Проект «Україна – єдина країна»
МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ
Формувати цілісне ставлення до Батьківщини, державних символів України. Виховувати свідомого громадянина.
Розвивати інтерес до навколишнього світу та пізнавальної діяльності.
Створити ефективну систему збору інформації.
Формувати патріотичні почуття, бажання брати активну участь у розбудові та зміцненні єдності нашої держави.
В 2014-2015 навчальному році стартував проект «Україна – єдина країна» Проект «Україна – єдина країна» Керівник проекту: класовод. Учасники проекту: учні 4-А класу ТСШ № 7, батьки, бібліотекар. Тип проекту: інформаційно-дослідницький, міжпредметний, колективний, довготривалий (протягом року). В 2014-2015 навчальному році стартував проект «Україна – єдина країна» Проект «Україна – єдина країна» Керівник проекту: класовод. Учасники проекту: учні 4-А класу ТСШ № 7, батьки, бібліотекар. Тип проекту: інформаційно-дослідницький, міжпредметний, колективний, довготривалий (протягом року).
МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ Формувати цілісне ставлення до Батьківщини, державних символів України. Виховувати свідомого громадянина. Розвивати інтерес до навколишнього світу та пізнавальної діяльності. Створити ефективну систему збору інформації. Формувати патріотичні почуття, бажання брати активну участь у розбудові та зміцненні єдності нашої держави. Розширити розуміння громадянської позиції тернополян (в історичному минулому та сьогоденні). Виховувати любов до рідного краю, активну громадянську позицію щодо єдиної, цілісної держави та захисту її кордонів. Випуск газети «До дня української мови та писемності». Створити рукописну книгу «Моя маленька батьківщина – Тернопіль». Створення відеоролика «Ми за єдину Україну!». Підготувати дітей для використання здобутих знань під час проведення екскурсій та створення презентації «Україна – єдина країна».
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ Розподіл доручень між учасниками проекту. Кожен учень збирає інформацію та готує повідомлення (яке оформлює, як сторінку рукописної книги) про «Місто Тернопіль», про відомих діячів, іменами яких названо вулиці нашого міста. Вчитель використовує здобуту інформацію під час підготовки до уроків та позакласних заходів. Бібліотекар допомагає у зборі інформації та готує виставку книжок «Україна – єдина країна», «Славетне Тернопілля». Батьки допомагають у зборі інформації та створенні презентації «Україна – єдина країна».
Система уроків за темою - урок-кейс «Україна – єдина країна»; - Я і Україна. Історія досягнень людини «Вони прославили Україну» (творчий шлях та діяльність видатних земляків); - українська мова, розвиток мовлення – «Головне – повертайся живим» (написання листів-підтримки воїнам АТО); - українська мова, розвиток мовлення – «Місто Тернопіль»; - трудове навчання, урок-фантазія – «На крилах єдності та миру» (виготовлення та оздоблення символів миру – голубів); - позакласне читання «Сторінками минулого».
Позакласні заходи інформаційні повідомлення на сторінках електронної газети «Мій клас» (http://my-klas.te.ua) та на сторінках Інтернет порталу «Класна оцінка» (блог Діденко Л.А.); випуск газети «До дня української мови та писемності»; проведення свята «Андріївські вечорниці» (об’єднавчі традиції східної та західної України); створення відеоролика «Ми за єдину Україну!»; презентація.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ Розширити знання учнів про історичну спадщину, країну – Україну, про символи нашої держави. Розвиток пізнавальних інтересів учнів. Перетворення об’єктів виховного впливу на суб’єктів просвітницької діяльності. Розповсюдження і популяризація здобутих знань. Набуття учнями навичок збору інформації та дослідницької роботи. Вдосконалення вміння орієнтуватися в інформаційному просторі. Викликати бажання розширювати світогляд. Створення активної громадянської позиції щодо єдиної, цілісної держави та захисту її кордонів.