23 жовтня о 18:00Вебінар: Алгоритм побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти: від теорії до практики

Проект: Вивчаємо правила безпечної поведінки під час карантину

Проблемне питання
Навіщо дотримуватися всіх вимог карантину, а не розглядати його як додаткові канікули?
Предмет:
Біологія, Всесвітня історія, Основи здоров’я, Захист Вітчизни
Клас:
7 клас, 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас
Характер проектної діяльності:
дослідницька, інформаційна, творча
Тривалість проекту:
до 1 тижня
Тип проекту:
Груповий
Автор проекту:
Немченко Віктор
безкоштовно
Про проект

Для більшості учасників освітнього процесу карантин та перехід на дистанційне навчання стали несподіванкою та неабияким випробуванням. Адже такі заходи вимагають від нас чималих зусиль, наполегливості, а головне – відповідального ставлення до свого здоров’я та стилю життя. 

Чому ж не можна сприймати карантинні заходи як продовження канікул? Навіщо суворо дотримуватися встановлених правил поведінки та облаштування свого життя? – Бо від цього залежить здоров'я нас і наших близьких.

 

Кроки реалізації проекту

  1. Підготовчий етап
  2. Пошуковий етап
  3. Аналітичний етап
  4. Практичний етап
  5. Презентаційний етап
  6. Рефлексійний етап