Заняття - онлайн 2 "Корекція розвитку дітей з ООП"

Про матеріал

Заняття - онлайн 2 "Корекція розвитку дітей з ООП" для учнів молодшої школи. Мета заняття: - розвивати дрібну моторику рук, зосередженість і концентрацію уваги, просторове орієнтування, розвивати мислення, пам'ять , мовлення; збагачувати словниковий запас, розвивати комунікативні навички; виховувати спостережливість.

Перегляд файлу

Заняття – онлайн

  1. Привітання та налаштування на роботу.

Руханка «Як живеш?»

-         Як живеш? – Ось так!          (Показують великий палець правої руки.)

-         Як ідеш? – Ось так!              (Ходьба на місці.)

-         Як біжиш?  – Ось так!          (Біг на місці.)

-         Як танцюєш?  – Ось так!     (Танцювальні рухи.)

-         Як даєш? – Ось так!             (Витягують руки вперед.)

-         Як береш? – Ось так!           (Притискають руки до грудей.)

-         Як ти спиш? – Ось так!         (Кладуть голову на складені долоні.)

-         Як сидиш? – Ось так!            (Сідають на стіл)

  1. Робота з календарем.

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- День тижня?

-        Число?

- Стан неба? Чи є вітер? Температура повітря? Чи є опади?

- Які зміни відбуваються у живій та неживій природі?

 

  1. Кінезіологічні вправи:  по 8 раз кожну вправу.

"Колечкі",

"ребро, кулак, долоня",

"Лезгінка»

 

  1. Складання фігурок з сирників. (трикутник, квадрат, прямокутник, трапеція, кубик). Без допомоги презентації по пам’яті. Презентацію включити в кінці для перевірки.
  2. В зошиті в клітинку по строчці прописати фігури.

Трапецію, кубик  Розфарбувати трапецію  жовтим  кольором, кубик коричньовим.

 

  1. Руханка «Повторюй за звірятами»

 

  1. «Що не вистачає» - розвиток пам’яті      Взяти шість іграшок.  Назвати всі іграшки . Потім дитина закриває очі «Ніч» , одну іграшку прибрати. Дитина відкриває очі «День», якої іграшки   не вистачає.  Повторити п’ять разів.
  2. А) Сказати навпаки: веселий (сумний),чорний(…), холодний(…), добрий(…), молодий(…), високий(…) тощо;

Б) Відповісти на питання: «Чим їдять? (ложкою) Копають? (…) Шиють? (…) Рубають? Підмітають? Ріжуть? Косять? Пишуть? Малюють?  тощо.

 

  1. Підсумок. Гра «Пальчики».

Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.

 У мене зараз гарний і піднесений настрій.

 Сьогодні я добре займався.

 Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри .

 Я буду ділитися враженнями зі своїми друзями та родичами.

  Я сьогодні молодець!

 

- Розкрита долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її  тому хто знаходиться поруч з вами.

docx
Додано
18 листопада 2023
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку