римі та Мілан-Мальпенса → світові хаби.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

448 млрд дол. → в Європі →5, у світі → 11 Автомобілебудування, аерокосмічна, електроніка та електротехніка, виробництво тканин, одягу, взуття, харчових продуктів i напоїв. ВТОРИННИЙ СЕКТОР.

Номер слайду 21

→ низька частка високотехнологічних виробництв і висока працемісткість. Найбільша концентрація → ПН. ВТОРИННИЙ СЕКТОР.

Номер слайду 22

→ ТЕС - 65% електроенергії,. Відновлювані: 12,6 % → ГЕС; 5,7 % — СЕС, 4 % — ВЕС. АЕС не працюють. Енергоносіїв→ iмпорт. 1)Електроенергетика

Номер слайду 23

2) Металургійне виробництво ( чорна і кольорова металургія) → нарощування. Чорна металургія→ імпортна сировина→ порти: Таранто (найпотужніший в Європі), Неаполь, Генуя. Переробні комбінати← багато металобрухту (Турин, Мілан, Венеція).

Номер слайду 24

КМ→ алюміній, магній→ імпортна сировина→ на ГЕС. власна→ свинець, цинк, ртуть. ГЕС.

Номер слайду 25

Авто→ 8,5 % ВВП країни. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Фіат → від недоро­гих →до люксових i спортивних моделей3) М/б ( виробництво машин і обладнання)→

Номер слайду 26

Lamborghini (Ламборгіні) → Ауді(ФРН)

Номер слайду 27

Maserati (Мазераті) = Fiat 

Номер слайду 28

Автомобільна столиця — Турин

Номер слайду 29

Корпорація Leonardo (Леонардо) — Турин i Рим. Aepoкосмічнa→ ракети-носії , вiйськовi й тренувaльнi літаки, гелiкоптери.

Номер слайду 30

Судно→ круїзні, сухогрузи, танкери, рефрижератори i вiйськові судна — Турин, Трієст, Форлі.

Номер слайду 31

Електротехніка→ Indesit (Індезіт); De'Longhi (Делонгі), Candy →побутова технніка.

Номер слайду 32

→ барвники, засоби захисту рослин, мінеральні добрива, шини, пластмаси, синтетичні волокна, фармацевтика, парфуми. Нафтохiмiя→ Генуя й Трієст. 4) Хімічна ( виробництво хімічної продукції і пластмас)

Номер слайду 33

5) Легка ( виробництво тканин, одягу, взуття) → індустрія моди. Взуття та готовий одягу→ 2-ге місце в світі. Брендовий одяг → Armani, Versace, Dolche&Gabbana, Gucci, Benetton, Diesel, Prada → Мілан, Флоренція i Рим. Ювелірні вироби

Номер слайду 34

→ харчові продукти та вина.7) Харчова ( виробництво харчових продуктів та напоїв)

Номер слайду 35

Видобувна промисловість → ртутні руди, білий мармур, самородна сірка, калійна та кухонна солі. ПЕРВИННИЙ СЕКТОР.

Номер слайду 36

2) С/г → 4 % висока частка зайнятого населення→ дрібні ферми Переважає рослинництво → пд європейський (середземноморський) тип.

Номер слайду 37

ПН → кукурудза, рис, цукpовi буряки, соя, овочi (особливо томати). ПД → пшениця, оливки i фpукти (….aпельсини, гpейпфpути, лимони).

Номер слайду 38

Свiтовий лiдеp→ вино й оливкова олія.

Номер слайду 39

Інтенсивне с/г → Паданська низовина та зх узбеpежжi → зрошування. Тверда пшениця → макарони

Номер слайду 40

Тваринництво → ВРХ молочно-м’ясного спрямування, свинарство i вiвчapство, кози ← нестача кормів →великий iмпоpт с/г продукції.

Номер слайду 41

Лiсiвництво → високі темпи заліснення.

Номер слайду 42

Рибальство→ риба та морепродукти.

Номер слайду 43

Диспропорція → ПД й ПН ра­йони.

Номер слайду 44

Промислова Північ→ продовження смуги «Блакитного банана» → найвищi показники ВВП на душу населення в країні.

Номер слайду 45

Аграрний Південь→ аграрна спецiалiзацiя, найвищий рівень безробіття, тіньова економіка, організована злочинність. Регіональна політика→ зменшення диспропорції.. Мафія на Півдні

Номер слайду 46

Експорт→ обладнання, автомобiлi, тек­стиль, одяг, продукти нафтоперероблення, тютюн, кольоровi метали, вино, сири, помідори, фрукти . Експортні послуги→ туризм, мiжнароднi дiловi та ІТ-послуги. VІІ)ЗОВШШНЬОЕКОНОМШШ ЗВ’ЯЗКИ.

Номер слайду 47

Імпорт → сировина, паливо та напівфабрикати, харчові продукти.

Номер слайду 48

Основні партнери→ 60% Євросоюз, США та країни ОПЕК. Надходження→ перекази від сезонних робітників та італійської діаспори з країн Європи та Пн Америки.

Номер слайду 49

Італія ←→ Україна. Україна → чорнi ме­тали, зерно, олiя, каолiн, добрива;Італія — енергетичне обладнання, механічні вироби, пластмаси, електротехнiка, лiкарськi засоби та ш. Третє серед європейських після Нiмеччини та Польщі. Італiя — iнвестор у економіку України. Велика громада українців — близько 240 тис.

pptx
Пов’язані теми
Географія, 10 клас, Презентації
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
8 листопада
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку