Протокол 2 засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП

Про матеріал
Протокол №2 засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП
Перегляд файлу

Протокол № 2

                                                                             Засідання   команди

                               психолого-педагогічного  супроводу дитини з ООП 7-А класу

 

           

21.09. 2023 рік

Голова засідання:                                                                                                                                                                Секретар:

Присутні: 

                                                                                                                                                                                                                     _____________, заступник директора з НВР;

_____________, класний керівник 7-А класу;

_____________, асистент учителя;

____________ , практичний психолог;

_____________, соціальний педагог

______________, шкільна медсестра

 

 

                                            ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Розробка  індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами ____________.
  2.  Затвердження індивідуальної програми розвитку  дитини з ООП __________.

1. СЛУХАЛИ:

1.        ___________ (практичний психолог) - Доводжу до  відома присутніх, що згідно Висновку  про повторну комплексну  психолого-педагогічну оцінку  розвитку дитини від __________ р. №ІРЦ- _________    ( ПІБ дитини) рекомендовано 4 рівень підтримки дитини.

2. ___________ (асистент вчителя) - яка довела до відома присутніх, що _____  з особливими зусиллями вдається вивчення української мови, та предметів із природничо – математичного циклу. Хлопець має незначний прогрес в самообслуговуванні. ______може переписувати текст, давати однозначні відповіді на запитання, виконати завдання згідно інструкції, але при цьому  не розуміючи  її змісту. Впевнено почуває себе оточенні незнайомих однолітків. Увага нестійка, вибіркова,  часто відволікається. Виникають труднощі із запам’ятовуванням матеріалу. Пише під диктовку. Має труднощі у визначенні предметів за спільними ознаками, відсутнє узагальнення, труднощі у підборі слів  відсутнє визначення просторових понять розмірів. Зазнає труднощів у побудові простих, поширених речень,  не розвинене монологічне мовлення.

 Обчислює   в межах 100. Вміє додавати, віднімати, множити та ділити в стовпчик. Використовує наочність у розв’язанні виразів. Розв’язує найпростіші задачі. Знає геометричні фігури.

  Модифіковані предмети – алгебра, геометрія українська мова, українська література, географія, історія України, Всесвітня історія,  біологія, фізика, хімія, англійська мова, зарубіжна література, основи здоров’я, інформатика.

3.       _________( практичного психолога) – яка повідомила, що відповідно до 4 рівня підтримки учень з ООП потребує таких умов:  модифікацію змісту навчання, модифікований розклад занять,  використання спеціальних технологій та прийомів під час навчання, до шести корекційно-розвиткових  занять на тиждень. Для __________  ефективними будуть заняття з: корекції  розвитку мовлення; корекції розвитку, корекції та розвитку психофізичних функцій використання елементів арт –терапії ( драмо-, ізо-, казко-, музико-, кіно-, піско-, ігро-, мульт-, фото-, пластилінової і т.д.). Обов’язковим також є забезпечення іншою додатковою підтримкою відповідно до потреб і можливостей та забезпечення допоміжними засобами для навчання.

4 _________( заступник директора з НВК)  ознайомила присутніх з правилами складання індивідуальної програми розвитку  дитини з особливими потребами та рекомендувала членам КППС надати  свої пропозиції. Запропонувала визначити корекційно-розвиткові  заняття (послуги) у такій кількості:  корекція і розвиток психофізичних функцій -  2 години. Повідомила про заяву батьків щодо  вилучення з навчального плану німецької мови.

 

УХВАЛИЛИ:

       1. асистену вчителя заповнити індивідуальну програму розвитку  відповідно до четвертого   рівня підтримки.

       2.  Вилучити  німецьку мову з навчального плану ( заява батьків).

       3. Визначити проведення (надання) корекційно-розвиткових занять (послуг) у загальній кількості 2 годин на тиждень а саме:

 - корекція і розвиток психофізичних функцій, використання елементів арт –терапії ( драмо-, ізо-, казко-, музико-, кіно-, піско-, ігро-, мульт-, фото-, пластилінової і т.д.)  (заняття з практичним психологом)-  2  години.

     4. Остаточно затвердити індивідуальну програму розвитку дитини з ООП _______ (ПІБ дитини).

 

Голосували:

 - за

-  проти

 - утримався

Заступник директора з НВК                                                                    _________________

Класний керівник                                                                _________________

Асистент вчителя                                                                __________________

Практичний психолог                                                           _________________

Соціальний педагог                                                               __________________

Медична сестрі                                                                      ___________________                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку