17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Презентація "Лінійні алгоритми"

Про матеріал

Презентація містить розробку уроку інформатики у 5 класі на тему "Лінійні алгоритми". У матеріалі наведено кілька прикладів лінійних алгоритів та побудовані блок-схеми до них. Розглянуто 2 способи алгоритма малювання прямокутника у середовищі Скретч.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лінійні алгоритми

Номер слайду 2

Означення лінійного алгоритму Лінійним називають алгоритм, в якому всі команди виконуються одна за одною

Номер слайду 3

Задача 1 Виконайте алгоритм: Знайти суму чисел 1 і 3. 2. Додати до отриманої суми число 5. 3. Додати до отриманої суми число 7. 4. Додати до отриманої суми число 9. 5. Відняти від отриманої суми число 12. 6. Повідомити результат.

Номер слайду 4

Задача 2 Є координатний промінь з позначеними на ньому числом нуль і натуральними числами. На цьому промені мешкає виконавець Коник, який уміє переміщатися по ньому, виконуючи команди: 1) стрибни на 3 одиниці праворуч; 2) стрибни на 2 одиниці ліворуч. Скласти алгоритм, за яким Коник за найменшу кількість стрибків опиниться в точці: а) 12; б) 7: в) 10.

Номер слайду 5

Задача 2 а) Блок-схема: Початок Кінець стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч

Номер слайду 6

Задача 2 б) Блок-схема: Початок Кінець стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 2 одиниці ліворуч

Номер слайду 7

Задача 2 в) Початок Кінець стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 3 одиниці праворуч стрибни на 2 одиниці ліворуч стрибни на 3 одиниці праворуч

Номер слайду 8

Задача 3 Робота в середовищі програмування Скретч Рудий кіт малює прямокутник розміром 200 кроків у довжину та 100 кроків у висоту

Номер слайду 9

1-й спосіб

Номер слайду 10

2-й спосіб

Номер слайду 11

Домашнє завдання Познайомитись з матеріалами уроку 22. 2) На промені мешкає виконавець Коник, який уміє переміщатися по ньому, виконуючи команди: 1) стрибни на 4 одиниці праворуч; 2) стрибни на 3 одиниці ліворуч. Скласти в зошиті блок-схему, за яким Коник за найменшу кількість стрибків опиниться в точці: а) 13; б) 22; в) 23.

ppt
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
1447
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку