Презентація "Зупинимо булінг разом!"

Про матеріал
Мета: формувати нетерпимість до проявів агресії; розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля; розвити навички надання і отримання допомоги. Очікувані результати: наприкінці заняття учні: пояснюють, що таке булінг; розпізнають булінг і дружні піддражнювання; розробляють стратегії подолання булінгу; демонструють емпатію до жертв насилля, уміння припиняти булінг та звертатися по допомогу; називають джерела допомоги жертвам булінгу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

УСЕ В ТВОЇХ РУКАХ!

Номер слайду 3

«Несправедливість досягається двома способами: або насильством, або обманом» Марк Тулій Цицерон

Номер слайду 4

БУЛІНГ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Там, де всі горбаті, прекрасна фігура здається каліцтвом. Оноре́ де Бальза́к

Номер слайду 7

•Як почуваються ті, кого обзивають і цькують однолітки? Як це позначається на їхньому навчанні? Що вони думають про тих, хто їх ображає? •Чому деякі люди ображають інших?

Номер слайду 8

Гра «Камінь – ножиці – папір»

Номер слайду 9

Номер слайду 10

«Підтримка та взаємодопомога дуже важливі для людини, що зазнає насилля, булінгу. Якщо ви стали свідком такої ситуації, не можна бути байдужим,треба намагатися припинити насилля, за потреби покликати на допомогу».

Номер слайду 11

Булінг перекладається як хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей.rrrrr

Номер слайду 12

4 головні компоненти булінгу:- агресивна і негативна поведінка;- здійснюється регулярно;- відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу;- така поведінка є навмисною.

Номер слайду 13

Форми шкільного булінгу:• фізичний (умисні штовхання, удари, стусани, побої, нанесення інших тілесних ушкоджень та ін.);• психологічний (насильство, пов'язане з дією на психіку, що завдає психологічну травму шляхом словесних образ або погроз, переслідування, залякування, якими навмисно заподіюється емоційна невпевненість)

Номер слайду 14

Соціальна структура булінгу:• переслідувач (кривдник, агресор);• постраждала дитина (жертва);• спостерігач.

Номер слайду 15

Як розпізнати жертву:•діти, які не можуть захистити себе, фізично слабші за своїх однолітків; •невпевнені в собі діти, замкнуті, мовчазні; •діти, які мають руде волосся, повні чи худі;•діти, які уникають певних місць у школі (наприклад, на перерві сидять у класі);•діти, які часто не мають ні одного близького друга, краще спілкуються з дорослими ніж з однолітками.

Номер слайду 16

Як розпізнати агресора:• якщо це хлопчики, вони зазвичай фізично сильніші за інших;• виділяються зовнішністю, манерою поведінки, одягом;• вони часто зухвалі та агресивні в ставленні до дітей та дорослих;• не дуже гарно вчаться;• мають досить велике коло друзів або однодумців та ін.

Номер слайду 17

Як розпізнати спостерігача:• діти з кола кривдника;• однокласники; • випадкові учні або ін..

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Висновки:• Тривале образливе ставлення, яке має на меті заподіяти шкоду, викликатистрах, тривогу або створити негативне середовище у школі для певної людини, називають булінгом.• Важливо розрізняти дружнє піддражнювання і булінг. Булінг — це агресив-на поведінка, що повторюється, а піддражнюваня є поодиноким випадкомі не ставить за мету заподіяти людині шкоду.• Якщо ти став свідком булінгу чи його жертвою, обов’язково постарайся при-пинити це, а коли не виходить — повідом дорослих.

Номер слайду 21

pptx
Додано
30 листопада 2019
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку