В даній презентації представлено досвід роботи вчителя спеціального класу над проблемою "Розвиток ключових компетентностей школярів в спеціальних класах"
розвиток ключових компетентностей школярів в спеціальних класах
Номер слайду 2
мета. Підготовка до життя особистості, що успішно адаптується в соціуміРозвиток соціальної, комунікативної, здоров’язберігаючої компетентностей
Номер слайду 3
Характерні проблеми учнів з ООПвисокий рівень тривожностіартикуляційні недолікизагальне недорозвинення мовленнянедостатній розвиток дрібної моторикинедосконалі навички самообслуговуванняпотребує вдосконалення координації рухівнизький рівень працездатностінесформованість навичок спілкування
Номер слайду 4
Принципи спілкування. Найважливішими принципами спілкування вважають принцип Кооперації (Співробітництва), сформульований американським фахівцем П. Грайсом, і принцип Ввічливості (Етикетності), описаний американським дослідником Дж. Лінчем.
Робота над артикуляцією. На початку кожного уроку вправи для губ, язика, розвитку голосу:«посмішка», «ворота», «годинник», «гойдалка», «футбол», «варення», «ковбаска», «чаша».
Номер слайду 8
Робота в парах, групах. Відновлення деформованого речення, тексту. Розповідь в парах «Мій цікавий день», гра «Думка інших про мене», «Розділи пиріг»
Номер слайду 9
Розігрування діалогів за темами: моя сім’я, школа, вулиця, двір, місто, країна, домашня тварина, улюблений персонаж, подорож, екскурсія.
Постійний контроль за поставою дітей. Вправи з мішечками на голові: «реверанс», «подіум», «письменник»
Номер слайду 15
Результативність. Усі учні класу успішно адаптувались до навчання в загальноосвітньому закладі, мають добру поведінку, засвоюють навчальну програму спілкуються між собою доброзичливо, мають позитивне ставлення до школи.