Портфоліо вчителя – це… П – педагогічні інновації О – освітні маршрути Р – робота над собою Т – технології навчання Ф – фіксування результатів О – оцінка власних досягнень Л – любов до професії І – імпульс до активності О – об`єктивний погляд на себе
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Портрет автора Дата народження: 26липня 1964року Освіта: вища, у 1992 р. закінчила Житомирський державний педагогічний інститут ім. І. Франка Спеціальність: «Педагогіка і методика початкового навчання», кваліфікація вчитель початкових класів. Місце роботи: Старокотельнянська гімназія Посада: вчитель початкових класів Стаж роботи: 29 років Категорія:вища, “Старший вчитель” Рік атестації: 2007 Курси підвищення кваліфікації : 2012 рік Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради.
Номер слайду 4
Шлях, який я обрала Мета створення портфоліо : Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення презентації своєї роботи. Використання можли вості особистістного та професійного зростання. Розкриття творчої натури
Номер слайду 5
Навчально – методична проблема: “ Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій” Шлях, який я обрала Педагогічне кредо: “Найкращий вчитель той, хто забуває про те, що він вчитель” В.О. Сухомлинський Тема самоосвіти: Впровадження інноваційних технологій в практику роботи
Номер слайду 6
Методична скринька Керівник методичного об'єднання вчителів початкових класів, що працює над вирішенням проблеми «Розвиток професійної компетентності творчого вчителя як умова забезпечення якості освіти ». З вересня 2007 року
Номер слайду 7
Інновації у професійній діяльності Використання ІКТ,засобів мультимедіа. Впровадження проектної технології. Проведення нестандарт них уроків, позакласних заходів
Номер слайду 8
ІІ. Науково – методична діяльність Протягом трьох років працювала над проблемною темою Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій ”. Працюючи з учнями початкових класів не один рік, дійшла висновку, що діти вчаться ефективно, коли їх навчання , занурене у спілкування, де відбувається взаємодія всіх учасників навчально – виховного процесу – вчителя і учнів, учнів з учнями. Саме цьому успішно сприяють інтерактивні технології навчання. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.
Номер слайду 9
Організація навчально – виховного процесу при застосуванні інтерактивних технологій сприяє підвищенню успішності молодших школярів, вирішує багато виховних і розвивальних завдань. При цьому найкращі наслідки ця робота дає , коли вчитель проводить її за такими напрямками: групове навчання; фронтальне; навчання у грі; Навчання у дискусії.
Номер слайду 10
Система роботи педагога по формуванню життєвої компетентності
Номер слайду 11
ІІІ. Результати педагогічної діяльності. Основним показником ефективності впровадження будь – якої освітньої технології є результативність роботи вчителя. Читання 71% Українська мова 72% Математика 56% Результативність ДПА учнів 4 класу
Номер слайду 12
Роки 2007 -2008 2009 -2010
2010 -2011
2011 -2012 Н А Г О Р О Д И І місце у районному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Мороз С.). Участь у обласному конкурсі П. Яцика (Мороз С.) Учасники інтерактивного конкурсу “Кенгуру” (Женжера К., Панченко А.) – І місце, Перемога у шкільному проекті “Сім чудес світу” (Панченко А.) Командна першість по району у створенні проекту на тему: “Калина – символ України”. ІІ місце у шкільному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Панченко А., Кондратюк А.) ІІ місце у районному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Панченко А.); ІІ місце у районному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Артемчук О.); Учасники інтерактивних конкурсів “ Кенгуру” (Панченко А., Женжера К., Вознюк К.) – І місце (Кондратюк А., Омельченко Є.) – ІІ місце
Номер слайду 13
Позаурочна та позакласна діяльність Організація цікавого дозвілля дітей в літньому таборі “ Веселка” - запорука успіху. Презентація проекту “Калина – символ України” Фізично – оздоровча робота в групі продовженого дня
Номер слайду 14
Навчально - матеріальна база кабінету Паспорт кабінету План роботи на 2012- 2013н. р. Перелік таблиць
Номер слайду 15
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !
Номер слайду 16
Методична скринька Участь у конкурсі на кращий проект “Кафедра початкових класів” - (2011р.) ІІ місце Участь у районному конкурсі “Вчитель року – 2008р.” І місце Створення електронного порфоліо учнів 4-го класу (2011 р.) Участь у районному конкурсі “Конкурс на кращу класну кімнату початкових класів” – (2012р.) ІІ місце
Номер слайду 17
1. Ознайомлювально – інформаційний проект Про кого кажуть він справжній друг”. 2009 рік 2008 рік 2011 рік 4. Виховна година на тему : “Люди навколо мене ”. 2010рік 5. Літературний ранок“ Вінок поезій для Тараса”. 2011 рік 2012 рік Позаурочна та позакласна діяльність 2.Створення проектів на тему: “Моя мама - найкраща” 3.Всеукраїнська акція “ Моральний вчинок” - складання казок та виготовлення збірки на морально – етичну тему . 6. Захист проекту на тему: “Калина – символ України”
Номер слайду 18
Протягом останніх двох років опановую тему “Мотивація на уміння як вагомий чинник розвитку особистості ”. З вересня 2010 року МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ У СВІТЛІ КОМПЕТЕНТНІСНО - ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ Ключові компетент ності учнів Особистісна Пізнавальна Самоосвітня Соціаль на Здоро’язберігаюча З березня 2012року