Презентація: "Використання платформ для дистанційного навчання в синхронному та асинхронному режимі роботи"

Про матеріал
У світі онлайн-освіти навчання може відбуватися синхронно або асинхронно. Що означають ці терміни? Знаючи різницю між синхронним та асинхронним дистанційним навчанням, вчитель можете вибрати формат, який дасть найкращі результати. З досвіду роботи "Використання платформ для дистанційного навчання в синхронному та асинхронному режимі роботи".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

{149 E43 BB-10 A5-4180-86 A1-70835 E6 D4 F15}З досвіду роботи вчителя початкових класів Казанківського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 Нені-Луки Юлії Володимирівни. Використання платформ для дистанційного навчання в синхронному та асинхронному режимі роботи

Номер слайду 2

У світі онлайн-освіти навчання може відбуватися синхронно або асинхронно. Знаючи різницю між синхронним та асинхронним дистанційним навчанням, вчитель можете обрати формат, з яким досягне найкращих результатів. СИНХРОННИЙ ФОРМАТСинхронний формат означає співпрацю в режимі реального часу. Його перевага в тому, що можна залучати учасників миттєво та у визначений час. Це — «прямий ефір»: здобувачі освіти контактують через засоби зв’язку безпосередньо з педагогами. Це може бути відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чаті. Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей. У синхронному режимі я використовувала тести на платформах Naurok. У форматі відео конференція з використанням Zoom проводилися уроки (пояснення нового матеріалу) з основних предметів, захист проєктів, написання диктантів, читання напам'ять віршів, — усе відбувається в режимі реального часу. Педагоги й здобувачі освіти бачать одне одного, перші також можуть супроводжувати лекцію наочним матеріалом. Також робота з батьками (батьківські збори, індивідуальні консультації)АСИНХРОННИЙ ФОРМАТАсинхронний режим може охоплювати різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки (але не обмежуватися ними). За допомогою асинхронного режиму навчання здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час. • Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надіслані для зворотного зв’язку.• Асинхронний режим застосовують до різних форм цифрового та онлайнового навчання. Наприклад,вчитуль може записувати власні короткі відеоуроки, пояснення або навчальні завдання, які учні виконують самостійно. • Асинхронне дистанційне навчання так само потрібне, як і синхронне, тому що є здобувачі освіти, яким потрібно більше часу на опрацювання тієї чи іншої теми.

Номер слайду 3

Читання байки напам'ять. Учениця 4-Б класу Писарська В. Урок математики (4-Б клас)zoom

Номер слайду 4

Naurokhttps://naurok.com.ua/test/test-1-537932.htmlhttps://naurok.com.ua/test/pidsumok-po-temi-dieslovo-537928.htmlhttps://naurok.com.ua/test/a-kosteckogo-mriya-spishu-dodomu-v-suhomlinskogo-ne-zagubiv-a-znayshov-411756.html

Номер слайду 5

Learning. Apps.orghttps://learningapps.org/10527075https://learningapps.org/10695730https://learningapps.org/10663790https://learningapps.org/10512259https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=2702887

Номер слайду 6

Class. Dojohttps://teach.classdojo.com/#/classes/5ff2f483da66cca58c9e717c/pointshttps://teach.classdojo.com/#/classes/5ff2f483da66cca58c9e717c/portfolio

Номер слайду 7

Geoboardhttps://apps.mathlearningcenter.org/geoboard/

Номер слайду 8

Використовувала відеоуроки на сайті «Нова школа»,You. Tube. Цифрові уроки, 3 D-сцени,ігри, відео на сайті Mozaik. Користуюсь безкоштовни матеріалами українського освітнього порталу EDUC. COM. UA

Номер слайду 9

«Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «КМ Мedia Еd Profi» – це електронний освітній засіб навчального призначення. Відеоматеріали відповідають Державному стандарту початкової освіти та Типовим освітнім програмам. Мультимедійний контент спрямований на створення змістовного освітнього середовища НУШ та забезпечення інтегрованого навчання відповідно до вимог часу. Розроблені відеосюжети забезпечують навчання учнів перших класів за сімома освітніми галузями. Відеосюжети мають урізноманітнити види роботи на уроці. Вони спрямовані на відтворення та впровадження компетентнісного підходу в освітньому процесі. Тривалість відеороликів в основному від 1 до 3 хвилин. Відео призначені не лише для перегляду, а й містять питання для обговорення, творчі завдання та пропозиції, які сприяють розвитку критичного мислення, покращенню уваги,спостережливості, розвитку уяви, фантазії, творчих здібностей, спонукають до проведення різноманітних досліджень, творчихпроектів та експериментів.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!використані матеріали : http://www.kdket.net.ua/files/dystanc/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D1%85%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%85%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86_%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8 F.pdfhttp://powerpointstore.com/sf/news_direction_by: DESC/category:6/color:/

pptx
Додано
9 лютого
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку