ТЕМА: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ТЕМИ: « СИЛА СТРУМУ. ЕЛЕКТРИЧНА НАПРУГА». Вxодиш у світ цей формул, графіків і законів. З ними тоді вже навіки, ти вже у ниx в полоні. Тут вже і творчий пошук, логіки дивне диво. Фізика – це неповторно, фізика – це звабливо!
Номер слайду 2
МЕТА:- УЗАГАЛЬНИТИ ТА СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ З ТЕМИ; ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ В ГРУПІ; - РОЗВИВАТИ КРИТИЧНЕ ТА ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ІНТЕРЕС ДО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ; - ВИХОВУВАТИ ВЗАЄМОПОВАГУ, УВАГУ, БАЖАННЯ ЗДОБУВАТИ МІЦНІ ЗНАННЯ. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ: ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ, СИЛА СТРУМУ, НАПРУГА, АМПЕРМЕТР, ВОЛЬТМЕТР. ОБЛАДНАННЯ: АМПЕРМЕТР, ВОЛЬТМЕТР, ГАЛЬВАНІЧНИЙ ЕЛЕМЕНТ, ПРОВІДНИКИ. ТИП УРОКУ: УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.
Номер слайду 3
1) ЗАПИТАННЯ 1.Яким приладом вимірюють силу струму? 2.Яким символом позначають напругу? 3.Назвіть приклад речовини, що є хорошим провідником. 4.Як вмикають у коло амперметр? 5.Яким приладом вимірюють напругу? 6.Як вмикають у коло вольтметр?
Номер слайду 4
2) ЗНАЙДІТЬ ЦІНУ ПОДІЛКИ ПРИЛАДІВ.
Номер слайду 5
3) Поясніть продемонстроване явище. 1. Аналогом якого пристрою є дана установка. 2. Чому електрометр фіксує наявність електричного заряду? Як називається дане явище? 3. Чому між корпусами електрометрів виникає іскровий розряд?
Номер слайду 6
Згадаємо формули:
Номер слайду 7
0 1 2 A 3 Кл Визначити час проходження струму.
Номер слайду 8
ЗАДАЧІ 1.СТРУМ В ЕЛЕКТРИЧНОМУ ПАЯЛЬНИКУ 500 МА. ЯКА КІЛЬКІСТЬ ЕЛЕКТРИКИ ПРОЙДЕ ПО СПІРАЛІ ПАЯЛЬНИКА ЗА 2ХВ? 2. ПІД ЧАС ПЕРЕМІЩЕННЯ ЗАРЯДУ 12 КЛ ПО ОБМОТЦІ РЕОСТАТА ВИКОНАНО РОБОТУ 720 ДЖ. ЯКОЮ БУЛА НАПРУГА НА РЕОСТАТІ? Дано: Розв’язання: Ι=500мА= … t=2хв= … q-? Дано: Розв’язання: q= 12 Кл А= 720 Дж U- ?
Номер слайду 9
Номер слайду 10
4. Через електроплитку проходить струм силою 300 мА. Який заряд пройде через електроплитку за 5 хв? Яку роботу виконає електричний струм , якщо ця плитка ввімкнена в побутову мережу ? Дано: Розв’язання: Ι = 300мА=... t = 5 хв=… U = … А - ?
Номер слайду 11
ЧИ Є ПОМИЛКА В СХЕМІ ?
Номер слайду 12
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЗАДАЧА: I-ГРУПА СКЛАДІТЬ ЗА СХЕМОЮ ЕЛЕКТРИЧНЕ КОЛО. ЗРОБИВШИ НЕОБХІДНІ ВИМІРИ, РОЗРАХУЙТЕ РОБОТУ СТРУМУ ЗА 10 С. Дано: Розв’язання: І =... U=… t = 10 с А - ?
Номер слайду 13
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЗАДАЧА: II-ГРУПА ВИГОТОВТЕ ДЖЕРЕЛО ЖИВЛЕННЯ ІЗ ЯБЛУКА І ДВОХ ЦВЯХІВ(МОНЕТ),ЗНАЮЧИ ЗНАЧЕННЯ СИЛИ СТРУМУ І ЧАС ВИЗНАЧТЕ ЕЛЕКТРИЧНИЙ ЗАРЯД Дано: Розв’язання: І =... t = 10 с q - ?
Номер слайду 14
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЗАДАЧА: III-ГРУПА ВИЗНАЧТЕ ОПІР ЗАПРОПОНОВАНОГО ВАМ ПРОВІДНИКА. ЯК МОЖНА ЗМІНИТИ ЙОГО ОПІР? Дано: Розв’язання: l =... ρ=… S =… R - ?
Номер слайду 15
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 1. РОЗВ'ЯЗАТИ ЗАДАЧІ: 1) ПРИ НАПРУЗІ 5 В В ПЕРШОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ КОЛІ ПЕРЕМІСТИЛОСЯ 12 КЛ ЕЛЕКТРИКИ. В ДРУГОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ КОЛІ ПРИ НАПРУЗІ 10 В ПЕРЕМІСТИЛОСЯ 7 КЛ ЕЛЕКТРИКИ. В ЯКОМУ ЕЛЕКТРИЧНОМУ КОЛІ ВИКОНУЄТЬСЯ БІЛЬША РОБОТА? 2) СКІЛЬКИ ЧАСУ БУВ УВІМКНЕНИЙ РАДІОПРИЙМАЧ, ЯКЩО ЧЕРЕЗ ЙОГО ПРОВІДНИКИ ПРОЙШОВ ЗАРЯД 2400 КЛ, А СИЛА СТРУМУ В НИХ СТАНОВИЛА 2 А? СКІЛЬКИ ЕЛЕКТРОНІВ ПРОХОДИТЬ ЧЕРЕЗ ПОПЕРЕЧНИЙ ПЕРЕРІЗ ПРОВІДНИКА ЗА 1 С? 2. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ АБО РЕФЕРАТ З ТЕМИ: « ЖИТТЯ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ГЕОРГА ОМА». 3. ВИГОТОВИТИ ЛІХТАРИК.
Номер слайду 16
- ЧИНІТЬ ОПІР ВСЬОМУ НЕГАТИВНОМУ, ЩО ТРАПИТЬСЯ У ВАШОМУ ЖИТТІ! - З’ЄДНУЙТЕ ПОСЛІДОВНО СВОЇ ПЕРЕКОНАННЯ! - ДБАЙТЕ ПРО ДЖЕРЕЛО ЧИСТОЇ ДУШІ! - БУДЬТЕ МІЦНИМ , ЯК ВОЛЬФРАМ! - БУДЬТЕ АКУМУЛЯТОРОМ І ГЕНЕРАТОРОМ ШКОЛИ! - НЕХАЙ ВАШІ ОБЛИЧЧЯ СВІТЯТЬСЯ РАДІСТЮ ТА ЩАСТЯМ ,ЯК ЛАМПОЧКИ У ВАШИХ ДОМІВКАХ!