Профілактика негативного впливу соціальних мереж:соціально-психологічні аспекти саморуйнівної поведінки учнівської молоді

Про матеріал
Презентація може бути використона для проведення батьківських зборів щодо негативного впливу соцмереж на підлітків. Руйнівна дія соцмереж -це проблема для дітей,батьків, вчителів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Профілактика негативного впливу соціальних мереж: соціально-психологічні аспекти саморуйнівної поведінки учнівської молоді

Номер слайду 2

Це - найкращі друзі наших дітей

Номер слайду 3

Майже 80% учнів школи постійно спілкуються у соцмережах

Номер слайду 4

Учні 10-А класу: 90% дітей - ВКонтакте Instagram, YouTube, Twitter

Номер слайду 5

6-7 годин на день Багато! 2-3 години 12 годин 10 годин 24/7/365 Учні 8-11 класів Скільки часу проводять наші учні у соцмережах? Учні 5-7класів: від 2 до 6 годин

Номер слайду 6

Интернет, как наркотик для нас, Здесь мы пишем, играем, читаем, Узнаём, продаём, покупаем, Выставляем себя на показ. Интернет, как наркотик для нас. Забывая о жизни реальной, Поселяемся в мир виртуальный, И живем здесь годами подчас. Интернет, как наркотик для нас, Отупляет нас и просвещает, Держит крепко и не отпускает, Это кайф для души и для глаз. Интернет, как наркотик для нас…

Номер слайду 7

У сучасній психології існує таке поняття: «Самотність у натовпі» . Людина може мати безліч приятелів, але не знаходити в їх особі підтримки. Намагаючись знайти підтримку і розуміння, людина реєструється в соціальних мережах. Згодом віртуальне спілкування повністю замінює реальне. Людина повністю занурюється в світ інтернету, забуваючи про все.

Номер слайду 8

Психіатри визнали залежність від соцмереж хворобою Лікарі з'ясували: психологічна залежність від інтернету сильніше, ніж від наркотиків і алкоголю

Номер слайду 9

Симптоми залежності: Не залежні - заходять на свою сторінку лише за необхідності (дізнатися номер телефону, відповісти на повідомлення, виписати дані і т.д.). Ці люди можуть чудово обходитися без соцмереж (що і роблять) і заходити туди раз в день, або навіть раз на місяць, суто по необхідності. Їх сторінки часто приховані від загального доступу, публікують мінімум особистих даних. Потенційно залежні - заходять раз в день або частіше від нудьги, поганого настрою, просто «перегорнути» сторінки друзів. Більшість швидко «доростає» до третього типу. Залежні - мають профілі у всіх соціальних мережах, а також їх застосування для смартфонів, які тримають їх в мережі цілодобово. Така людина не може собі дозволити бути не «онлайн», не прочитати миттєво повідомлення, не відповісти на коментар, не оновлювати сторінку і не розчаровуватися, побачивши, що йому ніхто не написав і він «нікому не потрібен». Інтернет залежність від соціальних мереж дійшла до того, що люди «сидять» в мережах і на роботі, і на навчанні, і під час обіду. І навіть пишуть один одному, перебуваючи на відстані двох метрів.

Номер слайду 10

Наслідки інтернет залежності у дітей і підлітків виражаються у таких психологічних проявах: весь вільний від навчання час підліток проводить за монітором, відмовляючись від живого спілкування, активного способу життя; втрачається інтерес подій, що відбуваються навколо; знижується апетит; порушуються фази сну; виникає емоційна нестабільність; з'являється дратівливість і гнів при примусове відключення комп'ютера. Часто залежні особи, схильні до психічної неврівноваженості, недовірливі і емоційно слабкі особистості. Підлітки часто перебувають в депресивному настрої, мають проблеми зі спілкуванням і труднощі з навчанням. Особи, більшу частину часу проводили за комп'ютером, схильні до ожиріння і хвороб рухової системи.

Номер слайду 11

Інтернет - залежність провокує безліч фізичних захворювань від порушення постави до порушення мозкової діяльності, головних болів і розлади сну. Більш серйозне побоювання викликає психологічний стан залежної людини. Це пристрасть тягне за собою наслідки у вигляді агресії, необгрунтованою люті і психозу. Найчастіше, хворі впадають в глибоку депресію. Перекручена система цінності у людей. Їм набагато комфортніше в віртуальному світі. Вони стають соціально - дезорієнтовані. Життя перетворюється на безглузде існування.

Номер слайду 12

ПРОФІЛАКТИКА ІНТЕРНЕТ ЗАЛЕЖНОСТІ Батьки повинні більше часу проводити з дитиною, цікавитися її захопленнями. Батьки, які займаються своїми власними справами, самі провокують дитину шукати підтримку і спілкування в мережі інтернет. Слід подумати, чим дитину можна зайняти крім навчання. Необхідно провести бесіду, в ході якої поцікавитися, чим би дитина хотіла займатися, і який рід їй більше до душі. Профілактику інтернет залежності у підлітків потрібно використовувати до того, як дитина зацікавиться комп'ютерними технологіями з подальшим проведенням часу за ним.

Номер слайду 13

ЛІКУВАННЯ ІНТЕРНЕТ ЗАЛЕЖНОСТІ

Номер слайду 14

Рекомендації підліткам: видаліть з «друзів» людей, яких ви особисто не знаєте, а також тих, хто постійно оновлює свій статус, пише «душевні» афоризми і вислови; ідіть з більшості малоцікавих спільнот, залиште тільки ті, що вас дійсно цікавлять; скасуйте функцію публікувати новини друзів на вашій сторінці; Увімкніть функцію сповіщення про повідомлення на вашу поштову скриньку; відведіть певний час на соцмережі, наприклад: щодня заходити з 18 до 19 години і не більше. У вільний час зайнятися фізичними вправами: прогулянка, біг, тренажери. Влаштовувати собі кілька днів перебування в офлайні. Подорожі та знайомство з новими людьми Потрібно більше приділяти уваги навчанню, книгам.

Номер слайду 15

Рекомендації дорослим: Інтернет сьогодні - один з головних джерел корисної інформації. Щоб підліток повністю не віддався віртуальної реальності, закинувши навчання і сенс життя, дорослим доведеться більше присвячувати себе інтересам дитини, щоб життя і дозвілля стали різнобічними.

Номер слайду 16

Уникати радикальних заходів Відключення інтернету нічого не дає - підліток знайде можливості для виходу в мережу, особливо якщо це серйозний випадок. Він буде діяти подібно наркоману, якого позбавили дози. При цьому заборона викличе бурхливу реакцію протесту або відчуження. Але не вирішить проблему.

Номер слайду 17

Спілкування. Дуже важливо уважно, але ненав'язливо спілкуватися,з'ясовуючи будь-які внемережеві інтереси дитини. І згодом створити умови для реалізації бажань підлітка поза мережею. Максимально зайняти час підлітка тим, що йому цікаво. Якщо хочете, то це фактичний емоційний підкуп. Потрібно запропонувати підлітку те, чого не може дати мережа.

Номер слайду 18

Шопінг та подорожі. Дуже хороший ефект дають шопінг і подорожі. Це ті події, які можуть стати дійсно потужними стимулами і дозволять дитині відволіктися від хворобливої ​​комунікації або ігор.

Номер слайду 19

Вибіркові поступки дитині. Дуже важливо реагувати на будь-який прояв інтересу дитини до того, що не пов'язане з інтернетом, комп'ютером, гаджетами. Ймовірно, варто йти на поступки в бажаннях, наприклад, якщо підліток хоче новий скейтборд, велосипед або боксерську грушу.

Номер слайду 20

Живе спілкування Заохочуйте живе спілкування з однолітками і участь в заходах. У таких випадках буде корисно закрити очі на те, що підліток з'явився вдома пізніше обумовленого часу. Можна купити квиток на концерт улюбленого виконавця або матч улюбленої команди.

Номер слайду 21

Не повне «вимушене» обмеження По можливості, можна тимчасово обмежити доступ до мережі, але ні в якому разі не пояснюючи це залежністю підлітка. У таких випадках варто послатися на технічні проблеми, провайдера та інше. Прийміть всі заходи, щоб чадо не дізналося про справжні причини. Пам'ятайте - повністю позбавляти залежного підлітка мережі неефективно і навіть небезпечно. Повністю обмежити доступ не вийде, але дати короткий перепочинок таким чином можна.

Номер слайду 22

Екологія сім'ї Приклад дорослого. Вилікуйтесь від залежності самі - і ваша дитина одужає.

Номер слайду 23

Все починається з любові… Кращім другом людини може стати тільки людина

ppt
Додано
31 травня 2020
Переглядів
905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку