Презентація "Командна робота як засіб реалізації -освіти"

Про матеріал
Матеріал презентації ознайомлює із можливостями впровадження STEM-освіти в початковій школі. Проєктна робота є найбільш ефективною для реалізації STEM-підходу в освітньому процесі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Командна робота як засіб реалізації STEM - освіти Підготувала вчитель початкових класів Караванської гімназії Бондаренко Тетяна Василівна

Номер слайду 2

Не навчайте дітей так, як навчали вас - вони народились в інші часи... Якщо Ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, Вам доведеться навчитися учити по-іншому. Конфуцій

Номер слайду 3

Вправа «Асоціативний кущ» Ваші асоціації до слова «інновація» - …..

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Короткий soft skills перелік:  Комунікативні навички Критичне мислення Лідерські якості Емоційний інтелект  Позитивне мислення Уміння працювати в команді Самоорганізація

Номер слайду 6

STEM-технології вимагають від учнів великих здібностей до критичного мислення; вміння працювати як самостійно так і в команді.

Номер слайду 7

Можливості впровадження STEM – освіти в початковій школі

Номер слайду 8

Що таке STEM?

Номер слайду 9

Головна мета STEM-освіти

Номер слайду 10

Для чого? Чому?

Номер слайду 11

Чи не рано використовувати STEM у початковій школі?

Номер слайду 12

Переваги STEM - освіти

Номер слайду 13

STEM-освіта ґрунтується

Номер слайду 14

Проєктна робота є найбільш ефективною для реалізації STEM-підходу в освітньому процесі.

Номер слайду 15

Саме проєкт дозволяє інтегрувати знання дітей з різних дисциплін під час розв’язання реальних проблем, обумовлює їх практичне використання, генерує нові ідеї, формує нові життєві компетенції (мовленнєві, соціальні, інформаційні).

Номер слайду 16

МІНІ-ПРОЄКТ «Людина і Всесвіт»

Номер слайду 17

Тип проєкту: по виду діяльності – інформаційний, творчий; за кількістю навчальних предметів- міжпредметний; за характером контактів -внутрішній; за характером партнерських взаємодій- кооперативний; за характером координацій - безпосередній; за кількістю учасників – груповий, індивідуальний; за тривалістю –середньостроковий.

Номер слайду 18

Мета проєкту: ознайомити дітей з історією космічних досліджень; поміркувати, навіщо люди досліджують космос; з’ясувати, як сучасні науковці та космонавти вивчають космос; вдосконалювати навички математичних обчислень; розвивати читацькі навички; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики проєкту; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше, читати додаткову літературу; виховувати інтерес до дослідницької діяльності.

Номер слайду 19

Завдання: закріпити навики роботи з енциклопедіями; поглибити знання учнів про неперевершеність нашого світу; вчити шукати основне, знаходити відмінність, робити власні висновки; тренувати навики роботи в групі, уміння спілкуватися, слухати один одного; розвивати інтерес до пізнання навколишнього світу; виховувати товариськість, повагу один до одного, взаєморозуміння.

Номер слайду 20

Очікувані результати: Учень / учениця встановлює залежність між розвитком засобів пересування та освоєнням нового простору; знаходить потрібну інформацію про способи дослідження космосу; систематизує та узагальнює інформацію з різних джерел; називає імена перших космонавтів світу і України, видатних дослідників космосу; ставить запитання дорослим та одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою; виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.

Номер слайду 21

Діти об’єдналися в групи та пари 1 група «Історики» 2 група «Винахідники» 3 група «Небесні ерудити» 4 група «Космічні математики»

Номер слайду 22

Група «Історики» Використовуючи різні джерела інформації, підготуйте повідомлення (презентацію) «Уявлення людей в давнину про Землю і Всесвіт».

Номер слайду 23

Група «Історики!

Номер слайду 24

Група «Винахідники» Дослідити літальні апарати та прилади, за допомогою яких вивчається космос.

Номер слайду 25

Група «Винахідники» Дослідити літальні апарати та прилади, за допомогою яких вивчається космос.

Номер слайду 26

Група «Винахідники» У 1608 році Ханс Ліпперсгей винайшов телескоп. Перші креслення лінзового телескопу у 1509 році були зроблені Леонардом Да Вінчі. Першим, хто використовував телескоп для вивчення нічного неба був Галілей.

Номер слайду 27

Група «Винахідники» Уран - перша планета, яка була відкрита за допомогою телескопу. Освоєння космосу дало людині змогу користуватися навігаторами, високошвидкісним інтернетом та зв'язком. Дає змогу дізнатися прогноз погоди.

Номер слайду 28

Група «Небесні ерудити» Підготуйте повідомлення про планети та небесні тіла.

Номер слайду 29

Група «Небесні ерудити» Підготуйте повідомлення про планети та небесні тіла.

Номер слайду 30

Група «Небесні ерудити» Проведіть вікторину для допитливих Чомусиків. 1.Відгадай планету за описом. Запиши її назву. Найбільша планета Сонячної системи.( Юпітер) Назва природного супутника планети Земля. ( Місяць) Планета яскраво-червоного кольору. ( Марс) Третя планета Сонячної системи. (Земля)

Номер слайду 31

Небесні ерудити Став першим космонавтом в історії незалежної України, який на космічному кораблі «Колумбія» дістався космосу разом з американськими астронавтами, де працював 16 діб.

Номер слайду 32

Група «Космічні математики» Провести дослідження цікавих фактів про космос та зробити обчислення. Космічний пил утворюється в космосі частинками розміром від декількох молекул до 0,1 мм. За день на Землю падає приблизно 27 тонн космічного пилу, який осідає на нашій планеті. Скільки набиреться тонн пилу за рік? (27х365=9855т)

Номер слайду 33

Група «Космічні математики» Космічні кораблі подорожують Сонячною системою. Один із найвідоміших — космічний апарат “Вояджер-1” (у перекладі — “мандрівник”), який знаходиться у відкритому космосі вже понад 40 років і віддалився від Землі більш ніж на 150 астрономічних одиниць. (Астрономічна одиниця використовується в астрономії й дорівнює 149,6 млн. км - відстані Землі до Сонця. Світло долає цю відстань за 8 хв.) Яку ж відстань долає світло за 1хв? (149000000:8=18625000км/хв)

Номер слайду 34

Мандрівка по Сонячній системі Підсумковий етап. Моделювання, проєктування. Змоделювати Сонячну систему.

Номер слайду 35

Мандрівка по Сонячній системі Підсумковий етап. Моделювання, проєктування. Змоделювати Сонячну систему.

Номер слайду 36

Проєкт «Ми турбуємося про своє здоров’я»

Номер слайду 37

Проєкт «Ми турбуємося про своє здоров’я»

Номер слайду 38

Проєкт «Як розпізнати весну?»

Номер слайду 39

Проєкт «Як розпізнати весну?»

Номер слайду 40

Дослідницькі роботи «Світ такий цікавий!»

Номер слайду 41

Дослідницькі роботи «Світ такий цікавий!»

Номер слайду 42

Дослідницькі роботи «Світ такий цікавий!»

Номер слайду 43

Дослідницькі роботи «Світ такий цікавий!»

Номер слайду 44

Інтеграція навчальних предметів- це вимога часу, це творчість, мистецтво педагога. Адже творча активність дитини на уроці не виникає сама по собі, її треба стимулювати, створювати відповідну атмосферу.

Номер слайду 45

Використані інтернет ресурси: Лист МОН України від 10.08.2020 №22 «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021 навчальному році»; STEM-технології у початковій школі https://www.youtube.com/watch?v=IsxDX7aNIqU (автор: Коршунова Ольга Вікторівна, науковий співробітник відділу SТЕM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор навчальних посібників); Конференція «Реалізація STEM-підходів у початковій школі» https://www.youtube.com/watch?v=32khpuTpURw&t=246s ; Вебінар «STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках» https://www.youtube.com/watch?v=crOG1VURA60 ; Вебінар «STEAM — драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього» https://www.youtube.com/watch?v=7z-J-Dn0WsY ; https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/01/stem.html  український проект "Якість освіти" 

ppt
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку