Презентація. Музей фактів про програмування

Про матеріал
Музей фактів - це колекція ретельно відібраних відомостей із серії «А чи знаєте ви, що ...», перевірених на достовірність і забезпечених джерелами. Зараз в колекції 3628 фактів. Джерело: http://muzey-factov.ru/
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Музей фактів про програмування

Номер слайду 2

Чи можна грати в тетріс нескінченно?Якщо порядок фігур в тетрісі визначається ідеальним генератором випадкових чисел, то в нього не можна грати нескінченно. Рано чи пізно випаде дуже багато послідовно змінюють один одного серій S-фігурок і Z-фігурок, які не можна буде розташувати без дірок по краях поля, що в кінцевому рахунку призведе до програшу. У практичних же реалізаціях гри, як правило, встановлено алгоритмічне обмеження на довгі серії йдуть підряд однакових фігур.

Номер слайду 3

Яка мова програмування одержала ім'я на честь комедійного серіалу?Мова програмування Python названа не на честь пітонів, хоча іконки файлів з написаними на ньому скриптами або логотипи середовищ розробки часто являють собою зміїну голову. Ім'я мови автор вибрав через те, що був шанувальником скетч-серіалу «Літаючий цирк Монті Пайтона».

Номер слайду 4

Яким чином комп'ютерні ігри та програми скачували з паперових журналів і радіопередач?У 1980-х і початку 1990-х років великою популярністю в Європі, а потім і країнах колишнього СРСР, користувалися комп'ютери ZX Spectrum. Їх дешевизна була обумовлена ​​використанням як екран звичайного телевізора, а в якості зовнішнього накопичувача - побутового магнітофона. У нього вставлялися аудіокасети із записаними іграми і програмами, звук яких комп'ютер інтерпретував як послідовність бітів і завантажував в пам'ять. Часто програми можна було «скачати» в спеціальних радіопередачах, записавши на касету. Також невеликі програми друкувалися в присвячених «Спектрум» журналах у вигляді вихідного коду - його потрібно було набрати на клавіатурі, запустити і знову ж зберегти на аудіоносій.

Номер слайду 5

Який особливістю володіли всі провідні програмісти першого комп'ютера ENIAC?До винаходу електронно-обчислювальних машин комп'ютерами в США називали працівників, які займалися ручної калькуляцією на арифмометрах складних завдань - наприклад, які розраховували таблиці стрільби. Більшість комп'ютерів були жінками, і їх стало ще більше у воєнний час. Багато з них потім успішно перекваліфікувалися в програмісти. Так, серед шести провідних програмістів ENIAC, першого електронного комп'ютера загального призначення, не було жодного чоловіка.

Номер слайду 6

Яким чином іграшкові качки допомагають програмістам в налагодженні коду?Деякі програмісти використовують для налагодження коду метод каченяти. Для цього потрібно поставити на робочий стіл іграшкову качку (або представити її) і докладно пояснювати рядок за рядком, що повинна робити програма. Вдаючись до цього методу, програміст часто зустрічає шукану помилку, яку не помічав при перегляді коду в середовищі розробки.

Номер слайду 7

Який дефіс був названий найдорожчим дефісом в історії?У 1962 році американці запустили перший космічний апарат для вивчення Венери Маринер-1, який зазнав аварії через кілька хвилин після старту. Спочатку на апараті відмовила антена, яка отримувала сигнал від наводить системи з Землі, після чого управління взяв на себе бортовий комп'ютер. Він теж не зміг виправити відхилення від курсу, так як завантажена в нього програма містила єдину помилку - при перенесенні інструкцій в код для перфокарт в одному з рівнянь була пропущена риска над буквою, відсутність якої докорінно змінило математичний сенс рівняння. Журналісти незабаром охрестили цю риску «найдорожчим дефісом в історії» (в перерахунку на сьогоднішній день вартість втраченого апарату складає 135 000 000 $).

Номер слайду 8

Хто вважається першим в світі програмістом?Першим в світі програмістом була жінка - англійка Ада Лавлейс. В середині 19 століття вона склала план операцій для прообразу сучасної ЕОМ - аналітичної машини Чарльза Беббіджа, за допомогою яких можна було вирішити рівняння Бернуллі, що виражає закон збереження енергії рухомої рідини.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Задоя Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Позакласні заходи
Інкл
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
893
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку