Реалізація алгоритмів за блок-схемою. Виконавець алгоритму
Номер слайду 2
010203 Навчимося працювати із блок-схемами. Перетворювати блок-схему у програму. Познайомимося із виконавцями алгоритму. На цьому уроці ми:
Номер слайду 3
У блок-схемі алгоритму кожна команда записується в геометричній фігурі (блоці) певного вигляду. Блоки з’єднуються між собою стрілками, що вказують, яку команду алгоритму потрібно виконати наступною. Не завжди потрібно використовувати всі типи блоків в одній блок-схемі. Використовуйте лише ті блоки, які потрібні. Блок-схема - це схема, яка відображає алгоритм і показує кроки та їх порядок.
Номер слайду 4
Зрозуміти проблему. Створити алгоритм. Намалювати блок-схему123 Кроки для створення програми:4 Написати код
Номер слайду 5
010203 Перш ніж розпочати розробку програми, ви маєте зрозуміти проблему, яку хочете розв’язати. Наприклад, ви хочете, щоб спрайт запитав когось, який сьогодні день, а потім, якщо він отримає правильну відповідь, то сказав “Молодець”По-перше, вам треба подумати про кроки, які треба зробити для розв’язання цієї проблеми. Потрібно знати який сьогодні день. Перевірити, чи є ця відповідь правильною. І після цього потрібно змусити кота сказати “Молодець”, якщо він отримає правильну відповідь. Зрозуміти проблему:
Номер слайду 6
Запитайте, який сьогодні день;Перевірте відповідь;якщо відповідь “вівторок”, кіт скаже “Молодець!”Створити алгоритм. Якщо ви запишете невеликі кроки, необхідні для розв’язання проблеми простою мовою, ви отримаєте алгоритм:
Номер слайду 7
Початок. Запитайте про те який сьогодні день. Якщо відповідь “Вівторок”Для процесу запитання та відповіді блок-схема має такий вигляд. Намалювати блок-схему. Кіт каже “Молодець”Кінецьнітак
Номер слайду 8
Якщо перетворити блок-схему в кроки мовою програмування, у вас буде перша програма!Програма, яка допоможе розв’язати цю проблему в Scratch, наведена нижче!Написати код
Номер слайду 9
Виконавцем алгоритму в середовищі є об’єкт з іменем Спрайт 1, який виконує алгоритм на сцені. Виконавця алгоритму можна замінити. Це роблять за такою інструкцією зміни виконавця.1. На спрайті натисни кнопку .2. Наведи вказівник на Обрати спрайт: .3. У списку клацни .4. У вікні, що відкрилося, вибери потрібне зображення.
Номер слайду 10
Практична робота: Видаліть спрайт “Рудий кіт”.2. Додайте спрайт собаки Dog2 . 3. Оформіть сцену за допомогою тла Savanna.4. Напишіть скрипт за зразком5. Під час виконання проєкту спробуйте давати різні відповіді.
Номер слайду 11
Домашнє завдання: Опрацювати сторінку 126 у підручнику