Інтерактивні техніки в практиці: У практиці роботи переважно використовую інтерактивні техніки :«Спільний проект», «Синтез думок», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Кожен вчить кожного», презентації, рольові ігри, дискусії, конкурси з практичними завданнями, проекти, проведення творчих заходів, використання мультимедійних, комп’ютерних програм. Такі види роботи передбачають парну співпрацю, роботу у малих групах і фронтальне включення в процес обговорення .
Інтерактивні форми і методи навчання відкривають небачені раніше перспективи індивідуалізації навчання і підвищення його ефективності. Саме завдяки цим технологіям учень позбувається механічної і рутинної роботи в процесі навчання граматики, може організовувати власну пізнавальну діяльність.
В умовах розвитку інформаційних навчальних технологій інтенсивно використовую їх на уроках англійської мови. Саме ІТ сприяють зацікавленню школярів вивченню предмета, роблять урок змістовнішим та різноманітним, дають більше можливостей для самостійної роботи учнів, економлять час учителя: уроки граматики, аудіювання, проектна діяльність, підготовка до ЗНО.
Технологія роботи: Використання поєднання різних технологій дозволяє зробити уроки більш різноманітними та ефективними. Проектна технологія: допомагає узагальнити і систематизувати матеріал, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, розширює рамки предмета. Використовується на заключних уроках.Інформаційно-комунікаційні технології (створення мультимедійних презентацій, ресурси Інтернет, тощо) значно збільшують ефективність і наочність уроку, інтегрують англійську мову в інші області людського знання, дозволяють своєчасно оновлювати матеріал підручника. Спільне застосування технологій дозволило створити творчі роботи учнів за такими темами як «Освіта за кордоном»,«Національна кухня», «Визначні місця Великобританії»“Молодь проти СНІДу”,“Подорож навколо світу” Інші технології, які я використовую на уроках: технологія створення проблемних ситуацій, ігрові технології, ділова гра. гра
Результати участі вихованців в районному та обласному етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік. Призери районних олімпіад. Клас Місце( ІІ етап)Місцеобласть. Призери міжнародногоконкурсу “Flex”2013 – 2014 н. р. Баранова Є81 Стояк я.82 Зіненко Т.103 Лепетченко А.1032014 – 2015 н.р. Баранова Є914 Стояк я.932015-2016 н. р. Баранова Є.10143, запрошена на навчання до СШАСавченко М.102 Радченко С.81 Коротков М.83 Носенко А.83
Результати участі вихованців в районному та обласному етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік. Призери районних олімпіад. Клас Місце( ІІ етап)Місцеобласть. Призери міжнародногоконкурсу “Flex”2016-2017 н.р. Баранова Є.1123 Стояк Я.113 Радченко С.92 Носенко А.933 Глущенко Е.82 Носко Д.832017-2018 н.р. Радченко С.102 Носенко А.1023 Коротков М.1023 Глущенко Є.91 Носко Д.93 За період з 2013 по 2015 н. р. підготувала 22 призера районного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Баранова Євгенія двічі займала 4 – е місце в обласному етапі. П’ять разів учні ставали фіналістами американської програми Flex.
Робота кафедри міжнародних відносин під керівництвом Синчило Ірини Анатоліївни 2015 – 2018 н.р. Напрямки роботи:1. Flex – американська програма “Лідер”;2. Листування: Херон Грінесміт ( Америка, штат Род Айленд, Гуляйпільська гімназія № 1 ) ;3. Робота мовного табору (2015 – 2018 н.р.)4. Організація екскурсій за кордон.\
. 1. Перший напрямок . Flex – американська програма “Лідер”. Фіналісти програми:2014-2015 н.р. Шкроботько Наргіза (вчитель Синчило І. А.), 2015-2016 н.р. Маланіна Ксенія,Піхуля Ольга,Лобаченко Дмитро ( вчитель Сєліванова О. В.), Баранова Євгенія (вчитель Синчило І. А.), 2016-2017 н.р Носенко Анна ( вчитель Синчило І. А.), Мамушкіна Ангеліна ( вчитель Сєліванова О. В.), 2017-2018 н.р - Носенко Анна, Коротков Михайло ( вчитель Синчило І. А.),
Замість висновків... Вчителю суджено бути пошуковцем, винахідником,а відтак, слід сповна усвідомити сутність змін,які привносить новий час, аби підготувати людину до життя в нинішньому столітті. Від здатності вчителя дати гідну відповідь на виклики ХХІ століття залежатимуть долі мільйонів поки що маленьких українців, та й, власне,майбутнє самої України.