Презентація "Майстерність класного керівника його творча ініціатива, удосконалення методів і форм роботи з учнями.Педагогічні здібності класного керівника"

Про матеріал
Класний керівник, вчитель, що виконує функції відповідального організатора класного учнівського колективу в закладах освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстерність класного керівника його творча ініціатива, удосконалення методів і форм роботи з учнями. Педагогічні здібності класного керівника Ноженко В.А. заступник директора з навчально-виховної роботи Піщанського ліцею Піщанський ліцей Красноградської міської ради Харківської області

Номер слайду 2

«Школа – не здание, не кабинеты, не образцовая наглядная агитация. Школа – это дух, мечта, идея, которые увлекают сразу троих – ребенка, учителя, родителя – и тут же реализуются. Если их нет, значит то не школа, а обычная бухгалтерия, где приходят и уходят по звонку, зарабатывают – кто деньги, кто оценки и считают дни до отпуска и минуты до очередного звонка… Учитель призван реализовывать мечты детей…» А.А. Захаренко

Номер слайду 3

Класний керівник, вчитель, що виконує функції відповідального організатора класного учнівського колективу в закладах освіти Завдання класного керівника: виховання в учнів культури поведінки, формування в них високих моральних якостей; забезпечення єдності педагогічних вимог з боку сім'ї і школи; організація в разі потреби допомоги учням (навчальної, моральної); проведення заходів, які передбачають зміцнення здоров'я учнів; організовувати позакласну виховну роботу з учнями, сприяти залученню вихованців до участі в діяльності позашкільних дитячих виховних закладів; організація суспільно корисної праці учнів, ведення документації класу; будування взаємин з учнями та їхніми батьками на демократичних засадах, співробітництві; сприяння розвитку учнівського самоврядування.

Номер слайду 4

Співпраця класного керівника

Номер слайду 5

Функції класного керівника Стимулююча Організаторська Виховна Координаційна

Номер слайду 6

Виховна функція складання плану виховної роботи з учнівською групою; визначення змісту, форми і методів виховної діяльності. Органзаторська функція Залучення учнів класу до різних видів виховної діяльності.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Метод виховання - спосіб взаємопов'язаної діяльності  класного керівника  і вихованців,  спрямованої  на формування  у останніх поглядів, переконань, навичок і звичок поведінки. Методи виховання (В.Сластьоніна) 1. Методи формування свідомості особистості: бесіди, лекції, методи дискусії, переконання, навіювання, приклад. 2. Методи організації діяльності, спілкування, формування позитивного досвіду суспільної поведінки: привчання, педагогічна вимога, громадська думка, довір'я, тренування, створення виховних позицій, прогнозування. 3. Методи стимулювання діяльності й поведінки: гра, змагання, заохочення, покарання. 4. Методи самовиховання: самопізнання, самооцінка, саморегуляція.

Номер слайду 9

Форми роботи класного керівника індивідуальні (бесіда, консультація, обмін думками, надання індивідуальної допомоги, спільний пошук вирішення проблеми і ін.); групові (творчі групи, рольовий тренінг, психологічна студія, дискусійний клуб, ділова гра, «мозковий штурм», круглий стіл і ін.); колективні (конкурси, спектаклі, концерти, походи, зльоти, змагання КТД, ігри, походи, змагання, суспільнокорисна і творча праця, захист проектів) Особливе місце в діяльності класного керівника посідає година спілкування — форма організації процесу безпосереднього спілкування педагога і вихованців, під час якого можуть обговорюватись і вирішуватись важливі питання.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Професіоналізм педагога, організатора полягає в опануванні найбільшої кількості форм роботи і уміння їх використовувати для вирішення конкретного педагогічного завдання з максимальним виховним ефектом. “Поштучне”, за словами А. С. Макаренка, індивідуальне виховання – найвищий пілотаж в роботі вихователя, педагога, класного керівника. Виховувати – означає організовувати діяльність дітей. Людина розвивається, формує свої навики, моделі поведінки, цінності, відчуття в процесі сучасної діяльності з людьми і в ході спілкування з ними. Тому класний керівник для досягнення виховних цілей повинен уміти організовувати діяльність дітей (що розвиває, виховує), а для дітей вона і є їхнім звичайним життям.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Творчі групи класних керівників у Піщанському НВК

Номер слайду 14

Результати роботи класних керівників з учнівськими групами Класний керівник Класний керівник 3 класу Класний керівник 7 класу 9-класу Волошенко Л.І. Ноженко В. А. Бендюк О.П. Інформаційно –екологічний проект «Про чисту водицю замовимо слово»  

Номер слайду 15

ПОХІД ВИХІДНОГО ДНЯ «ІСТОРІЯ УТВОРЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ УКРІПЛІНІЇ ТА ВИНИКНЕННЯ СІЛ ПІЩАНКА, БЕРЕСТОВЕНЬКА, ДЬЯЧКІВКА, МІСТА КРАСНОГРАД» КЕРІВНИК Чернишов В.М.

Номер слайду 16

Пошукова робота Керівник Єдикіна Л.В. Співпраця з організацією «Берлік» Казахської діаспори м. Харків Співпраця з організацією «Берлік» Казахської діаспори м. Харків Похід вихідного дня. Дитячий та дорослий підрозділ ГМПО «Фенікс - К» Впорядкування території Братської могили. Дитячий та дорослий підрозділ Перепоховання останків радянських воїнів . «Фенікс - К» ГМПО (Братська могила с. Піщанка, 19 вересня 2014 року)

Номер слайду 17

Это – камикадзе Это- мать и отец своим воспитанникам Это- вторая мама Это – самый близкий человек, который поможет в трудную минуту Это- начальник класса «Кто он такой – классный руководитель?» высказывания учителей

Номер слайду 18

Когда вы работаете 24 часа в сутки и 7 дней в неделю, удача приходит к Вам сама ! Арманд Хаммер, американский бизнесмен

ppt
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
1491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку