Презентація на тему: "Морально–етичне виховання"

Про матеріал
Презентація на тему: "Морально–етичне виховання та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу в початковій школі".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Морально–етичне виховання та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу в початковій школі

Номер слайду 2

Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України Формування

Номер слайду 3

Формування морального досвіду поведінки у початкових класах буде ефективним за таких умов: -урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів початкових класів; -систематичність виховної роботи; -культура поведінки вчителя; -співпраці з сім'єю; -опори на життєвий досвід учнів; -знайомство з творами художньої літератури, які збагачують внутрішній світ особистості, формують її моральні якості й почуття.  

Номер слайду 4

Головне своє завдання, як класного керівника, я вбачаю у створенні такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних, моральних цінностей, переконань, норм поведінки, допомоги у саморозвитку та самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей. Основні завдання

Номер слайду 5

Коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати. Коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати. Коли дитину оточують насмішки, вона стає сором’язливою. Коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини. Коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою. Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі. Коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших. Коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою. Коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим. Коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе. Коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі. Становлення дитячої особистості

Номер слайду 6

Золоті правила вчителя Учень – особистість, ставитися до нього треба з повагою. Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору. Будь терплячим, вимогливим, врівноваженим, добрим і ввічливим. Постійно підвищуй самооцінку учнів. Домагайся довіри учнів. Навчання і виховання – доброзичлива, творча взаємодія вчителя й учня.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Основні завдання проекту “Наш клас” Формування та згуртування дитячого колективу через: усвідомлення поняття «Я — Ми»; створення в ньому комфортного середовища для розвитку особистості; активну діяльність класного колективу: участь у класних і загальношкільних заходах; розвиток особистості дитини в школі і поза нею.

Номер слайду 9

Учнівське самоврядування Відділ освіти * Здійснювати контроль за готовністю учнів класу до занять; * Надавати методичну допомогу учням. Відділ охорони здоров'я * Проводити ранкову гімнастику; * Контролювати дотримання правил особистої гігієни. Відділ екології * Здійснювати догляд за кімнатними рослинами в класі; * Стежити за чистотою в кабінеті; * Складати графік чергування учнів у класі; * Контролювати роботу під час трудового десанту. Відділ культури * Надавати допомогу при підготовці та організації заходів; * Здійснювати контроль за культурою поведінки в їдальні; * Складання графіка чергування учнів по їдальні. Відділ з НС * Стежити за дотриманням порядку в класі; * Вирішувати конфліктні ситуації.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Я намагаюсь організувати свою роботу так, щоб учні зрозуміли, що в кожної людини є свої таланти і здібності, які потрібно розвивати.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Виховання – це наука, що навчає наших дітей обходитися без нас. Ернест Легуве

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

ppt
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
3603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку