Аркуші взаємооцінювання та самооцінювання. Вчимося пам’ятати мету роботи. Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою. Вдалося виконати завдання? 3. Вчимося знаходити й визнавати помилки. Завдання виконано правильно чи не зовсім?4. Вчимося оцінювати процес навчання. Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?Алгоритм самооцінювання
Аркуші взаємооцінювання та самооцінювання. Взаємооцінювання:партнерська взаємодія, коли учні допомагають один одному покращувати свої навчальні результати; не передбачає порівняння себе з іншими;означає порівняння власного поточного рівня успішності із попередніми показниками. Правила взаємооцінювання:учитель формулює чіткі критерії для взаємооцінювання.учні виявляють повагу до партнера, коректно добираючи слова і способи побудови коментарів.активно слухають.
Аркуш взаємооцінювання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мої дії/ показники. Завжди. ЧастоІнколи. Ніколи1. Я уважно слухав/ слухала інших2. Я підбадьорював/ підбадьорювала інших3. Я ділився/ ділилася ідеями4. Я говорив/ говорила тихим голосом5. Я дотримувався/ дотримувалася черги
Аркуш оцінювання учнем роботи малої групи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Наші дії/ показники. Завжди. ЧастоІнколи. Ніколи1. Ми перевіряли, чи розуміють члени групи, що потрібно зробити2. Ми відповідали на запитання, пояснювали, коли це було необхідно3. Ми з’ясовували те, що було незрозуміло4. Ми допомагали одне одному зрозуміти і застосувати на практиці отриману інформацію. Учасники групи _____________________________________________
Аркуш оцінювання учнем власної участі в роботі малої групи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мої дії/ показники. Завжди. ЧастоІнколи. Ніколи1. Я разом працював/ працювала з іншими для досягнення мети2. Я ретельно працював/ працювала над завданням 3. Я пропонував/ пропонувала нові ідеї4. Я підбадьорював/ підбадьорювала інших
Аркуш оцінювання учнем досягнутих результатів уроку{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Твердження. Бали. Тепер я знаю, що таке …; я можу назвати … Тепер я вмію порівнювати …; я вмію визначити відмінності …Тепер я можу навести приклади …Тепер я вмію розповідати про …Тепер я вмію визначати …Тепер я можу висловити думку щодо …; оцінити …2 бали – «вмію все»1 бал - «ще не все вмію»0 балів – «зовсім не вмію»
Організація діяльності Якщо бортовий журнал застосовується перед читанням (інколи перед викладом матеріалу вчителем) учні записують в зошиті відповіді на запитання «Що мені відомо з цієї теми?», а після ознайомлення з новим матеріалом – на запитання «Чого нового я дізнався з тексту?» Ці записи оформлюють у таблицях.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що мені відомо з цієї теми?Що нового я дізнався/ дізналася з тексту?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що повідомляє текст?Що я про це думаю?