Презентація "Метод критичного мислення за допомогою вправ: "Аркуші взаємооцінювання та самооцінювання", "Бортовий журнал" ".

Про матеріал
Методика розвитку критичного мислення заснована на творчому співробітництві учня і вчителя, на розвитку в учнів аналітичного й творчого підходів до будь-якого матеріалу. Методика орієнтується не на запам'ятовування фактологічного матеріалу, а на постановку проблеми і пошук її розв'язку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація «Методи критичного мислення» за допомогою вправ: «Аркуші взаємооцінювання та самооцінювання», «Бортовий журнал». Вчитель Абражей Г. В.

Номер слайду 2

Аркуші взаємооцінювання та самооцінювання. Вчимося пам’ятати мету роботи. Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою. Вдалося виконати завдання? 3. Вчимося знаходити й визнавати помилки. Завдання виконано правильно чи не зовсім?4. Вчимося оцінювати процес навчання. Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?Алгоритм самооцінювання

Номер слайду 3

Аркуші взаємооцінювання та самооцінювання. Взаємооцінювання:партнерська взаємодія, коли учні допомагають один одному покращувати свої навчальні результати; не передбачає порівняння себе з іншими;означає порівняння власного поточного рівня успішності із попередніми показниками. Правила взаємооцінювання:учитель формулює чіткі критерії для взаємооцінювання.учні виявляють повагу до партнера, коректно добираючи слова і способи побудови коментарів.активно слухають.

Номер слайду 4

Аркуш взаємооцінювання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мої дії/ показники. Завжди. ЧастоІнколи. Ніколи1. Я уважно слухав/ слухала інших2. Я підбадьорював/ підбадьорювала інших3. Я ділився/ ділилася ідеями4. Я говорив/ говорила тихим голосом5. Я дотримувався/ дотримувалася черги

Номер слайду 5

Аркуш оцінювання учнем роботи малої групи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Наші дії/ показники. Завжди. ЧастоІнколи. Ніколи1. Ми перевіряли, чи розуміють члени групи, що потрібно зробити2. Ми відповідали на запитання, пояснювали, коли це було необхідно3. Ми з’ясовували те, що було незрозуміло4. Ми допомагали одне одному зрозуміти і застосувати на практиці отриману інформацію. Учасники групи _____________________________________________

Номер слайду 6

Аркуш оцінювання учнем власної участі в роботі малої групи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мої дії/ показники. Завжди. ЧастоІнколи. Ніколи1. Я разом працював/ працювала з іншими для досягнення мети2. Я ретельно працював/ працювала над завданням 3. Я пропонував/ пропонувала нові ідеї4. Я підбадьорював/ підбадьорювала інших

Номер слайду 7

Аркуш оцінювання учнем досягнутих результатів уроку{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Твердження. Бали. Тепер я знаю, що таке …; я можу назвати … Тепер я вмію порівнювати …; я вмію визначити відмінності …Тепер я можу навести приклади …Тепер я вмію розповідати про …Тепер я вмію визначати …Тепер я можу висловити думку щодо …; оцінити …2 бали – «вмію все»1 бал - «ще не все вмію»0 балів – «зовсім не вмію»

Номер слайду 8

Бортовий журнал. Наприкінці 1990-х на початку 2000-х в Україні широко поширилася одна з технологій розвитку критичного мислення. МЕТОД «БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ».

Номер слайду 9

Організація діяльності Якщо бортовий журнал застосовується перед читанням (інколи перед викладом матеріалу вчителем) учні записують в зошиті відповіді на запитання «Що мені відомо з цієї теми?», а після ознайомлення з новим матеріалом – на запитання «Чого нового я дізнався з тексту?» Ці записи оформлюють у таблицях.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що мені відомо з цієї теми?Що нового я дізнався/ дізналася з тексту?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що повідомляє текст?Що я про це думаю?

pptx
Додав(-ла)
Абражей Галина
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку