Презентація на тему "Лінійні алгоритми"

Про матеріал
Презентація до уроку-подорожі на тему "Лінійні алгоритми". Презентація містить різні завдання як для індивідуальної так і для роботи в парах, трійках і групах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Привіт усім! Мене звати Міньйон! Друзі, я вирішив працювати в ІТ сфері!

Номер слайду 3

Які професії в ІТ ви знаєте?

Номер слайду 4

Які професії в ІТ ви знаєте?

Номер слайду 5

Допоможіть мені дістатися на роботу. В мене є карта. Потрібно виконати всі завдання на станціях.І тоді я зможу успішно влаштуватися на роботу.

Номер слайду 6

Трену-вання для мозку. Універ-ситет. Знайди помил-ку. Розши-фрува-льники. Scratch-пазли. Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 7

Трену-вання для мозку. Універ-ситет. Знайди помил-ку. Розши-фрува-льники. Scratch-пазли. Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 8

Станція «Тренування для мозку»Робота в парах. Завдання: Розв’язати ребус‘ ,

Номер слайду 9

Станція «Тренування для мозку»Завдання: Розв’язати ребус‘ ,ЛІНІЙНИЙ АЛГОРИТМРобота в парах

Номер слайду 10

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch

Номер слайду 11

Універ-ситет. Знайди помил-ку. Розши-фрува-льники. Scratch-пазли. Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 12

Станція «Університет»Запитання до класу. Що таке алгоритм?Які типи алгоритмічних структур ви знаєте?Які типи алгоритмів ви знаєте?Що називають середовищем виконання алгоритму?Хто чи що може бути виконавцем алгоритму?Що таке система команд виконавця?

Номер слайду 13

Знайди помил-ку. Розши-фрува-льники. Scratch-пазли. Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 14

Станція «Знайди помилку»Робота з картками. Завдання: Знайди помилку в алгоритмах. Картка 11. Витягнути ключ .2. Вставити ключ в замок.3. Повернути ключ двічі за годинниковою стрілкою.4. Вийняти ключ. Картка 1 Картка 21. Прочитай слово.2. Визнач закінчення3. Визнач основу.4. Добери споріднені слова.5. Визнач корінь.6. Визнач префікс.7. Визнач суфікс. Картка 31. Підійти до прилавка.2. Вибрати потрібний товар.3. Підійти до каси.4. Оплатити товар. Картка 41. Викопай в землі ямку.2. Встановити в ямку саджанець.3. Засипати ямку із саджанцем землею.4. Полити саджанець водою. Картка 2 Картка 3 Картка 4

Номер слайду 15

Розши-фрува-льники. Scratch-пазли. Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 16

Станція «Розшифрувальники»Робота в трьох. Завдання: Що робитиме виконавець в результаті виконання даного алгоритму. Поясніть його дії за допомогою підказки.

Номер слайду 17

Станція «Розшифрувальники»Робота в трьох. Завдання: Що робитиме виконавець в результаті виконання даного алгоритму. Поясніть його дії за допомогою підказки. Об’єкт переміститься на 50 кроків. Об’єкт переміститься на 50 кроків. Об’єкт зачекає 2 секунди. Виконавець говорить «Привіт!» впродовж 2 секунд. Виконавець говорить «Бувай!» впродовж 2 секунд. Виконавець подумає «Хм…» впродовж 2 секунд. Виконавець змінить розмір на 100%Об’єкт переміститься на 50 кроків. Виконавець змінить своє зображення. Об’єкт стане напівпрозорим. Виконавець зникне зі сцени. Об’єкт переміститься на 50 кроків

Номер слайду 18

Scratch-пазли. Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 19

Станція «Scratch-пазли»Робота в групах. Завдання: Поєднати в пазли частини інтерфейсу та їх назви.

Номер слайду 20

Станція «Scratch-пазли»Робота в групах. Завдання: Поєднати в пазли частини інтерфейсу та їх назви. Сцена і Виконавець. Список об’єктів. Область складання програми. Контейнер команд виділеної групи. Групи командІнструменти для дублювання, видалення, збільшення зменшення спрайта

Номер слайду 21

Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 22

Станція «Спортивний майданчик»Фзкультхвилинка

Номер слайду 23

Худож-ник. Програ-міст

Номер слайду 24

Станція «Художник»

Номер слайду 25

Станція «Художник»Робота за комп’ютером. Завдання 1: Скласти алгоритм для малювання прямокутника зі сторонами 50 і 100 кроків. Завдання 2: Скласти алгоритм для малювання трикутника зі сторонами 100 кроків.

Номер слайду 26

Вітаю! Ви допомогли мені дістатися місця!Програміст

Номер слайду 27

Станція «Програміст»Підсумки уроку. Заповнення картки самооцінювання. Продовжіть речення: Сьогодні на уроці я навчи (-лася, -вся)…Мені сподобалось…Мені не сподобалось…Було складно…Було легко…

Номер слайду 28

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
31 травня 2021
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку