Презентація "ОРГАНІЗАЦІЯ СПІВПРАЦІ ПЕДАГОГІВ, УЧНІВ ТА БАТЬКІВ

Про матеріал
У матеріалі розкрито особливості організації взаємодії педагогів, батьків та учнів. Особлива увага приділена аналізу партнерської взаємодії, яка є однією з необхідних організаційно-педагогічних умов формування виховного середовища навчального закладу. Розглянуто алгоритм створення і функціонування моделі партенрської взаємодії навчального закладу в педагогічному трикутнику.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОРГАНІЗАЦІЯ СПІВПРАЦІ ПЕДАГОГІВ, УЧНІВ ТА БАТЬКІВШабельник Тетяна Миколаївна,заступник директора з НВРХарківської гімназіі № 178 «Освіта»Харківської міської ради. Харківської області

Номер слайду 2

Взаємини школи із сім’ями учнів регламентуються державними документами. В Законі України «Про освіту» вказано на основі права і обов'язки батьків щодо виховання дітей, а стаття 50 цього закону називає батьків у числі рівноправних учасників освітнього процесу . Сім'я і школа створють той найважливіший комплекс факторів і умов виховного середовища, який визначає ефективність всього освітнього процесу. Якщо школа зробить батьків своїми союзниками, то вона стане сильнішою в усіх відношеннях. Постановка проблеми

Номер слайду 3

Загальні питання співпраці школи та сім’ї А. Макаренко. В. Сухомлинський С. Шацький. Н. Щуркова Л. Маленкова

Номер слайду 4

Дослідження проблем родинного виховання С. Русова Ващенко Г. К. Ушинський

Номер слайду 5

Розробка теорії сімейного виховання наприкінці ХХ ст. М. Стельмахович І. Бех

Номер слайду 6

Теоретичні основи взаємодії школи і сім’ї у вихованні та навчанні дітей С. Дармодєхін І. Власюк

Номер слайду 7

Створення системи взаємодії педагогічного колективу школи, батьків й учнів та розвиток демократичного середовища, яке буде сприяти підвищенню ефективності навчально-виховного процесу. Організація роботи з батьками в школі — багатоаспектна і має значні педагогічні можливості. Вона є невід’ємною складовою структури навчально-виховної роботи, а саме родинно-сімейним напрямком виховання. Пріоритетний напрям діяльності сучасної школи

Номер слайду 8

Напрями організації роботи з батьками в школі

Номер слайду 9

Основні моделі взаємодії навчального закладу і сім’ї:

Номер слайду 10

Діяльність навчального закладу для забезпечення ефективної діяльності тріади «батьки – вчителі – діти»:

Номер слайду 11

Діяльність навчального закладу для забезпечення ефективної діяльності тріади «батьки – вчителі – діти»:

Номер слайду 12

Діяльність навчального закладу для забезпечення ефективної діяльності тріади «батьки – вчителі – діти»:

Номер слайду 13

І етап. Концептуальне проектування стратегії розвитку взаємодії педагогів, батьків та учнів.ІІ етап. Стратегічне планування і реалізація змін – комплексна програма «Організація взаємодії педагогічного колективу, батьків, учнів» та відповідні цільові програми.ІІІ етап. Тактичне планування і реалізація змін – річний план роботи навчального закладу та плани роботи структурних підрозділів. Етапи створення партнерської моделі спільної роботи сім’ї та школи

Номер слайду 14

ІV етап. Оперативне планування і реалізація змін – тижневі плани роботи адміністрації, індивідуальні плани роботи вчителів, класних керівників. V етап. Поточне планування і реалізація змін – план засідання педагогічної ради, творчої групи, семінару, уроку (виховного заходу) тощо. Етапи створення партнерської моделі спільної роботи сім’ї та школи

Номер слайду 15

Організація повноцінної взаємодії педагогів, учнів та батьків - один із найважливіших напрямів роботи освітнього закладу. За умов ефективної організації педагогічної взаємодії з батьками буде забезпечено педагогічну, психологічну підтримку учнів у самовдосконаленні та самореалізації. Висновки

Номер слайду 16

Дякую за увагу !

pptx
Додано
23 червня 2020
Переглядів
964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку