Формування морального досвіду поведінки у початкових класах буде ефективним за таких умов: -урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів початкових класів; -систематичність виховної роботи; -культура поведінки вчителя; -співпраці з сім'єю; -опори на життєвий досвід учнів; -знайомство з творами художньої літератури, які збагачують внутрішній світ особистості, формують її моральні якості й почуття.
Головне своє завдання, як класного керівника, я вбачаю у створенні такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних, моральних цінностей, переконань, норм поведінки, допомоги у саморозвитку та самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей. Основні завдання
Коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати. Коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати. Коли дитину оточують насмішки, вона стає сором’язливою. Коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини. Коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою. Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі. Коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших. Коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою. Коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим. Коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе. Коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі. Становлення дитячої особистості
Золоті правила вчителя Учень – особистість, ставитися до нього треба з повагою. Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору. Будь терплячим, вимогливим, врівноваженим, добрим і ввічливим. Постійно підвищуй самооцінку учнів. Домагайся довіри учнів. Навчання і виховання – доброзичлива, творча взаємодія вчителя й учня.
Основні завдання проекту “Наш клас” Формування та згуртування дитячого колективу через: усвідомлення поняття «Я — Ми»; створення в ньому комфортного середовища для розвитку особистості; активну діяльність класного колективу: участь у класних і загальношкільних заходах; розвиток особистості дитини в школі і поза нею.
Учнівське самоврядування Відділ освіти * Здійснювати контроль за готовністю учнів класу до занять; * Надавати методичну допомогу учням. Відділ охорони здоров'я * Проводити ранкову гімнастику; * Контролювати дотримання правил особистої гігієни. Відділ екології * Здійснювати догляд за кімнатними рослинами в класі; * Стежити за чистотою в кабінеті; * Складати графік чергування учнів у класі; * Контролювати роботу під час трудового десанту. Відділ культури * Надавати допомогу при підготовці та організації заходів; * Здійснювати контроль за культурою поведінки в їдальні; * Складання графіка чергування учнів по їдальні. Відділ з НС * Стежити за дотриманням порядку в класі; * Вирішувати конфліктні ситуації.