Категоріальність дітей з особливими потребами. Автор: Кірілюс М. С.
Номер слайду 2
Категоріальність дітей з особливими потребами
Номер слайду 3
•Всі діти різні•Всі діти можуть навчатися•Існують різні здібності, різні етнічні групи, різний зріст, вік, соціальний рівень сім’ї, стать тощо•Адаптація системи до потреб дитини
Номер слайду 4
Що ж мають на увазі під поняттям «діти з особливими потребами»? Це діти, які через різні причини потребують посиленої уваги педагогів, діти, яких природа позбавила можливості на достатньому рівні сприймати світ й почуватися належними до нього внаслідок хвороби, вади чи патологічного стану. До дітей з проблемами розвитку належать:•Діти з порушенням інтелекту.•Діти з відхиленнями в пізнавальному розвитку (ЗПР).•Діти з порушеннями слуху.•Діти з порушеннями зору.•Діти з порушенням опорно-рухового апарату.•Діти з порушенням мовлення.•Діти з емоційними розладами, у тому числі з раннім дитячим аутизм (хворобливим станом психіки).•Діти з порушеннями поведінки і діяльності.•Діти зі складними комплексними порушеннями.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Діти з особливими потребами Діти з особливими освітніми потребами - це діти з такими порушеннями і захворюваннями:•порушення слуху (глухі, або слабочуючі )•порушення зору (сліпі; або слабозорі);•порушення інтелектуального розвитку (розумова відсталість; затримка психічного розвитку);•порушення опорно-рухового апарату;•комплексні порушення психофізіологічного розвитку (сліпоглухонімі; із дитячим церебральним паралічем, поєднаним з розумовою відсталістю);•хронічні соматичні захворювання;•психоневрологічні захворювання.•порушення мови.