МЕТА:- УЗАГАЛЬНИТИ ТА СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ З ТЕМИ; ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ В ГРУПІ; - РОЗВИВАТИ КРИТИЧНЕ ТА ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ІНТЕРЕС ДО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ; - ВИХОВУВАТИ ВЗАЄМОПОВАГУ, УВАГУ, БАЖАННЯ ЗДОБУВАТИ МІЦНІ ЗНАННЯ. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ: ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ, СИЛА СТРУМУ, НАПРУГА, АМПЕРМЕТР, ВОЛЬТМЕТР. ОБЛАДНАННЯ: АМПЕРМЕТР, ВОЛЬТМЕТР, ГАЛЬВАНІЧНИЙ ЕЛЕМЕНТ, ПРОВІДНИКИ. ТИП УРОКУ: УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.
ЗАДАЧІ 1.СТРУМ В ЕЛЕКТРИЧНОМУ ПАЯЛЬНИКУ 500 МА. ЯКА КІЛЬКІСТЬ ЕЛЕКТРИКИ ПРОЙДЕ ПО СПІРАЛІ ПАЯЛЬНИКА ЗА 2ХВ? 2. ПІД ЧАС ПЕРЕМІЩЕННЯ ЗАРЯДУ 12 КЛ ПО ОБМОТЦІ РЕОСТАТА ВИКОНАНО РОБОТУ 720 ДЖ. ЯКОЮ БУЛА НАПРУГА НА РЕОСТАТІ? Дано: Розв’язання: Ι=500мА= … t=2хв= … q-? Дано: Розв’язання: q= 12 Кл А= 720 Дж U- ?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 1. РОЗВ'ЯЗАТИ ЗАДАЧІ: 1) ПРИ НАПРУЗІ 5 В В ПЕРШОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ КОЛІ ПЕРЕМІСТИЛОСЯ 12 КЛ ЕЛЕКТРИКИ. В ДРУГОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ КОЛІ ПРИ НАПРУЗІ 10 В ПЕРЕМІСТИЛОСЯ 7 КЛ ЕЛЕКТРИКИ. В ЯКОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ КОЛІ ВИКОНУЄТЬСЯ БІЛЬША РОБОТА? 2) СКІЛЬКИ ЧАСУ БУВ УВІМКНЕНИЙ РАДІОПРИЙМАЧ, ЯКЩО ЧЕРЕЗ ЙОГО ПРОВІДНИКИ ПРОЙШОВ ЗАРЯД 2400 КЛ, А СИЛА СТРУМУ В НИХ СТАНОВИЛА 2 А? СКІЛЬКИ ЕЛЕКТРОНІВ ПРОХОДИТЬ ЧЕРЕЗ ПОПЕРЕЧНИЙ ПЕРЕРІЗ ПРОВІДНИКА ЗА 1 С? 2. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ АБО РЕФЕРАТ З ТЕМИ: « ЖИТТЯ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ГЕОРГА ОМА». 3. ВИГОТОВИТИ ЛІХТАРИК.
- ЧИНІТЬ ОПІР ВСЬОМУ НЕГАТИВНОМУ, ЩО ТРАПИТЬСЯ У ВАШОМУ ЖИТТІ! - З’ЄДНУЙТЕ ПОСЛІДОВНО СВОЇ ПЕРЕКОНАННЯ! - ДБАЙТЕ ПРО ДЖЕРЕЛО ЧИСТОЇ ДУШІ! - БУДЬТЕ МІЦНИМ , ЯК ВОЛЬФРАМ! - БУДЬТЕ АКУМУЛЯТОРОМ І ГЕНЕРАТОРОМ ШКОЛИ! - НЕХАЙ ВАШІ ОБЛИЧЧЯ СВІТЯТЬСЯ РАДІСТЮ ТА ЩАСТЯМ ,ЯК ЛАМПОЧКИ У ВАШИХ ДОМІВКАХ!