Проект "Перші кроки на шляху до сердець дітей"

Про матеріал
Проект містить рекомендації, поради як достукатися до сердець учнів, пробудити в них інтерес до навчання. За книгою В. О. Сухомлинського "Сто порад учителеві".
Перегляд файлу

 

Перші  кроки  на  шляху до

Сердець учнів

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок  школи"

 

 

 

За книгою

В.О. Сухомлинського
«Сто порад учителеві»

 

 

 

                                        Підготувала:

                                        студентка 4 курсу

                                        Мазничка Н. М.

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок калини"

 

 

 

 

Порада № 1.

  

    Місія школи – боротися за людину. Учитель має справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "людина малюнок"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180426_110344.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180426_121203.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180426_121306.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порада № 2.

 

    Виховувати людину – це передусім знайти її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання – це самовиховання.

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_132857.jpgC:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180423_092234.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порада № 3.

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок вчитель і учні"

 

 

 

 

 

 

     Немає в дитині нічого такого, що вимагало б від педагога жорсткості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людині, підозрілості.

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_134501.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_125224.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_125247.jpg

 

 

Порада № 4.

   Успіх у навчанні – це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник.

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок  з  серцем"

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\практика\P2222489.JPGC:\Users\HP\Desktop\практика\P2222386.JPG

Пов’язане зображення

 

Порада № 5.

 

      Слово – могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фонд для запам’ятовування, заучування, збереження в пам’яті програмного матеріалу. Дитина стає байдужою, несприйнятливою до слова, якщо слово не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки. І не творить своїх та не виражає їх словами. Бійтеся байдужості, бійтеся згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитись до слова.

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180405_131058.jpgC:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_135328.jpg

 

Порада № 6.

 

    Спонукайте учнів до читання – найважливішого рятівного засобу для успішного навчання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення – це захоплення книжкою.

 

 

 

Пов’язане зображення

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180423_093116.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180405_130516.jpg

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180423_090224.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок шкільного колективу"

 

 

 

 

Порада № 7.

  

     Доброзичливість, розумна доброта – ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом відносин взаємовідносин педагога і дітей. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити чудеса.

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180405_143519.jpg

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_121451.jpg

Порада № 8.

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок вчителя"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Уміння володіти собою, тримати себе в руках – одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежить і успіх діяльності педагога, і його здоров’я.

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180405_130427.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180405_133120.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180426_110733.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порада № 9.

   Наріжний камінь педагогічного покликання – це глибока віра в можливість успішного виховання кожної дитини. Невиправних дітей не буває.

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_130715.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_135428.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Порада № 10.

 

    Потрібно вжитися у світ дитинства. В кожному вчителеві завжди повинна сяяти і ніколи не гаснути маленька іскорка дитини.

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_135829.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_135800.jpg

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\творчий проект\фото\20180427_135553.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У кожної людини на певному етапі життя виникає питання: «Ким же мені бути?». Серцем я відчувала, що моє покликання – вчити дітей. Ця професія важка, натхненна і вимагає щоденної клопіткої праці.

Бути вчителем в наш час – не завжди вдячна робота. І багато молоді залишають школу, і шукають «кращої» долі. Залишається  тільки той, хто відчуває душею дітей, їх прагнення, мріє допомогти їм в житті. Це дуже тернистий шлях, на якому зустрічається багато перешкод, труднощів.

«Школа — виноградник, де вчитель покликаний діяти виконавчо і плідно. Ці і подібні думки, які завжди близькі вчителеві і постійно витають перед його розумовим зором, підтримують у ньому веселість і бадьорість, зберігають йому мужність і спокій, якщо випали йому на долю невдячність і невизнання. Без таких думок, безсумнівно, не може бути постійно щасливого шкільного вчителя».

                                                                                 А. Дістервег.

 

 

 

Пов’язане зображення

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку