4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Проект “Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами художнього слова.”

Про матеріал
Формування духовно розвиненої і творчої особистості неможливе без великої сили слова. Творча робота зі словом робить навчання цікавим. Через красу слова відкривається світ очам і серцю дитини. Нехай кожне маленьке дитяче сердечко вчиться дивуватись саме і вміє дарувати дива і радість іншим.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОЗЗСО “Любешівський ліцей”Проект “Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами художнього слова.”“Я – творчий випускник початкової школи”Керівник проекту: Хомич Н. С., вчитель початкових класів, старший вчитель2018

Номер слайду 2

Я не закликаю ставати на коліна й бездумно бити перед словом поклони. Треба жити ним. А щоб життя було повноцінним, було щедрим, як земля, і високим, як небо, слід знати своє слово, любити його, шанувати, боронити, розвивати, вкладаючи в нього свій розум, свій дух, своє сумління. А. Бортняк

Номер слайду 3

Формування духовно розвиненої і творчої особистості неможливе без великої сили слова. Творча робота зі словом робить навчання цікавим. Через красу слова відкривається світ очам і серцю дитини. Нехай кожне маленьке дитяче сердечко вчиться дивуватись саме і вміє дарувати дива і радість іншим. Завдання вчителя – постійно підтримувати бажання дітей пізнавати світ, творити добро, надихнути дітей на творчу працю, внести розмаїття в їх шкільне життя.

Номер слайду 4

Характеристика проекту:

Номер слайду 5

Мета та завдання:

Номер слайду 6

Самостійна діяльність учнів. Етапи реалізації проекту:учитель надавав пріоритет різним видам самостійної діяльності учнів

Номер слайду 7

Самостійна діяльність учнів. Етапи реалізації проекту:діяльність учнів була і груповою, і парною, індивідуальною

Номер слайду 8

Самостійна діяльність учнів. Етапи реалізації проекту:учні володіли значним арсеналом методів дослідження (пошук інформації, збір та обробка даних, малюнки, фотографії, виготовлення ілюстративного матеріалу)

Номер слайду 9

Самостійна діяльність учнів. Етапи реалізації проекту:варто вчити дітей збирати «скарбнички» (картинки, староуживані предмети; іграшки з дитинства батьків та бабусь і дідусів, опис традицій нашого народу (народні ігри), прислів’я та приказки українського народу, біографічні дані поетів та письменників рідного краю; самостійно написані вірші, розповіді; розігрування невеликих сценок)

Номер слайду 10

Самостійна діяльність учнів. Етапи реалізації проекту:

Номер слайду 11

Бережіть природу. Подивіться, любі діти,На оці весняні квіти:і нарциси, і тюльпанистоять собі, мов панни. Конвалії і фіалкипрекрасні, мов мавки. Зірочки жовті, як лимони,І по своєму гарні анемони. Я звертаюсь до вас, діти,Бережіть, не рвіть ці квіти. Хай матінка-земля квітує. Щастя, радість всім дарує.

Номер слайду 12

Осінь Ходить осінь щедра, золота. Тихо, журно листя опада. Вітерець кружляє їх в таночку,Потім стелить різнобарвні килимочки. Під ногами листя шурхотить,Стиха між собою гомонить. Я збираю листя кольорове,Слухаю уважно їх розмову.

Номер слайду 13

Великдень Свято буде скоро веселе,Зустрічають його міста і села.І яке ж це свято до нас завітає?Так це ж Великдень уже наступає! Паски, писанки і крашанки у кошик покладемІ хутчіш до церкви ми підем,Щоб чисту душу матиІ лихих днів не знати.

Номер слайду 14

Захист проекту відбувався у вигляді перегляду фотоколажу «Прощавай, початкова школа. Я – творчий випускник»

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Висновок Запропонована технологія надає можливість кожному учневі пізнати себе, самореалізуватися, знайти простір і можливість для втілення власних ідей; спонукати учнів до творчості. Вірити в здібності кожної дитини.

pptx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку