Презентація ток-шоу "Перехресні думки"

Про матеріал

ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ.

Вивчення реального стану читання дітей,встановлення значення читання в духовному житті учнів, розкрити суть основних понять проблеми; вивчити специфіку інтересів школярів до літератури з різних галузей знань та художніх творів; виявити якою літературою і з яких питань вони цікавляться; визначити шляхи і засоби щодо покращення стану читання учнів; зацікавити їх до читання сучасних українських творів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ток-шоу«Перехрестя думок»

Номер слайду 2

«Перехрестядумок»

Номер слайду 3

Є злочини гiршi, нiж спалювати книжки.  Наприклад — не читати їх. Рей Дуглас Бредберi

Номер слайду 4

ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ

Номер слайду 5

Методи дослідження: учнівські колективи 5-9класів Новокаїрської ЗОШ І-ІІІ ст. База дослідження:

Номер слайду 6

Дослідження проблеми читання дітей ми розпочали із визначення якщо навчання не вимагає серйозного читання, то на нього і не витрачається вільний час зміст навчального читання спонукає інтерес учнів до класики світової літератури читання учнівської молоді зорієнтовене на навчальне читання читання у навчанні і у вільний час суттєво відрізняєтьсячитання літератури значною мірою впливає на формування особистостігіпотезидослідження

Номер слайду 7

Мета дослідження: Вивчення реального стану читання підлітків. Встановлення значення читання в духовному житті представників цієї вікової категорії. Завдання дослідження:розкрити суть основних понять проблеми;вивчити специфіку інтересів підлітків до літератури з різних галузей знань та художніх творів; проаналізувати вплив читання на розвиток культури учнів; виявити, як читають підлітки і літературою з яких питань вони цікавляться; визначити шляхи і засоби щодо покращення стану читання учнів.

Номер слайду 8

Під час дослідження ми з’ясували: Які риси має сучасне читання? Які літературні жанри цікавлять сучасну молодь? Що впливає на формування читацьких інтересів учнів і як їх заохотити? Які соціально-психологічні та вікові особливості читання учнів 10-15р.? ЧИТАННЯ, як специфічна форма спілкування, відіграє важливу роль в ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОМУ І ДУХОВНОМУ ЗБАГАЧЕННІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Читацькі інтереси учнів

Номер слайду 13

Номер слайду 14

До бібліотеки звертаються…

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Читатикнигипереваги:недоліки: Ви розумні. Ви грамотно пишете. Вам ніколи не буває нудно. У Вас великий словниковий запас. Ви всебічно розвинена особистість. Ви вчитеся на чужих помилках. Швидше за все, Ви непогано розбираєтесь в людях. Ви багато грошей витрачаєте в книжкових крамницях. Ви хвилюєтесь за вигаданих персонажів. Ви дуже любите читати і не можете об'єктивно оцінювати мінуси читання. А може їх і справді немає…

Номер слайду 17

щось модно…щось вийшло з моди…А щось …вічне!

Номер слайду 18

«Людина, для якої книжка уже в дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчує себе обділеною, збіднілою, спустошеною»В. О. Сухомлинський

Номер слайду 19

Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку