Я не закликаю ставати на коліна й бездумно бити перед словом поклони. Треба жити ним. А щоб життя було повноцінним, було щедрим, як земля, і високим, як небо, слід знати своє слово, любити його, шанувати, боронити, розвивати, вкладаючи в нього свій розум, свій дух, своє сумління. А. Бортняк
Формування духовно розвиненої і творчої особистості неможливе без великої сили слова. Творча робота зі словом робить навчання цікавим. Через красу слова відкривається світ очам і серцю дитини. Нехай кожне маленьке дитяче сердечко вчиться дивуватись саме і вміє дарувати дива і радість іншим. Завдання вчителя – постійно підтримувати бажання дітей пізнавати світ, творити добро, надихнути дітей на творчу працю, внести розмаїття в їх шкільне життя.
Самостійна діяльність учнів. Етапи реалізації проекту:варто вчити дітей збирати «скарбнички» (картинки, староуживані предмети; іграшки з дитинства батьків та бабусь і дідусів, опис традицій нашого народу (народні ігри), прислів’я та приказки українського народу, біографічні дані поетів та письменників рідного краю; самостійно написані вірші, розповіді; розігрування невеликих сценок)
Бережіть природу. Подивіться, любі діти,На оці весняні квіти:і нарциси, і тюльпанистоять собі, мов панни. Конвалії і фіалкипрекрасні, мов мавки. Зірочки жовті, як лимони,І по своєму гарні анемони. Я звертаюсь до вас, діти,Бережіть, не рвіть ці квіти. Хай матінка-земля квітує. Щастя, радість всім дарує.