Презентація до уроку-подорожі на тему "Лінійні алгоритми".
Презентація містить різні завдання як для індивідуальної так і для роботи в парах, трійках і групах.
Станція «Університет»Запитання до класу. Що таке алгоритм?Які типи алгоритмічних структур ви знаєте?Які типи алгоритмів ви знаєте?Що називають середовищем виконання алгоритму?Хто чи що може бути виконавцем алгоритму?Що таке система команд виконавця?
Станція «Розшифрувальники»Робота в трьох. Завдання: Що робитиме виконавець в результаті виконання даного алгоритму. Поясніть його дії за допомогою підказки.
Номер слайду 17
Станція «Розшифрувальники»Робота в трьох. Завдання: Що робитиме виконавець в результаті виконання даного алгоритму. Поясніть його дії за допомогою підказки. Об’єкт переміститься на 50 кроків. Об’єкт переміститься на 50 кроків. Об’єкт зачекає 2 секунди. Виконавець говорить «Привіт!» впродовж 2 секунд. Виконавець говорить «Бувай!» впродовж 2 секунд. Виконавець подумає «Хм…» впродовж 2 секунд. Виконавець змінить розмір на 100%Об’єкт переміститься на 50 кроків. Виконавець змінить своє зображення. Об’єкт стане напівпрозорим. Виконавець зникне зі сцени. Об’єкт переміститься на 50 кроків
Станція «Scratch-пазли»Робота в групах. Завдання: Поєднати в пазли частини інтерфейсу та їх назви.
Номер слайду 20
Станція «Scratch-пазли»Робота в групах. Завдання: Поєднати в пазли частини інтерфейсу та їх назви. Сцена і Виконавець. Список об’єктів. Область складання програми. Контейнер команд виділеної групи. Групи командІнструменти для дублювання, видалення, збільшення зменшення спрайта
Номер слайду 21
Спортив-ний майдан-чик. Худож-ник. Програ-міст
Номер слайду 22
Станція «Спортивний майданчик»Фзкультхвилинка
Номер слайду 23
Худож-ник. Програ-міст
Номер слайду 24
Станція «Художник»
Номер слайду 25
Станція «Художник»Робота за комп’ютером. Завдання 1: Скласти алгоритм для малювання прямокутника зі сторонами 50 і 100 кроків. Завдання 2: Скласти алгоритм для малювання трикутника зі сторонами 100 кроків.
Номер слайду 26
Вітаю! Ви допомогли мені дістатися місця!Програміст
Номер слайду 27
Станція «Програміст»Підсумки уроку. Заповнення картки самооцінювання. Продовжіть речення: Сьогодні на уроці я навчи (-лася, -вся)…Мені сподобалось…Мені не сподобалось…Було складно…Було легко…