Презентація «Використання проектних технологій в загальноосвітній школі»

Про матеріал
Узагальнення досвіду вчителя з теми: «Використання проектних технологій в загальноосвітній школі»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання проектних технологій в загальноосвітній школіКриворізька гімназія №65 КМР

Номер слайду 2

Метод проектів був запропонований і розроблений американським філософом Джоном Дьюї у першій половині XX століття Він запропонував будувати навчальний процес на активній основі, спираючись на цілеспрямовану діяльність учнів з урахуванням їх особистої зацікавленості в цих знаннях.

Номер слайду 3

Мета проектного навчання полягає в тому, щоб створити умови, завдяки яким учні:самостійно й охоче набувають необхідних знань із різних джерел; навчаються використовувати отримані знання для вирішення пізнавальних і практичних завдань;розвивають дослідницькі вміння (уміння визначати проблеми, збирати інформацію, спостерігати, проводити експеримент, аналізувати, формулювати гіпотези, узагальнювати);розвивають системне мислення .

Номер слайду 4

Основа методу проектів Розвиток пізнавальних умінь і навичок учнів. • Уміння орієнтуватися в інформаційному просторі. • Уміння самостійно конструювати свої знання. • Уміння інтегрувати свої знання з різних галузей науки. • Уміння критично мислити.

Номер слайду 5

Метод проектів орієнтований на самостійну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову) у відведений для неї час (від декількох хвилин уроку до декількох тижнів, а іноді й місяців). на розвиток уміння учнями приймати рішення і виконувати їх. Учитель лише контролює та показує різні напрямки вирішення даного питання.

Номер слайду 6

Основні типи проектів: Творчі проекти. Не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників. Форма представлення – рукописний журнал, колективний колаж, відеофільм, свято тощо. Ігрові проекти. Учасники беруть собі визначені ролі, обумовлені характером і змістом проекту. Інформаційні проекти спрямовані на збирання інформації про який-небудь об’єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів.

Номер слайду 7

Основні типи проектів: Практико-орієнтовані проекти. Проект потребує складання сценарію всієї діяльності його учасників із визначенням функцій кожного з них. Важливим є координація роботи у вигляді поетапних обговорень та презентація одержаних результатів. Дослідницькі проекти потребують обміркованої структури, визначеної мети, актуальності предмета дослідження для всіх учасників, соціальної значущості, продуманості експериментальних методів та методів обробки результатів .

Номер слайду 8

Етапи виконання проекту: Пошуково-дослідницький: пошук та обґрунтування проблеми, виділення підтем у темі проекту, вибір підтеми, формування творчих груп, підготовка матеріалів для дослідницької роботи, визначення форм подання підсумків проектної діяльності. Технологічний: опрацювання ідей, організація пошукової діяльності, стимулювання діяльності, самоконтроль діяльності, контроль якості. Оформлення результатів: оформлення проекту за правилами в командах, проблемних групах; оцінка результатів проектної діяльності; оцінка проекту.

Номер слайду 9

Етапи виконання проекту: Презентація (захист проекту): організація роботи експертів, доповіді про результати роботи, оформлення результатів. Рефлексія: самооцінка проекту, самооцінка діяльності, самооцінка результатів, аналіз успіхів і помилок..

Номер слайду 10

Чого може навчити дітей проектна діяльність? Побачити проблему й перетворити її на мету власної діяльності; Поставити стратегічну мету та розподілити її на тактичні кроки;Оцінити наявні ресурси (у тому числі власні сили й час), розподілити їх;Знаходити інформацію, критично оцінювати її, ранжувати за значущістю, обмежувати за обсягом;Виконавши роботу, оцінити її результат, порівняти його з тим, що було заявлено як мета роботи; Побачити помилки і не припускатися їх у майбутньому.

Номер слайду 11

Чому сприяє проектна діяльність?Розвитку адекватної самооцінки, формуванню позитивної «Я-концепції» (досвід цікавої роботи й публічної демонстрації її результатів). Розвитку комунікативної та інформаційної компетентності, інших соціальних навичок.перетворенню академічних знаннь на реальний життєвий досвід учнів.

Номер слайду 12

Захист проектів учнями КГ№65

Номер слайду 13

Захист проектів учнями КГ№65

Номер слайду 14

Підготовка та захист проектів учнями

Номер слайду 15

Підготовка та захист проектів учнями

pptx
Додано
20 жовтня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку