Заняття - онлайн 2 "Корекція розвитку дітей з ООП" для учнів молодшої школи. Мета заняття: - розвивати дрібну моторику рук, зосередженість і концентрацію уваги, просторове орієнтування, розвивати мислення, пам'ять , мовлення; збагачувати словниковий запас, розвивати комунікативні навички; виховувати спостережливість.
Заняття – онлайн
Руханка «Як живеш?»
- Як живеш? – Ось так! (Показують великий палець правої руки.)
- Як ідеш? – Ось так! (Ходьба на місці.)
- Як біжиш? – Ось так! (Біг на місці.)
- Як танцюєш? – Ось так! (Танцювальні рухи.)
- Як даєш? – Ось так! (Витягують руки вперед.)
- Як береш? – Ось так! (Притискають руки до грудей.)
- Як ти спиш? – Ось так! (Кладуть голову на складені долоні.)
- Як сидиш? – Ось так! (Сідають на стіл)
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- День тижня?
- Число?
- Стан неба? Чи є вітер? Температура повітря? Чи є опади?
- Які зміни відбуваються у живій та неживій природі?
"Колечкі",
"ребро, кулак, долоня",
"Лезгінка»
Трапецію, кубик Розфарбувати трапецію жовтим кольором, кубик коричньовим.
Б) Відповісти на питання: «Чим їдять? (ложкою) Копають? (…) Шиють? (…) Рубають? Підмітають? Ріжуть? Косять? Пишуть? Малюють? тощо.
Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.
• У мене зараз гарний і піднесений настрій.
• Сьогодні я добре займався.
• Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри .
• Я буду ділитися враженнями зі своїми друзями та родичами.
• Я сьогодні молодець!
- Розкрита долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її тому хто знаходиться поруч з вами.