Досвід вчителя з навчально-виховної роботи в 4 класі НУШ

Про матеріал
Хочу поділитися аналізом роботи з навчально-виховної роботи з учнями 4 класу. Мій досвід показує роботу НУШ з учнями початкової школи
Перегляд файлу

Аналіз з навчально-виховної роботи

в  4 класі 2022-2023 н.р.Короход Н.І.

За підсумками  2022-2023н.р. в 4класі  на початку року  було 13 учнів, на кінець семестру 14 учнів учнів.  В класі Фурніка Іван навчається на сімейній формі навчання, батьки разом  з дитиною приходять до школи згідного їхнього робочого графіку.  Фраймарк Марина- інклюзивна освіта        

Клас успішно подолав   труднощі  післядистанційного періоду.  Кожен має свої особливості, своєрідні риси характеру й темпераменту. Всі діти соціально адаптовані, добре вміють ладити між собою, розв’язувати конфлікти, якщо є неприємна ситуація-її вирішують через коло вбору.

Основною метою виховної роботи  було: створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та  власних інтересів, створення  мікроклімату, який  сприяв би  творчому  розвитку  кожної дитини  й формуванню класного  колективу.

Для виховної роботи ставила такі завдання:

  •                 проводити роботу над формуванням цілісного, дружнього колективу;
  •                 працювати над розвитком моральних якостей дитини;
  •                 формувати почуття поваги та любові до рідного краю, народу, мови;
  •                 виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя;
  •                 вивчати інтереси і потреби сімей школярів, удосконалювати зв’язки з ними.

Вся робота проводилася згідно виховного плану .

Цей навчальний рік ми розпочали в нових реаліях. Знайомство з укриттям, шлях до нього. Алгоритм дій під час повітряної тривоги. Завдання непросте. З одного боку потрібно навчити дітей діяти спокійно, чітко, зібрано, а з іншого не викликати в дітей відчуття тривоги та страху. Тож намагалися робити це у вигляді гри. А саме приміщення укриття облаштувати доволі затишним і комфортним для дітей.

     На початку навчального року були поставлені такі завдання — допомогти дітям  подолати труднощі дистанційного навчання, та знову адаптуватися до шкільного життя в умовах воєного стану., Продовжувати вчити самостійності в різних видах діяльностей та практик, що передбачені вимогами й рекомендаціями  НУШ. Діти з радістю й активно  беруть участь в  щоденному ранковому колі. Завдяки ранковим зустрічам дитина вільно висловлюється, ділиться один з одним своїми враженнями та настроєм. Майже всі діти навчились  допомагати один одному, співпрацювати. Учні в класі доброзичливо ставляться одне до одного .

Значна частина виховної роботи була спрямована на національно патріотичне виховання учнів. Це бесіди, виховні години, навчальні відео, розучування пісень. «Перший урок «Щоб у серці жила Україна»

Виховна година «Голуб миру – лети в Україну»»

Діти прийняли участь в акції «Смілива гривня»

 

Фраймарк Марина- інклюзивна освіта зайняла Імісце в акції «Патріотичний смайл»

 

 

 

 

Виховна година «Історія нашого козацтва» виготовлення лепбука

 

 

 

Акція – челенджер «Подарунок до Дня захисників і захисниць»

 

         

 

Благодійна акція «Разом до Перемоги»

     

 

Флешмоб «Хустку одягаю-перемогу закликаю»

 

 

Виховний захід «Незабудемо 1932. Пам’ятаємо 1933р.р.»

 

 

9 листопада «День української мови»

Переможець ІІ етапу імені Петра Яцика

                                                                                                   Бобошко Олександр

 

Виховна година «Квітка толерантності»

Також прийняли участь в акції «Гріємо серцем». Долучилися до збору коштів на воску для окопних свічок.

Виховна година до «Дня Гідності та свободи»

 

 

Виховний захід «День рідної мови»

 

Виховна година до Дня народження Великого Кобзаря»

 

Участь в XVІ Всеукраїнському конкурсі шкільних малюнків «Мої права: разом до перемоги»

Участь в акції «Збираємо кришки для протезів»

 

 

Акція «Великодній кошик для ЗСУ»

 

Виховна година до «Дня пам’яті та примирення»

До дня права створили «Книгу прав»

 

Виховна година «Міста –герої України»

 

Флешмоб до Дня вишиванки

 

Благодійний ярмарок на підтримку захисників

 

Формування ціннісного ставлення до себе, культури здоров’я  відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, пальчикової гімнастики),через проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму. Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли виховні години на тему „Ми за чисте довкілля”, акція «Чисте село»,  проведення рейдів „Війна королю Бруду”, перевірки стану підручників, тощо.З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися екскурсії в природу з метою спостереження за сезонними змінами у природі, тематичні бесіди. Наш клас в цьому році продовжував працювати над проектом   «Я частина світу - я частина України». Ціннісне ставлення до культури і  мистецтва формується у процесі естетичного виховання дітей. 

 

 

Екологічне виховання. Діти брали участь в акціях

«Хай небо буде мирним, а Україна чистою»

 

 

«Птах року»

 

 

«Виготовляли лепбуки «Перелітні птахи» та «Осілі птахи». 

 

    

 

 «Щедрість рідної землі» « Ялинка. Новорічна композиція. Український сувенір»

 

  

 

Акція «День зустрічі птахів та годівничка»

 

 

 

Участь в посадці квітів до благодійного освітнього проекту, який спрямований на озеленення українських шкіл від асоціації квіткових виробників Нідерландів

 

 

 

 

 

 Акція «Зробимо довкілля нашої школи – чистим

 

 

Виховна година «Незгасаюча пам’ять. Чорнобль- наш біль»

 Виховна година до Дня водно-болотних угідь «Парасолька знань»

 

 Година спілкування «Мій домашній улюбленець»

 

 

 

 

 

Проект «Мій улюблений салат»

 

  

 

 Учні нашого класу прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі «Чисті роси»

В номінації «Літературна творчість» в районному етапі Тутова Арина зайняла ІІ місце

Також були проведені  бесіди з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, проведення тематичних  виховних  годин «Поведінка на дорогах і вулицях у зимовий період ».  Під час дистанційного навчання проводились онлайн зустрічі, бесіди на тему «Небезпечні предмети», «Як поводитися з незнайомцями», з пожежної безпеки, запобігання отруєнь, правила з безпеки з вибухонебезпечними предметами, правила безпеки користування електроприладами, безпека життєдіяльності під час воєнного стану, правила дорожнього руху.

Тиждень дорожнього руху

Також в кінці цього навчального року діти дуже добре відпочили під час екскурсії до фортеції

 

Та перегляд фільму в кінотеатрі «Атмосфера»

У практиці моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини, тому постійно відбувалася співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання. Таким чином, можна досягти гармонійного розвитку особистості. Завдяки співпраці  з батьками у більшості дітей  підвищився  рівень сформованості моральних,  естетичних та інших якостей. Тому що в організації навчання НУШ потребую більше батьківської допомоги. Робота з ними  включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, анкетування, колективні бесіди, залучення батьків до участі в класних заходах,

класні батьківські збори.

Виходячи з аналізу виховної роботи  слід відзначити, що, незважаючи на ряд позитивних зрушень у житті класного колективу, успішність  та виховні цінності учнів класу ми досягли на належному рівні. Під час усього виховного процесу за 4 роки широко використовувала досвід та уміння членів класного колективу в громадському житті школи. Оскільки діти мають  інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися, тому намагалася сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості зокрема. Саме тому протягом всіх чотирьох років виховна робота в класі була спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовження роботи щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяння тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.

   Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивалася відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практиці моєї роботи була впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті загально виховної, індивідуальної та патріотичної роботи ,більшість учнів підвищили рівень сформованості моральних, громадянських, естетичних та інших якостей особистості.

   Мені було дуже приємно працювати з такими учнями.

 

docx
Додано
26 червня 2023
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку