Презентація "On the move" (Les. 2)

Про матеріал
Розробка урока у вигляді презентаціїї містить покроковий розбір змісту підручника, теоретичний матеріал до теми, додаткові посилання на інтернет-ресурси. Розроблено до підручника "English 4" О. Карпюк.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Unit 6. ON THE MOVELesson 2. На вокзалі. Тема: ситуації і поняття з підтеми «На вокзалі»; перехід особових займенників із називного відмінку в об’єктний; Мета: розглянути ситуативні поняття з теми «на вокзалі», вивчити нові слова і конструкції пов’язані з цим;

Номер слайду 2

Інструкція щодо виконання: Розглянути зміст презентації;Розглянути зміст сторінок підручника (с. 160-162);Подивитись начальне відео;Розібрати форми відмінювання особових займенників;Розглянути випадки вживання дієслова to be у загальних питаннях;Виконати домашнє завдання.

Номер слайду 3

Об’єктний відмінок особових займенників в англійській мові Займенник (Pronoun) – самостійна частина мови, що вказує на особу, предмети, явища, що вже були згадані в тексті, але не називає їх. В англійській мові існує декілька груп займенників. Розглянемо особові займенники та форми їх відмінювання (об’єктний відмінок). Об'єктний відмінок (Object Pronouns) в англійській мові може відповідати родовому, давальному, знахідному, орудному, місцевому відмінкам української мови.  Займенник та іменник в об'єктному відмінку відповідає на питання «кого?» «кому?» «ким?» «що?»«чому?» «чим?». В реченні займенник в об'єктному відмінку використовується в якості додатка, а також вживається в коротких відповідях, навіть якщо в них займенник є підметом.

Номер слайду 4

Object Pronouns (об’єктні займенники) Отже, як же виглядають ці самі Object Pronouns? Розглянемо особисті займенники та, що відмінюються, переходячи до об’єктних займенників: I (я) — me (мене, мені, мною/мною, про мене)You (ти/ви) — you (тебе, тобі, тебе, про тебе; вас, вам, вас, вами, про вас)He (він) — him (його/нього/нього, його, ним/ним, про нього)She (вона) — her (її/неї, їй/ній, її, їй/нею/ним/нею, про неї)It (воно) — it (воно, його/нього/нього, його, ним/ним, про нього)We (ми) — us (нас, нас, нас, нами, про нас)They (вони) — them (їх/них, їм, їх/них, ними/ними, про них)

Номер слайду 5

Увага! Якщо з переходом особового займенника від називного відмінка до об’єктного відмінка все зрозуміло, а як перейти від вказівки на конкретну особу до об’єктного відмінка? Нам необхідно з’ясувати, перш за все це одна особа чи група осіб (буквально: однина чи множина); якщо це одна особа – визначаємо рід (чоловічий, жіночий чи середній), якщо це група осіб, з’ясовуємо, хто входить до цієї групи (ми, вони, а також ти/ви); здійснюємо переклад отриманого займенника (якщо необхідно); переходимо від називного відмінка до об’єктного: Наприклад:my sister  моя сестра  вона  she  hermother and I  мама і я  ми  we  us. Dan Ден  він  he  himmy parents мої батьки  вони  they  them

Номер слайду 6

Форми відмінювання особових займенників

Номер слайду 7

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 160, впр. 1). Завдання: послухай та прочитай: arrive [ерайв] - прибувати (в значенні приїзджати); leave [лі:в] – залишати, покидати (в значенні від’їжджати); platform [пле:тфом] – платформа; information desk [інфемейшн деск] – стіл довідок (довідкове бюро).2. Вказані слова, приклади та пояснення до них – прочитати та розібрати. Виділені слова – вивчити.

Номер слайду 8

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 160, впр. 2). Завдання: послухай та скажи: Прочитати діалог; Розібрати, про що в ньому йде мова; Прослухати аудіофайл (натиснути на значок «динаміка» в низу цього слайда); Прочитати діалог ще раз.2. Подумати, коли і в якій ситуації ми можемо застосувати фрагменти цього діалога.

Номер слайду 9

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 162, впр. 3). Завдання: скажи, яке з тверджень правдиве, а яке ні: Прочитати твердження; За необхідності твердження перекласти; З’ясувати, яке з тверджень правдиве, а яке ні;.2. Результати розбору оформити письмово за зразком: Приклад: True. False…Зразок оформлення письмової роботи: The 6𝑡h of April p. 162 ex.3 

Номер слайду 10

Робота з інтернет-ресурсами: Виконати тренувальну вправу. У вправах необхідно зробити: 1. розподілити займенники на називний відмінок (именительный падеж) та об’єктний відмінок (объектный падеж). 2. утворити пару: займенник називного відмінку + займенник об’єктного відмінку Переходимо за посиланнями: 1. https://learningapps.org/652007 2. https://learningapps.org/8157428 2. Пройти тест на закріплення знань з теми «Об’єктні займенники». Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=464866вказуємо СВОЄ прізвище та ім’я, виконуємо тест. Виконання тесту є обов’язковим – за нього буде виставлена відповідна оцінка. Виконання тесту – це замість письмової роботи, яку виконували б у класі.

Номер слайду 11

Домашнє завдання: Повторити весь теоретичний матеріал;Виконати усні завдання; Виконати тренувальні вправи та онлайн-тести;Написати письмове завдання (с. 162, впр. 3):

pptx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
2549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку